Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamentini tasdiqlash to‘g‘risida

1-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining REGLAMENTI

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Vazirlar Mahkamasi ishini rejalashtirish va tashkil etish

3-bob. Masalalarni Vazirlar Mahkamasiga kiritish, shuningdek, ularni tayyorlash va ko‘rib chiqish tartibi

4-bob. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari loyihalarini tayyorlash, kiritish va Vazirlar Mahkamasida ko‘rib chiqish, shuningdek, Vazirlar Mahkamasi hujjatlarini tayyorlash, kiritish, ko‘rib chiqish, imzolash va ro‘yxatdan o‘tkazish tartibi

1-§. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining hujjatlari loyihalarini tayyorlashning umumiy masalalari

2-§. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasi hujjatlari loyihalarini kelishish tartibi

3-§. Hujjatlar loyihalarini Vazirlar Mahkamasiga kiritish tartibi

4-§. Vazirlar Mahkamasi apparatida hujjatlar loyihalari bilan ishlash

5-§. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari loyihalarini ko‘rib chiqish uchun, shuningdek, Vazirlar Mahkamasi hujjatlari loyihalarini kelishish uchun kiritish tartibi

6-§. Vazirlar Mahkamasining qabul qilingan hujjatlarini ro‘yxatdan o‘tkazish, jo‘natish, e’lon qilishni tashkil etish va ijrochilarga yetkazish tartibi

5-bob. Vazirlar Mahkamasining qonun ijodkorligi faoliyati

1-§. Qonun ijodkorligi faoliyatini rejalashtirish

2-§. Qonunlar loyihalarini tayyorlash, kelishish va Vazirlar Mahkamasiga kiritish, shuningdek, ularni Vazirlar Mahkamasi apparatida ko‘rib chiqish va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi bilan kelishish tartibi

3-§. Qonunlar loyihalarini Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlislarida ko‘rib chiqish va ular O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish tartibi

6-bob. Vazirlar Mahkamasi va uning Rayosati majlislariga tayyorgarlik ko‘rish va o‘tkazish tartibi

7-bob. Qabul qilingan qarorlar ijrosini tashkil etish va ularni nazorat qilish tartibi

8-bob. Komissiyalar, kengashlar va boshqa idoralararo kollegial organlarni tuzish va faoliyatini tashkil etish tartibi

9-bob. Bosh vazir o‘rinbosarlari va maslahatchilari, shuningdek, vazirlar, davlat qo‘mitalari raislari va boshqa tashkilotlar rahbarlarining javobgarligi

10-bob. Vazirlar Mahkamasining O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalari bilan o‘zaro hamkorligi

11-bob. Vazirlar Mahkamasining O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va uning Administratsiyasi bilan o‘zaro hamkorligi

12-bob. Vazirlar Mahkamasining sudlar, huquqni muhofaza qiluvchi organlar va harbiylashtirilgan tuzilmalar bilan o‘zaro hamkorligi

13-bob. Vazirlar Mahkamasining nodavlat notijorat tashkilotlar, siyosiy partiyalar va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlari bilan o‘zaro hamkorligi

14-bob. Vazirlar Mahkamasi faoliyati ochiqligini ta’minlash

15-bob. Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash

1-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari loyihalarini tayyorlash, kiritish va Vazirlar Mahkamasida ko‘rib chiqish SXEMASI

2-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi hujjatlarini tayyorlash, kiritish, ko‘rib chiqish, kelishish, imzolash va e’lon qilish SXEMASI

3-ILOVA
Vazirlar Mahkamasi hujjati loyihasiga tushuntirish xatining mazmuniga qo‘yiladigan ASOSIY TALABLAR

Vazirlar Mahkamasining “O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritilishi to‘g‘risida”gi qarori loyihasiga TAQQOSLASh JADVALI

5-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Arxitektura va qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatishning ayrim ma’muriy reglamentlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qarori loyihasiga KO‘RIB ChIQISh JADVALI

6-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining hujjatlari loyihalarini rasmiylashtirishga qo‘yiladigan TALABLAR

7-ILOVA
Ishlab chiqiladigan va qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash SXEMASI

8-ILOVA
Qonun loyihalarini tayyorlash, ko‘rib chiqish va O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish SXEMASI

9-ILOVA
Hukumatning bayonnoma qarorlari loyihalarini huquqiy ekspertizadan o‘tkazish va ular tasdiqlangandan keyin hisobga olish SXEMASI

10-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari, farmoyishlari va topshiriqlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining respublika hududlariga tashriflari yakunlari bo‘yicha tasdiqlangan bayonnomalar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti raisligida o‘tkazilgan majlislar bayonnomalari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining topshiriqlari, Vazirlar Mahkamasi va uning Rayosati qarorlari va topshiriqlari ijrosini hamda amalga oshirilishi ustidan nazorat qilishni tashkil etish SXEMASI

11-ILOVA
Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarida va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish SXEMASI

12-ILOVA
Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holatini o‘rganish SXEMASI

13-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi apparatida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash holatini o‘rganish SXEMASI

14-ILOVA
Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarida, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash holatini o‘rganish SXEMASI

2-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblanayotgan qarorlari RO‘YXATI

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirishning strategik vazifalari amalga oshirilishi samaradorligi uchun O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining mas’uliyatini oshirishga doir birinchi navbatdagi chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2019-yil 28-yanvardagi PF-5644-son Farmoni va O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Hukumati ishini tashkil etishning sifat jihatidan yangi tizimini joriy etish to‘g‘risida” 2019-yil 28-yanvardagi PQ-4136-son qarori ijrosi yuzasidan Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Oldingi tahrirga qarang.
(4-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 14-dekabrdagi 777-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 14.12.2020-y., 09/20/777/1620-son)
7. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 2-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
1. Ushbu Reglament O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining 98-moddasiga va “O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mamlakatni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirishning strategik vazifalari amalga oshirilishi samaradorligi uchun O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining mas’uliyatini oshirishga doir birinchi navbatdagi chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2019-yil 28-yanvardagi PF-5644-son Farmoniga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Hukumati ishini tashkil etishning sifat jihatidan yangi tizimini joriy etish to‘g‘risida” 2019-yil 28-yanvardagi PQ-4136-son qaroriga muvofiq O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi (keyingi o‘rinlarda Vazirlar Mahkamasi/Hukumat deb ataladi) vakolatlarini amalga oshirish yuzasidan uning faoliyatini tashkil etish tartibini belgilaydi.
Oldingi tahrirga qarang.
(7-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 14-apreldagi 219-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.04.2020-y., 09/20/219/0430-son)
Vazirlar Mahkamasiga ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, “O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni bilan uning vakolatiga tegishli bo‘lgan hamda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan belgilanadigan boshqa masalalar ham kiritiladi.
22. Ushbu Reglamentning 19-bandida nazarda tutilmagan masalalar bo‘yicha yoki ushbu Reglamentning 21-bandida ko‘rsatilmagan davlat organlari va boshqa tashkilotlar rahbarlari tomonidan kiritilgan murojaatnomalar Vazirlar Mahkamasi apparatining tegishli tarkibiy bo‘linmasi (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) tomonidan davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlariga, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashiga, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklariga ko‘rib chiqish va ularning vakolatlariga muvofiq qarorlar qabul qilish uchun yuboriladi.
23. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 26-avgustdagi PF-5519-son Farmoni bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamentiga (keyingi o‘rinlarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining Reglamenti deb ataladi) 3-ilovada ko‘rsatilgan muhim yo‘nalishlar va masalalar bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari qabul qilinadi.
Oldingi tahrirga qarang.
(26-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 12-avgustdagi 484-sonli qaroriga asosan uchinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 13.08.2020-y., 09/20/484/1172-son)
28. Vazirlar Mahkamasiga kiritiladigan Hukumat hujjatlari loyihalari “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, ushbu Reglament talablariga, shuningdek, yuridik-texnik rasmiylashtirish qoidalariga javob berishi kerak.
Oldingi tahrirga qarang.
(291-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 12-avgustdagi 484-sonli qaroriga asosan kiritilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 13.08.2020-y., 09/20/484/1172-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(30-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 30-oktabrdagi 677-sonli qaroriga asosan ikkinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.10.2020-y., 09/20/677/1443-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 14-apreldagi 219-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.04.2020-y., 09/20/219/0430-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 14-dekabrdagi 777-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 14.12.2020-y., 09/20/777/1620-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 17-fevraldagi 88-sonli qaroriga asosan yettinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 18.02.2020-y., 09/20/88/0178-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 14-apreldagi 219-sonli qaroriga asosan o‘n uchinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 15.04.2020-y., 09/20/219/0430-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(33-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 24-avgustdagi 509-sonli qaroriga asosan o‘n to‘rtinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 25.08.2020-y., 09/20/509/1213-son)
36. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasining hujjatlari loyihalari ushbu Reglamentning 33 va 34-bandlariga muvofiq kelishilgandan keyin ular Vazirlar Mahkamasiga kiritilgunga qadar ularni qabul qilish zarurligi asoslanishi (shu jumladan, tegishli qiyosiy jadvallar, ko‘rib chiqiladigan jadvallar, kelishmovchiliklar jadvallari) ilova qilingan holda O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga ekspertizaga yuboriladi.
ushbu Reglamentga 3-ilovaga muvofiq ro‘yxat bo‘yicha asosiy ma’lumotlar mavjud bo‘lgan tushuntirish xati;
Oldingi tahrirga qarang.
(38-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 30-oktabrdagi 677-sonli qaroriga asosan o‘ninchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.10.2020-y., 09/20/677/1443-son)
Oldingi tahrirga qarang.
Bunda ushbu bandning uchinchi — o‘ninchi xatboshilarida nazarda tutilgan hujjatlar loyihani kiritgan organning rahbari (istisno hollarda — uning birinchi o‘rinbosari) tomonidan imzolanishi kerak.
(38-bandning o‘n ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 30-oktabrdagi 677-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.10.2020-y., 09/20/677/1443-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(49-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 26-iyundagi 411-sonli qarori tahririda — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 27.06.2020-y., 09/20/411/1000-son)
82. Qonunlar loyihalarini tayyorlash davlat organlari va boshqa tashkilotlar tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining hujjatlari va topshiriqlariga muvofiq amalga oshiriladi.
84. Qonunlar loyihalari “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari va boshqa qonun hujjatlari talablariga, shuningdek, qonunchilik texnikasi qoidalariga javob berishi kerak.
Oldingi tahrirga qarang.
(85-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 12-avgustdagi 484-sonli qaroriga asosan ikkinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 13.08.2020-y., 09/20/484/1172-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(89-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 30-oktabrdagi 677-sonli qaroriga asosan beshinchi xatboshi bilan to‘ldirilgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.10.2020-y., 09/20/677/1443-son)
94. Vazirlar Mahkamasi majlislarida “O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunida nazarda tutilgan masalalar, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti topshiriqlariga va Vazirlar Mahkamasi Rayosati qarorlariga muvofiq boshqa masalalar ko‘rib chiqiladi.
156. Qonunlar yoki ularning ayrim qoidalari Konstitutsiyaviy sud tomonidan Konstitutsiyaga xilof deb topilganda, Vazirlar Mahkamasi o‘z vakolatlari doirasida “O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyaviy sudi to‘g‘risida”gi Konstitutsiyaviy qonunda nazarda tutilgan chora-tadbirlarni ko‘radi.
170. Vazirlar Mahkamasi o‘z vakolatlari doirasida “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tizimini tubdan takomillashtirishga doir chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2016-yil 28-dekabrdagi PF-4904-son Farmoniga, Vazirlar Mahkamasining “Davlat organlarida, davlat muassasalarida va davlat ishtirokidagi tashkilotlarda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomni tasdiqlash haqida” 2018-yil 7-maydagi 341-son qaroriga muvofiq jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari ko‘rib chiqilishini ta’minlaydi.

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari

1-bosqich

Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash.

2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish.

3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish.

4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida

Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra


2-bosqich

Manfaatdor vazirlik
va idoralar

1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish.

2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash.

1 kun mobaynida


3-bosqich

Ishlab chiquvchi

Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish.

Vazirlik
va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng


4-bosqich

Adliya vazirligi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish.

2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish.

1 kun mobaynida


5-bosqich

Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish.

2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Loyiha kelishilgandan
so‘ng darhol

2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

1-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni loyihani puxta ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) berish.

Loyiha tushganidan
so‘ng darhol


2-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash.

2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish.

3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish.

Loyiha tushganidan
so‘ng darhol

2 kunlik muddatdan kechikmay


3-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish.

2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash.

3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish.

1 kun mobaynida

Loyiha moliyaviy
va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazilgandan so‘ng


4-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish.

2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish.

3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash.

3 kun muddatda


5-bosqich

Tarkibiy
bo‘linma

1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish.

2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish.

Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol


6-bosqich

Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


7-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish.

4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


8-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish.

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish.

Loyiha tushgan kunda darhol

Doimiy

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari

1-bosqich

Davlat organi — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahk�masidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Vazirlar Mahkamasining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash.

2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish.

3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish.

4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida

Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra


2-bosqich

Manfaatdor vazirlik
va idoralar

1. Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish.

2. Vazirlar Mahkamasi farmoyishi loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish.

3. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash.

3 kun mobaynida

2 kun mobaynida


3-bosqich

Ishlab chiquvchi

Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish.

Vazirlik
va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng


4-bosqich

Adliya vazirligi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish.

2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish.

10 kun
mobaynida


5-bosqich

Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish.

2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Loyiha kelishilgandan
so‘ng darhol

2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

1-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb ataladi) berish.

Loyiha tushgandan so‘ng darhol


2-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyihani ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash.

2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan e�spert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish.

3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish.

Loyiha tushgandan so‘ng darhol

2 kunlik muddatdan kechikmay


3-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish.

2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash.

3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish.

1 kun mobaynida

Loyiha moliyaviy
va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazilgandan so‘ng


4-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish.

2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish.

3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash.

3 kun mobaynida


5-bosqich

Tarkibiy bo‘linmalar

1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish.

2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish.

Huquqiy ekspertizadan
so‘ng darhol


6-bosqich

Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


7-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish.

4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


8-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish.

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalar hisobini yuritish.

Loyiha tushgan kunda darhol

Doimiy


9-bosqich

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi

1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish.

2. Vazirlar Mahkamasiga:

a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida;

b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish.

Belgilangan muddatlarda


10-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

1. Loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish.

2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish.

Loyiha tushgandan keyin darhol


11-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyihani axborot berish uchun tayyorlash.

2. Loyiha b�yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yichao‘rinbosariga axborot berish.

3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi
va Yuridik ta’minlash boshqarmasi bilan birgalikda tashkil etish.

1 kun mobaynida


12-bosqich

Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalar bo‘yicha o‘rinbosari

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


13-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish.

4. Loyihani Bosh vazirga imzolash uchun kiritish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


14-bosqich

Bosh vazir

Vazirlar Mahkamasi hujjatini imzolash.

Loyiha kiritilishiga ko‘ra


15-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

Umumiy bo‘lim,

Birinchi bo‘lim

1. Imzolangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini ro‘yxatdan o‘tkazish.

2. Umumiy bo‘lim muhri bilan tasdiqlangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini davlat organlari va boshqa tashkilotlarga jo‘natish. Zaruratga ko‘ra Vazirlar Mahkamasining hujjatiga uning e’lon qilinishini cheklaydigan grif qo‘yish.

3. Vazirlar Mahkamasining hujjatini rasmiy manbalarda e’lon qilish,
shu jumladan, imzolangan hujjatni Adliya vazirligiga yuborish.

Hujjat imzolangan kunda

Oldingi tahrirga qarang.
(7-band O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 30-oktabrdagi 677-sonli qaroriga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 31.10.2020-y., 09/20/677/1443-son)

Amaldagi tahrir

Taklif etilayotgan tahrir

Asoslash

1. Vazirlar Mahkamasining 1996-yil 12-apreldagi 147-son qarori bilan tasdiqlangan Davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralari xodimlarining ayrim toifalari mehnatiga haq to‘lash shartlari

1. Mazkur qaror bilan tasdiqlangan lavozim razryadlari va tarif koeffitsiyentlarida nazarda tutilmagan lavozimlardagi davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralarning ayrim toifadagi xodimlariga Mehnatga haq to‘lashning Yagona tarif setkasiga muvofiq razryadlar:




(oltinchi xatboshi)
viloyatlar, shaharlar va tumanlar hokimliklari apparatlari voyaga yetmaganlar ishlari bo‘yicha idoralararo komissiyalar hamda ma’muriy komissiyalarining mas’ul kotiblariga — tegishli hokimliklarning yetakchi mutaxassislari lavozim razryadlari darajasida, yetakchi mutaxassis lavozimi bo‘lmagan joylarda — birinchi toifali mutaxassislar lavozim razryadlari darajasida;

1. Mazkur qaror bilan tasdiqlangan lavozim razryadlari va tarif koeffitsiyentlarida nazarda tutilmagan lavozimlardagi davlat boshqaruvi organlari, sud organlari va notarial idoralarning ayrim toifadagi xodimlariga Mehnatga haq to‘lashning Yagona tarif setkasiga muvofiq razryadlar:

(oltinchi xatboshi) viloyatlar, shaharlar va tumanlar hokimliklari apparatlari voyaga yetmaganlar ishlari bo‘yicha idoralararo komissiyalar hamda ma’muriy komissiyalarining mas’ul kotiblariga — tegishli hokimliklarning yetakchi mutaxassislari lavozim razryadlari darajasida, yetakchi mutaxassis lavozimi bo‘lmagan joylarda — birinchi toifali mutaxassislar lavozim razryadlari darajasida;








Komissiyaning nomi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Huquqbuzarliklar profilaktikasi va jinoyatchilikka qarshi kurashish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 14-martdagi PQ-2833-son qaroriga muvofiqlashtirilgan.

2. Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 15-sentabrdagi 266-son qarori bilan tasdiqlangan Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish qoidalari

8. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini �ajburiy sug‘urta qilish shartnomasi va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish amalga oshirilganligini tasdiqlovchi hujjatlar hisoblanadi.




To‘ldirilmoqda

8. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish amalga oshirilganligini tasdiqlovchi hujjatlar hisoblanadi.

Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi (keyingi o‘rinlarda sug‘urta polisi deb ataladi) tegishli blankada va tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasiga kiritilgan transport vositalari soniga teng nusxalarda rasmiylashtiriladi.

Iqtisodiyotning jadal rivojlanishini ta’minlashga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar qabul qilinishi munosabati bilan O‘zbekiston Respublikasining ayrim qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida” 2018-yil 26-iyuldagi O‘RQ-488-son O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq kiritilmoqda.

Bugungi kunda O‘zbekistonda faoliyatni amalga oshiruvchi tashuvchilar taxminan 50,0 mingta avtotransport vositasiga ega, ulardan 2017-yilda 21,2 mingtasi (42,4%) sug‘urta qilingan, 2018-yilning 9 oyida esa 12,0 mingtasi (24,0%) sug‘urta qilingan. Tashuvchilar o‘z javobgarligini uchinchi shaxslar oldida sug‘urta qilishda mavjud 50 — 60 ta vtotransport vositasidan 5 — 10 tasini sug‘urta qiladilar va ushbu polislarni litsenziya olishda mas’ul organga taqdim etadilar. Natijada tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilishni to‘liq qamrab olish ta’minlanmaydi.

Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish to‘g‘risida”gi Qonunni to‘liq amalga oshirish maqsadidahar bir transport vositasi bo‘yicha alohida sug‘urta polisi berilishini ta’minlash zarur.

13. Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi tashuvchiga sug‘urtalovchining yoki sug‘urta agentining hisob raqamiga tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi bo‘yicha sug‘urta mukofoti (keyingi o‘rinlarda sug‘urta mukofoti deb ataladi) kelib tushgan kundan keyingi uch ish kunidan kechikmay beriladi.

Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish bo‘yicha sug‘urta polisi blankasi qat’iy hisobda turadigan hujjat bo‘lib, hisobga olish seriyasiga, raqamiga va himoyalanganlikning kamida 3 darajasiga ega bo‘lishi kerak. Sug‘urta polisi blankasi sug‘urtalovchining buyurtmasi bo‘yicha, bosmaxona usulida, A4 (210 — 297 mm) formatda “Davlat belgisi” davlat-ishlab chiqarish birlashmasida ushbu Qoidalarga 4-ilovaga binoan namunaga muvofiq tayyorlanadi.

13. Sug‘urta polisi sug‘urtalovchining yoki sug‘urta agentining hisob raqamiga tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish shartnomasi bo‘yicha sug‘urta mukofoti (keyingi o‘rinlarda sug‘urta mukofoti deb ataladi) tushgan kundan keyingi uch ish kunidan kechikmay beriladi.

Sug‘urta polisi blankasi qat’iy hisobda turadigan hujjat bo‘lib, hisobga olish seriyasiga, raqamiga va himoyalanganlikning kamida 3 darajasiga ega bo‘lishi kerak. Sug‘urta polisi blankasi sug‘urtalovchining buyurtmasi bo‘yicha, bosmaxona usulida, A4 (210 — 297 mm) formatda “Davlat belgisi” davlat-ishlab chiqarish birlashmasida ushbu Qoidalarga 4-ilovaga binoan namunaga muvofiq tayyorlanadi.

8-band bilan “sug‘urta polisi” so‘zlari chiqarib tashlanayotganligi munosabati bilan Tashuvchining fuqarolik javobgarligini majburiy sug‘urta qilish qoidalarining 13-bandiga o‘zgartirishlar kiritish nazarda tutilmoqda.

Qoidalarga
4-ilova

“6. Sug‘urta qilish davri: 20__ yil “__” ______dan 20__ yil “___” _________gacha.

Transport vositalari (vagonlar) haqida
MA’LUMOT

T/r

Tur

Markasi
va turi

Raqam (farqlash) belgisi

Tayyorlovchi zavodning pasporti bo‘yicha yo‘lovchilar sig‘imi (nafar)

1

Qoidalarga
4-ilova

“6. Sug‘urta qilish davri: 20__ yil “__” ______dan 20__ yil “___” _________gacha.




Chiqarib tashlanmoqda

Iqtisodiyotning jadal rivojlanishini ta’minlashga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar qabul qilinishi munosabati bilan O‘zbekiston Respublikasining ayrim qonun hujjatlariga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish to‘g‘risida” 2018-yil 26-iyuldagi O‘RQ-488-son O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq kiritilmoqda.

Sug‘urta polisi har bir transport vositasiga berilishi hisobga olinib har bir transport vositasi to‘g‘risida asosiy axborotni ko‘rsatish maqsadga muvofiqdir (FK).

Amaldagi tahrir

Asoslash

1. Vazirlar Mahkamasining 2006-yil 30-dekabrdagi 272-son qarori bilan tasdiqlangan Yakka tartibdagi uy-joy qurilishi to‘g‘risida nizom

IV. Loyiha hujjatlarini ishlab chiqish, tasdiqlash va qurilish ishlarini bajarish huquqiga ruxsat berish

20. Uy-joy qurilishi namunaviy yoki yakka tartibda ishlab chiqilgan loyiha bo‘yicha amalga oshirilishi mumkin, yakka tartibda ishlab chiqilgan loyiha tuman (shahar) arxitektori bilan kelishilishi kerak.

26. Yakka tartibdagi uy-joy qurilishini moliyalashtirish yakka tartibdagi uy-joyni qurayotgan shaxsning (keyingi o‘rinlarda “quruvchi” deb yuritiladi) o‘z mablag‘lari, bankning ipoteka kreditlari va qonun hujjatlarida belgilangan tartibda boshqa qarz mablag‘lari hisobiga amalga oshiriladi.

28. Uy-joy qurilishi tugallangandan keyin quruvchi tuman (shahar) hokimi tomonidan uy-joyni foydalanishga qabul qilish yuzasidan tashkil etiladigan qabul qilish komissiyasiga murojaat qiladi.

“Arxitektura va qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatishning ayrim ma’muriy reglamentlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qaror loyihasiga 6-ilovada yakka tartibdagi uy-joy qurilishi (rekonstruksiya qilish)ning loyiha-smeta hujjatlarini kelishish bo‘yicha Davlat xizmatlari ko‘rsatishning ma’muriy reglamentini tasdiqlash nazarda tutilmoqda.

Shu munosabat bilan Vazirlar Mahkamasining 2006-yil 30-dekabrdagi 272-son qarori bilan tasdiqlangan Yakka tartibdagi uy-joy qurilishi to‘g‘risidagi Nizomning IV bo‘limini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda.

2. Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori

Vazirlar Mahkamasining “Yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirishning, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishishning soddalashtirilgan tartibini joriy etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2009-yil 30-apreldagi 127-son qarorini bajarish yuzasidan Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:

1. Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizom ilovaga muvofiq tasdiqlansin.

2. Vazirliklar va idoralar bir oy muddatda o‘z normativ-huquqiy hujjatlarini ushbu qarorga muvofiqlashtirsinlar.

“Arxitektura va qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatishning ayrim ma’muriy reglamentlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi qaror loyihasiga 6-ilovada yakka tartibdagi uy-joy qurilishi (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnoma berish bo‘yicha Davlat xizmatlari ko‘rsatishning ma’muriy reglamentini tasdiqlash nazarda tutilmoqda.

Shu munosabat bilan Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarorini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda.

Vazirlar Mahkamasining

2009-yil 2-iyuldagi

184-son qaroriga

ilova

Davlat xizmatlari markazlari tomonidan

yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni

amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish,

loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning

o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risida

NIZOM

3. Vazirlar Mahkamasining “Shaharsozlik faoliyati sohasida ruxsat berish tartibotlari va davlat nazorati tizimini takomillashtirish to‘g‘risida” 2011-yil 29-iyuldagi 222-son qarori

Vazirlar Mahkamasining

2011-yil 29-iyuldagi

222-son qaroriga

4-ilova

O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining

ayrim qarorlariga kiritilayotgan

o‘zgartirish va qo‘shimchalar

...

5. Vazirlar Mahkamasining 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori (O‘zbekiston Respublikasi QT, 2009-y., 7-son, 53-modda) bilan tasdiqlangan Tumanlar (shaharlar) hokimliklari huzuridagi tadbirkorlik subyektlarini ro‘yxatdan o‘tkazish inspeksiyalari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi Nizo� 16-bandining oltinchi xatboshisi chiqarib tashlansin.

Vazirlar Mahkamasining “Davlat xizmatlari markazlari tomonidan yakka tartibda uy-joy qurish (rekonstruksiya qilish)ni amalga oshirishga ruxsatnomalarni rasmiylashtirish, loyihalarni vakolatli organlarda bir joyning o‘zida kelishish tartibi to‘g‘risidagi nizomni tasdiqlash haqida” 2009-yil 2-iyuldagi 184-son qarori o‘z kuchini yo‘qotganligi munosabati bilan unga kiritilgan barcha o‘zgarishlar va qo‘shimchalarni o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash taklif etilmoqda.

_______________________________________________

______________________

____________________________________

(ishlab chiquvchi rahbarining lavozimi)

(imzo)

(F.I.O.)

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqishda tartibga solish ta’sirini baholash

1-bosqich

Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash.

2. Loyihaning tartibga solish ta’sirini dastlabki tarzda baholash.

3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga joylashtirish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda
yoki tashabbus tartibida


2-bosqich

Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi






O‘zbekiston Respublikasi
Adliya vazirligi

1. Loyihani tegishliligi bo‘yicha manfaatdor vazirlik va idoralar bilan kelishish.

2. Loyihani vazirlik va idoralarning e’tirozlari, shuningdek Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali tushgan mulohazalarni inobatga olgan holda puxta ishlash.

3. Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda tartibga solish ta’sirini baholash uchun O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga kiritish.

4. Loyihani ko‘rib chiqish va unga viza qo‘yish, loyihaga fikr-mulohazalar va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — xulosa tayyorlash.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda
yoki loyiha tayyorlanishiga
ko‘ra


3-bosqich

Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish.

2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda
yoki loyiha tayyorlanishiga ko‘ra


4-bosqich

Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi

1. Loyihani ishla� uchun mas’ul ijrochini belgilash.

2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish.

3. Loyihani tartibga solish ta’sirini baholash uchun Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish.

Loyiha tushgandan
keyin darhol



Loyiha bo‘yicha ekspert jihatidan ishlab chiqilganidan so‘ng


5-bosqich

Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Loyihaning tartibga solish ta’sirini baholashni amalga oshirish.

2. Loyihani apparatning tegishli tarkibiy bo‘linmasi bilan birgalikda puxta ishlash.

3. Loyihani qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa tayyorlash.

3 kun mobaynida (loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish doirasida)


6-bosqich

Apparatning tarkibiy bo‘linmasi

1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish.

2. Loyihani kelishish uchun Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga kiritish.

Tartibga solish ta’sirini baholash o‘tkazilganidan so‘ng darhol

2. Normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilingandan keyin tartibga solish ta’sirini baholash

1-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Normativ-huquqiy hujjat qabul qilinganidan so‘ng olti oy o‘tgach u bo‘yicha tartibga solish ta’sirini baholashni o‘tkazish bo‘yicha takliflar tayyorlash.

2. Takliflarni ko‘rib chiqish uchun apparat rahbariyatiga kiritish.

3. Normativ-huquqiy hujjatning tartibga solish ta’sirini baholash bo‘yicha tadbirlarni Vazirlar Mahkamasining ish rejasiga kiritish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda
yoki tashabbus tartibida


2-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Tartibga solish ta’siri baholanishi lozim bo‘lgan masalalarni shakllantirish.

2. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalari, vazirlik, idora va boshqa tashkilotlarning vakillaridan iborat ishchi guruh tashkil etish.

3. Mas’ul vazirlik va idoralarga baholash o‘tkazilishi haqida bildirishnoma yuborish.

Bir kun muddatda


Ikki kun muddatda


Baholash o‘tkazilishidan
10 kun oldin


3-bosqich

Ishchi guruh

1. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini jamoatchilik tomonidan muhokama qilish maqsadida rejalashtirilayotgan tadbir to‘g‘risidagi axborotni Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga joylashtirish.

2. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini, zarur hollarda, joyiga chiqqan holda tahlil qilish.

3. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini baholash yakunlari bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjatga tuzatishlar kiritish yoxud hujjatni yoki uning tarkibiy qismini o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblash yuzasidan asoslangan takliflarni o‘z ichiga oladigan xulosa tayyorlash.

Belgilangan muddatlarda




10 kun muddatda


Baholashdan keyin bir kun muddatda


4-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Tartibga solish ta’sirini baholash yakunlari bo‘yicha xulosani puxta ishlash.

2. Xulosani tegishli materiallarni ilova qilgan holda keyinchalik O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziriga axborot berish uchun apparat boshqaruvchisiga kiritish.

3. Zarur hollarda tartibga solish ta’sirini baholash natijalarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish.

4. Normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash natijalari bo‘yicha ma’lumotlar bazasini yuritish.

1 kun muddatda


Hujjatni ishlab chiqilgandan so‘ng darhol


Ko‘rsatmaga asosan


Doimo

Bosqichlar

Subyektlar

Harakatlar

Muddatlar

1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari

1-bosqich

Davlat organi yoki boshqa tashkilot

– ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Qonun loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash.

2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish.

3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish.

4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish.

Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida

Loyiha tayyorlanishiga ko‘ra


2-bosqich

Manfaatdor vazirlik
va idoralar

1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish.

2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash.

7 kun muddatda


3-bosqich

Ishlab chiquvchi

Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish.

Vazirliklar va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng


4-bosqich

Adliya vazirligi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish.

2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish.

10 kun muddatda


5-bosqich

Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda

1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish.

2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Loyiha kelishilgandan
so‘ng darhol


2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi

1-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda tarkibiy bo‘linma deb atala�i) berish.

Loyiha tushganidan
so‘ng darhol


2-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash.

2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspert jihatidan ishlab chiqilishini amalga oshirish.

3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish.

Loyiha tushgandan keyin darhol

2 kunlik muddatdan kechikmay


3-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki maslahatchisiga axborot berish.

2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash.

3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish.

1 kun mobaynida

Loyiha moliyaviy
va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazilgandan so‘ng


4-bosqich

Yuridik ta’minlash boshqarmasi

1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish.

2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish.

3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash.

3 kun muddatda


5-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va maslahatchilari bilan kelishish.

2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish.

Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol


6-bosqich

Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘l�nmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


7-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish.

4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


8-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish.

2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga kelishish uchun yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish.

Loyiha kelib tushgan kun darhol

Doimiy


9-bosqich

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi

1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish.

2. Vazirlar Mahkamasiga:

a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida;

b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish.

Belgilangan muddatlarda


10-bosqich

Umumiy bo‘lim

Birinchi bo‘lim

1. Loyihani kelishilgandan so‘ng ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish.

2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish.

Loyiha tushgan kunda darhol


11-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

1. Qonun loyihasini Vazirlar Mahkamasining Rayosatid� ko‘rib chiqishiga kiritish uchun loyihani va hujjatlar to‘plamini tayyorlash.

2. Loyiha va hujjatlar to‘plami bo‘yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish.

3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi va Yuridik ta’minlash boshqarmasi bilan birgalikda tashkil etish.

3 kun mobaynida


12-bosqich

Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

1. Loyihani ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


13-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

1. Loyihani va hujjatlar to‘plamini ko‘rib chiqish.

2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish.

3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish hamda loyihani Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish masalasini kelishish.

4. Bosh vazir rozilik bergan taqdirda — loyihani ko‘rib chiqish to‘g‘risidagi masalani Vazirlar Mahkamasi Rayosatining navbatdagi majlisi kun tartibiga kiritish.

Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra


14-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi Vakolatli vakili

1. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi kun tartibiga kiritilgan loyiha bo‘yicha materiallarni tarqatish.

2. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida muhokama qilish uchun loyiha bo‘yicha zarur materiallarni tayyorlash.

1 kun muddatda


15-bosqich

Vazirlar Mahkamasi Rayosati

Loyihani ko‘rib chiqish va uning natijasi bo‘yicha loyihani ma’qullash yoxud qo‘shimcha ravishda puxta ishlab chiqish uchun qaytarish.

Har hafta

(qoidaga ko‘ra,
dushanba kuni)


16-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi vakolatli vakili

1. Loyiha ma’qullangan taqdirda — uni Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun tayyorlash.

2. Loyiha bo‘yicha materiallar yuzasidan Bosh vazirga axborot berish.

Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun


17-bosqich

Apparat boshqaruvchisi

Loyiha bo‘yicha materiallarni imzolash uchun Bosh vazirga kiritish.

Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun


18-bosqich

Bosh vazir

Loyihani Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun kuzatuv xatini imzolash.

Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun


19-bosqich

Tarkibiy bo‘linma

Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi vakolatli vakili

Loyiha:

Oliy Majlis Qonunchilik palatasining qo‘mitalari, komissiyalari, fraksiyalarida va majlisida;

Oliy Majlis Senatining qo‘mitalari, komissiyalarida va yalpi majlisida himoya qilinishini ta’minlash.

Belgilangan muddatlarda

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Mas’ul organ
— ishlab chiquvchi

1. Vazirlar Mahkamasining bayonnoma qarori loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) ishlab chiqadi, Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlislarining bayonnomalari bundan mustasno.

2. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuboradi.

Vazirlar Mahkamasi majlisi tugagandan so‘ng 1 kun muddatda


2-bosqich

Adliya
vazirligi

1. Loyihani umummajburiy ko‘rsatmalar, shu jumladan, yakka tartibdagi imtiyozlar va preferensiyalar berishni nazarda tutuvchi normalar mavjudligi nuqtai nazaridan huquqiy ekspertizadan o‘tkazadi.

2. Huquqiy ekspertizadan o‘tkazish natijasi bo‘yicha ishlab chiquvchiga loyiha bo‘yicha xulosani yuboradi.

Loyihani olgan kundan boshlab
1 kun muddatda


3-bosqich


Mas’ul organ — ishlab chiquvchi

Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi

1. Adliya vazirligidan taklif va e’tirozlar tushgan taqdirda loyihani qayta ishlaydi va Vazirlar Mahkamasiga kiritadi.

2. Loyihani tasdiqlash uchun tayyorlaydi.

Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan keyin 1 kun muddatda

Loyiha Vazirlar Mahkamasiga kiritilgandan so‘ng
1 kun muddatda


4-bosqich

Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi

1. Loyihani O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziriga yoxud uning o‘rinbosarlariga tasdiqlash uchun kiritadi.

2. Vazirlar Mahkamasining tasdiqlangan bayonnoma qarorini hisobga olishni tashkil etish uchun Adliya vazirligiga yuboradi.

Vazirlar Mahkamasi rahbariyatining ko‘rsatmasi bo‘yicha

Tasdiqlangandan so‘ng 1 kun muddatda


5-bosqich

Adliya
vazirligi

Vazirlar Mahkamasining tasdiqlangan bayonnoma qarorini hisobga olishni amalga oshiradi.

Vazirlar Mahkamasining bayonnoma qarori tushgandan so‘ng
1 kun muddatda

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Bosh vazir kotibiyati

Hujjatni imzolangan topshiriq (fishka) va 1-nazorat kartochkasi bilan birgalikda Nazorat va ijro intizomi bo‘limiga berish
(1 va 3-kartotekalar).

Topshiriq (fishka) imzolangandan keyin 30 daqiqa mobaynida

Umumiy
bo‘lim

Vazirlar Mahkamasining qarorlari, farmoyishlari va majlislari bayonnomalarini, Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayonnomalarini Nazorat va ijro intizomi bo‘limiga berish
(2-kartoteka).

Hujjat olingandan so‘ng


2-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Hujjatlar, topshiriqlar va nazorat bandlarini ijro intizomining elektron tizimida ro‘yxatdan o‘tkazish.

Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida


3-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

1-nazorat kartochkalarini rasmiylashtirish.

Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida


4-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Hujjatni topshiriq (fishka) va 1-nazorat kartochkasi ijrosini tashkil etish uchun Bosh vazirning o‘rinbosarlari yordamchilariga, apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlariga imzo chektirgan holda berish.

Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida


5-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Nazorat hujjatlarining ijrochilari bilan birgalikda ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2va3-kartotekalar bajarilishini tahlil qilish va tahliliy materiallar tayyorlash.

Har kuni


6-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2va3-kartotekalar bajarilishi holatini mutaxassislar va kotibiyatlar mudirlari ishtirokida apparat boshqaruvchisi huzurida muhokama qilishni tashkil etish.

Har hafta

(chorshanba kunida)


7-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2va3-kartotekalar bajarilishi holatini kotibiyatlar mudirlari ishtirokida apparat boshqaruvchisi huzurida muhokama qilishni tashkil etish.

Har hafta

(juma kunida)


8-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi

Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2va3-kartotekalar bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi Rayosatining navbatdagi majlisida muhokama qilish uchun tahliliy materiallar tayyorlash.

Har hafta dushanba kuni


9-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Apparat tarkibiy bo‘linmalari mutaxassislari tomonidan taqdim etilgan hujjatlar asosida 1, 2va3-kartotekalarning ijro etilgan nazorat topshiriqlarini nazoratdan olish.

Tasdiqlovchi hujjatlar taqdim etilishiga ko‘ra


10-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Keyingi oyda ijro etilishi kerak bo‘lgan nazorat hujjatlari va 1, 2va3-kartotekalar topshiriqlari to‘g‘risida axborot tayyorlash va apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlariga taqdim etish.

Har oyning
25-sanasiga

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holati bo‘yicha oldin o‘tkazilgan o‘rganishlarni tahlil qilish.

Dekabr,
iyun


2-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Nazorat va ijro intizomi bo‘limining ish rejasiga kiritish.

Dekabr,
iyun


3-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish holati bo‘yicha materiallar tayyorlash (ishchi guruh tarkibi, so‘rovnoma, jadvallar va shu kabilar).

Ish rejasiga muvofiq


4-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Tayyorlangan materiallarni Bosh vazirning tegishli o‘rinbosari yoki maslahatchisi bilan kelishish.

Ish rejasiga muvofiq


5-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini o‘rganish.

Ish rejasiga muvofiq


6-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari

Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish yakunlari bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish uchun tahliliy materiallarni tayyorlash.

Keyingi oyning
10-kunigacha
har chorakda


7-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari

Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayonnomasi loyihasini ishlab chiqish va tasdiqlash uchun kiritish.

Keyingi oyning
15-kunigacha
har chorakda


8-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisining tasdiqlangan bayonnomasi bajarilishi holati monitoringini olib borish.

Har kuni

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Apparatning tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holati bo‘yicha oldin o‘tkazilgan o‘rganishlarni tahlil qilish.

Dekabr,
iyun


2-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Nazorat va ijro intizomi bo‘limi ish rejasiga kiritish.

Dekabr,
iyun


3-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Apparat tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini o‘rganish bo‘yicha materiallarni (so‘rovnoma, jadval va shu kabilarni) tayyorlash.

Ish rejasiga muvofiq


4-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Tayyorlangan materiallarni apparat boshqaruvchisi bilan kelishish.

Ish rejasiga muvofiq


5-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

Apparatning tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish, ushbu sohada ishlarni muvofiqlashtirish, mavjud kamchiliklarni bartaraf etishda zarur yordam ko‘rsatish.

Ish rejasiga muvofiq


6-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri

Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish yakunlari bo‘yicha tahliliy materiallar tayyorlash va bu haqda Bosh vazirni, Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilarini, apparat boshqaruvchisini va tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarini xabardor qilish.

3 kun mobaynida


7-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri, apparat boshqaruvchisining topshiriqlarini apparat tarkibiy bo‘linmalariga yetkazish.

Bir kun mobaynid�


8-bosqich

Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari

O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri, apparat boshqaruvchisining topshiriqlari bajarilishi monitoringini olib borish.

Har kuni

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Apparat tarkibiy bo‘linmalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishning holatini o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limining (keyingi o‘rinlarda Bo‘lim deb ataladi) ish rejasiga kiritish bo‘yicha takliflar taqdim etish.

Bo‘limning
ish rejasi tasdiqlanguniga qadar


2-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Tarkibiy bo‘linmalarning jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish yuzasidan tegishli so‘rovnoma va tahliliy jadvallarni ishlab chiqish.

Bo‘limning
ish rejasiga muvofiq


3-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, tegishli tarkibiy bo‘linmalar

Apparat tarkibiy bo‘linmalari tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini o‘rganish va uning natijalari bo‘yicha tahliliy ma’lumotnomalar tayyorlash.

Bo‘limning
ish rejasiga muvofiq


4-bosqich

Apparat rahbariyati, Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Tahliliy ma’lumotnomalarni ko‘rib chiqish uchun apparat rahbariyatiga taqdim qilish, tegishli tarkibiy bo‘linmalarning ijro etishi uchun rahbariyatning topshiriqlarini tayyorlash.

Apparat rahbariyati tavsiya qilgan hollarda, murojaatlarda ko‘rsatilgan masalalarni Rayosat majlisida yoki Vazirlar Mahkamasining selektor yig‘ilishida ko‘rib chiqish bo‘yicha takliflar kiritish.

Bir hafta muddatda

Har
chorakda


5-bosqich

Tarkibiy bo‘linmalar

Tarkibiy bo‘linmalarda apparat rahbariyatining topshiriqlarini mutaxassislar ishtirokida muhokama qilish, jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash natijadorligini oshirish bo‘yicha tegishli tadbirlar rejalarini qabul qilish.

Topshiriqda ko‘rsatilgan muddatlarda


6-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Qabul qilingan tadbirlar rejalarining apparat tarkibiy bo‘linmalaridagi ijrosi holati ustidan nazorat qilish.

Tadbirlar rejalarida ko‘rsatilgan muddatlarda

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar


1-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarida, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini kompleks va maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limining (keyingi o‘rinlarda Bo‘lim deb ataladi) ish rejasiga kiritish uchun takliflar taqdim etish.

Bo‘limning
ish rejasi tasdiqlanguniga qadar


2-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish yuzasidan tegishli so‘rovnoma va tahliliy jadvallarni ishlab chiqish.

Bo‘limning
ish rejasiga muvofiq


3-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari

Jismoniy va yuridik shaxslarning davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlariga, shu jumladan, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonasidan tushgan murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini o‘rganish hamda:

davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarining markaziy apparatlarida, hududiy bo‘linmalarida
va idoraviy mansub tashkilotlarida;

viloyat, shahar va tuman hokimliklarida, shuningdek, davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlar�ning hududiy bo‘linmalarida ko‘rib chiqish natijalari bo‘yicha tegishli tahliliy ma’lumotnomalarni tayyorlash.

Bo‘limning
ish rejasiga muvofiq


4-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari

1. Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish natijalarini Vazirlar Mahkamasining Rayosati majlisida yoki selektor yig‘ilishida muhokama qilish.

2. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi yoki selektor yig‘ilishi bayonnomasini davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlariga, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlariga jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlashni muhokama qilish va natijadorligini oshirish bo‘yicha tegishli chora-tadbirlar ko‘rish uchun yuborish.

Har
chorakda

Uch kun muddatda


5-bosqich

Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari

Vazirlar Mahkamasining Rayosati majlisi yoki selektor yig‘ilishi bayonnomasini tegishli tadbirlar rejasini qabul qilish uchun muhokama qilish.

Bayonnomada ko‘rsatilgan muddatlarda


6-bosqich

Jismoniy
va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, apparat tarkibiy bo‘linmalari

Qabul qilingan tadbirlar rejasining davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro e�uvchi hokimiyat organlari tomonidan ijro etilishi ustidan nazoratni amalga oshirish.

Bayonnomada
va tadbirlar rejalarida ko‘rsatilgan muddatlarda


Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi