Tadbirlar nomi | Bajarish muddatlari | Xarajatlar (mln so‘m) | Moliyalashtirish manbalari | Mas’ul ijrochilar | |
I. Nogironligi bo‘lgan shaxslarning tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiyasi samaradorligi va natijadorligini oshirish hamda “Muruvvat” va “Saxovat” internat-uylari tizimini yanada rivojlantirish | |||||
1. | Nogironligi bo‘lgan shaxslarni reabilitatsiya qilish va protezlash Milliy hamda mintaqaviy markazlarini zamonaviy diagnostika, davolash va sport uskunalari bilan jihozlash orqali ularning moddiy-texnik bazasini mustahkamlash | 2018 — 2020-yillarda | 10 mln AQSh doll. shu jumladan: | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Moliya vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi | |
2018-yilda — 5 mln AQSh doll. | Xitoy Xalq Respublikasi Hukumati mablag‘lari | ||||
2019-yilda — 2 mln AQSh doll. 2020-yilda — 3 mln AQSh doll. | Xalqaro moliya institutlari va homiylarning mablag‘lari | ||||
2. | “Muruvvat” va “Saxovat” internat-uylarini zarur uskunalar bilan jihozlash orqali ulardagi o‘quv-mehnat ustaxonalari faoliyatini takomillashtirish | 2018-2019-yillarda | 1 500 shu jumladan: | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Iqtisodiyot vazirligi, Moliya vazirligi | |
2018-yilda — 500 | Ijrochilar mablag‘lari | ||||
2019-yilda — 1000 | Xalqaro moliya institutlari va homiylarning mablag‘lari | ||||
3. | Tibbiy-mehnat ekspertizasi, tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiya, ijtimoiy xizmat ko‘rsatish, protezlash va protez tayyorlash masalalari bo‘yicha ilmiy tadqiqotlar o‘tkazish | 2018 — 2022-yillarda | Har yili 200 | Grant mablag‘lari | |
4. | Toshkent vrachlar malakasini oshirish institutida yangi o‘quv dasturlarini joriy etish hamda tibbiy-mehnat ekspert komissiyalari mutaxassislari malakasini oshirish qamrovini kengaytirish | 2018-yildan boshlab | Har yili 70 | Davlat budjetining | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi |
5. | Intellektual rivojlanishda ijobiy o‘zgarishlar yuz berayotgan”Muruvvat” internat-uylarining tarbiyalanuvchilari — 18 yoshdan oshgan nogironligi bo‘lgan shaxslarga mehnat ko‘nikmalarini egallash, ularning ijtimoiy hayotga to‘laqonli moslashuvi�i ta’minlash uchun o‘quv dasturlarini ishlab chiqish va joriy etish | 2018-2019-yillarda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi |
6. | Tibbiy-ijtimoiy yordamni keksalarning uylariga, nogironligi bor shaxslarga, o‘zgalarning parvarishiga muhtoj bo‘lganlarga, olis qishloq va ovullarda yashayotganlarga yaqinlashtirish uchun “Tibbiy-ijtimoiy xizmat ko‘rsatuvchi mobil guruhlar” tashkil etish | 2019 — 2022-yillarda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
7. | Farg‘ona viloyatining Oltiariq tumanidagi “Oltiariq” urush va mehnat faxriylari, keksalar, nogironligi bor shaxslar uchun sanatoriy hududida suyultirilgan uglevodorod gazi bilan ta’minlash uchun rezervuar qurilmasini o‘rnatish | 2018-yilda | 250 | Davlat budjeti mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Farg‘ona viloyati hokimligi |
II. Aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalarini qabul qilish bo‘yicha tibbiy-ijtimoiy muassasalarning imkoniyatlarini kengaytirish | |||||
8. | Toshkent viloyatining Bo‘stonliq tumanidagi keksalar, nogironligi bo‘lgan shaxslar, urush va mehnat faxriylari uchun mo‘ljallangan “Tovoqsoy” respublika sanatoriysining quvvatini 500 o‘ringacha ko‘paytirish | 2018-2019-yillarda | 1 100 shu jumladan: 2018-yilda — 550 2019-yilda — 550 | Har yili ajratiladigan Davlat budjeti mablag‘lari doirasida | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Moliya vazirligi |
9. | Toshkent shahridagi qariyalar, nogironligi bo‘lgan shaxslar, urush va mehnat faxriylari uchun mo‘ljallangan “Nuroniy” sanatoriysi quvvatini zarur tibbiy va fizioterapevtik uskunalar bilan jihozlagan holda 250 o‘ringacha ko‘paytirish | 2018-yil 1-oktabrgacha | 1 000 | Davlat budjeti va homiylarning mablag‘lari | Toshkent shahar hokimligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi, Moliya vazirligi |
10. | Mukammal ta’mirlash va zarur uskunalar bilan jihozlash ishlarini bajargan holda “Ortopedik reabilitatsiya” MChJ huzurida nogironligi bo‘lgan shaxslarni tipik va notipik protezlaydigan 70 o‘rinli klinikani barpo etish | 2020-2021-yillarda | 1 000 shu jumladan: 2020-yilda — 500 2021-yilda — 500 | Davlat budjeti mablag‘lari va Ijrochilarning mablag‘lari | Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi |
11. | Davlat-xususiy sherikligi shartlari asosida Toshkent viloyatida keksa yoshdagi pensionerlar, nogironligi bo‘lgan shaxslar hamda boshqa ijtimoiy ehtiyojmand toifadagi fuqarolar uchun sanatoriy tipidagi nodavlat pansionatini barpo etish | 2018 — 2020-yillarda | 3 000 shu jumladan: 2018-yilda — 500 2019-yilda — 1000 2020-yilda — 1500 | Tadbirkorlarning mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Toshkent viloyati hokimligi, tadbirkorlar |
III. Ishlab chiqarilayotgan protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarining sifatini tubdan yaxshilash hamda ularning turlarini kengaytirish | |||||
12. | “Ortopedik reabilitatsiya” MChJ va uning Andijon, Qarshi, Nukus va Samarqand shaharlaridagi mintaqalararo filiallarining ishlab chiqarish quvvatlarini modernizatsiya qilish loyihasini amalga oshirish, shuningdek, bionik protez buyumlari va reabilitatsiya uskunalari (“lokomatorlar”, “ekzoskeletlar”, “vertikalizatorlar”) ishlab chiqarishni tashkil etish. | 2018 — 2020-yillarda | 32 mln AQSh doll. shu jumladan: 2018-yilda — 2 2019-yilda — 14 2020-yilda — 16 | Xalqaro moliya institutlarining mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, Moliya vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi |
13. | “Ortopedik reabilitatsiya” MChJ va uning Andijon, Qarshi, Nukus va Samarqand shaharlaridagi mintaqalararo filiallarining bo‘sh yotgan binolarni yangi ishlab chiqarish quvvatlarini joylashtirish uchun ajratib berish | 2018-yil mobaynida | - | - | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, Andijon, Qashqadaryo va Samarqand viloyatlari hokimliklari, Sog‘liqni saqlash vazirligi |
14. | Toshkent shahrida: protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini, shuningdek, bemorlar, nogironligi bo‘lgan shaxslarni parvarishlashga mo‘ljallangan reabilitatsiya moslamalarini sotish bo‘yicha savdo nuqtalari; protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini, shuningdek, reabilitatsiya buyumlari (nogironlik aravachalari, eshitish apparatlari, yurishda foydalanil�digan vositalar, qo‘ltiqtayoqlar, hassalar va boshqalar)ni prokatga (vaqtincha foydalanishga) berish punktlari faoliyatini tashkil etish bo‘yicha tajriba-sinov loyihalarini amalga oshirish | 2018-2019-yillarda | - | Tadbirkorlarning mablag‘lari | Sog‘liqni saqlash vazirligi, Toshkent shahar hokimligi |
IV. Aholining ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy xizmat ko‘rsatish sifatini oshirishda qo‘shimcha shart-sharoitlarni yaratishga yo‘naltirilgan tadbirlarni amalga oshirish | |||||
15. | “Yilning eng yaxshi ijtimoiy xodimi” kasb tanlovini o‘tkazish | 2019-yildan boshlab, keyinchalik har 2 yilda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi |
16. | Nogironligi bo‘lgan shaxslar Xalqaro kuniga | 2018 — 2022-yillarda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
17. | “Muruvvat” bolalar internat-uylarida yashayotgan nogironligi bo‘lgan bolalar o‘rtasida Xalqaro bolalarni himoya qilish kuniga bag‘ishlangan har yilgi sport o‘yinlarini o‘tkazish | 2018 — 2022-yillarda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
18. | Keksalarni, nogironligi bo‘lgan shaxslarni, o‘zgalarning parvarishiga muhtojlarni uyda parvarishlash, shu jumladan tomorqa uchastkalariga ishlov berishda yordam ko‘rsatish bo‘yicha ko‘ngillilar harakatini butun respublikada joriy etish | 2019 — 2022-yillarda | - | Ijrochilar va homiylarning mablag‘lari | Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
Chora-tadbirlar dasturini amalga oshirish uchun jami xarajatlar 8,2 milliard so‘m va 42 million AQSh dollarini tashkil etadi | |||||
shundan: | mlrd so‘m. | mln AQSh doll. | |||
O‘zbekiston Respublikasi Davlat budjeti mablag‘lari — | 2,7 | - | |||
Ijrochilar va homiy�arning mablag‘lari — | 5,5 | - | |||
xalqaro tashkilotlar va moliya institutlarining mablag‘lari — | - | 42,0 |
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Qarori, 20.06.2018 yildagi PQ-3787-son
Кучга кириш санаси
21.06.2018
Рус
Ўзб
O’zb
O‘zb|Рус
Oldingi tahrirga qarang.
(qarorning nomi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
O‘tgan davr mobaynida respublikada yolg‘iz keksalar, pensionerlar, nogironligi bo‘lgan shaxslar va imkoniyati cheklangan bolalarga tibbiy-ijtimoiy yordam berishni tashkil etishning ta’sirchan tizimi shakllantirildi.
Faqatgina 2017-yilda 11 ta tibbiy-ijtimoiy muassasalarning moddiy-texnika bazasi mustahkamlandi, 15 ming nafar yolg‘iz keksalar, pensionerlar va nogironligi bo‘lgan shaxslar tibbiy-ijtimoiy yordam bilan qamrab olindi, qariyb 21 ming nafar nogironligi bo‘lgan shaxslar reabilitatsiya texnik vositalari va protez-ortopediya buyumlari bilan ta’minlandi, 35 ming nafar shaxslar sanatoriyalarda sog‘lomlashtirish kurslaridan o‘tdi, 20 ming nafardan ziyod shaxsga reabilitatsiya xizmatlari ko‘rsatildi.
Shu bilan birga, tibbiy-ijtimoiy muassasalarning moddiy-texnika bazasi va infratuzilmasining yetarli darajada rivojlanmaganligi ularga nogironligi bo‘lgan shaxslar va aholining boshqa ijtimoiy ehtiyojmand toifalarini qabul qilishni kengaytirishga, ilg‘or tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiya uslublarini joriy qilishga imkon bermayapti.
Protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqarishda qo‘llanilayotgan texnologiyalar jismonan hamda ma’nan eskirgan, ushbu sohada yetarli darajada innovatsion texnologiyalar joriy etilmayapti va ilmiy-tadqiqotlarni qo‘llab-quvvatlash rivojlantirilmayapti.
Aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatish sifati va samaradorligini oshirish, protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqarish texnologiyalarini takomillashtirish, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 1-dekabrdagi “Nogironligi bo‘lgan shaxslarni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5270-son Farmoni ijrosini ta’minlash maqsadida:
1. Quyidagilar aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatish tizimini yanada takomillashtirishning asosiy yo‘nalishlari etib belgilansin:
tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatish va reabilitatsiya choralarining samaradorligi va natijadorligini oshirish, tibbiy-ijtimoiy muassasalarni qurish hamda rekonstruksiya qilishning zamonaviy uslublarini joriy etish orqali aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalarini qabul qilish bo‘yicha ularning imkoniyatlarini kengaytirish;
tibbiy-ijtimoiy muassasalar va o‘quv-mehnat ustaxonalarini zamonaviy diagnostika qilish, davolash, sport uskunalari va texnik vositalar bilan jihozlash;
mahalliy ishlab chiqariladigan protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarining sifatini yaxshilash hamda ularning turlarini kengaytirish;
protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqarishning yanada rivojlanishini ta’minlaydigan kuchli ilmiy hamda metodologik bazani yaratish;
tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatish sohasida ilmiy tadqiqotlarni chuqurlashtirish, kadrlarni tayyorlash va qayta tayyorlash;
protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqarishning xalqaro standartlarini keng joriy etish.
2018 — 2022-yillarda aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatishni yanada chuqurlashtirish va kengaytirish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar (keyingi o‘rinlarda Kompleks chora-tadbirlar deb yuritiladi) 1-ilovaga muvofiq;
Oldingi tahrirga qarang.
(2-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoniga asosan chiqarilgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
korxonalar bo‘shayotgan mablag‘larni zamonaviy uskunalar bilan jihozlash va ularga servis xizmati ko‘rsatish, ehtiyot qismlarni xarid qilish, ishlab chiqarish quvvatini oshirish, bino va inshootlarni qurish hamda rekonstruksiya qilishga, shuningdek, korxonaning protezchi mutaxassislarini o‘qitish (tayyorlash, qayta tayyorlash) va malakasini oshirishga maqsadli yo‘naltirgan holda, protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarining ishlab chiqarilgan hajmi bo‘yicha yagona soliq to‘lovi va davlat maqsadli jamg‘armalariga majburiy ajratmalardan (yagona ijtimoiy to‘lovdan tashqari);
protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqaruvchi korxonalar hamda O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligining tibbiy-ijtimoiy muassasalari belgilangan tartibda shakllantiriladigan ro‘yxatlar bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasiga olib kiriladigan butlovchi buyumlar va ehtiyot qismlar, instrumentlar va priborlar, kompyuter hamda diagnostika uskunalari bojxona to‘lovlaridan (bojxona rasmiylashtiruvi yig‘imidan tashqari) ozod qilinsin.
4. O‘zbekiston Respublikasi Innovatsion rivojlanish vazirligi Iqtisodiyot vazirligi, Sog‘liqni saqlash vazirligi, Moliya vazirligi, Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasi, “O‘zstandart” agentligi va boshqa manfaatdor idoralar bilan birgalikda ikki oy muddatda:
mahalliy ishlab chiqariladigan protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalari turlarini kengaytirish va ularning sifatini yaxshilash masalalarini o‘rgansin, shuningdek, loyihalarning keyinchalik respublikada, jumladan erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari hududida amalga oshirilishini ta’minlasin;
Kompleks chora-tadbirlarda nazarda tutilgan tadbirlarni amalga oshirish uchun protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqaruvchi yetakchi xorijiy korxonalarni, chet el investitsiyalarini, xalqaro moliya institutlari, xorijiy hukumat jamg‘armalari va tashkilotlarining grantlari, kreditlari hamda maqsadli mablag‘larini jalb qilish bo‘yicha zarur chora-tadbirlarni ko‘rsin.
O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi Innovatsion rivojlanish vazirligiga mazkur band bilan yuklatilgan vazifalarni bajarishda to‘liq ko‘maklashsin.
5. O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankiga tijorat banklari va Innovatsion rivojlanish vazirligi bilan birgalikda protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqaruvchi korxonalarga protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarini ishlab chiqaruvchi mahalliy korxonalarni zamonaviy uskunalar bilan jihozlash va ularga servis xizmati ko‘rsatish, ehtiyot qismlarni xarid qilish, ishlab chiqarish quvvatini oshirish, bino va inshootlarni qurish hamda rekonstruksiya qilish, shuningdek, protezchi mutaxassislarni o‘qitish (tayyorlash, qayta tayyorlash) va ularning malakasini oshirish uchun O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining qayta moliyalashtirish stavkasi bo‘yicha kredit berish tavsiya etilsin.
Oldingi tahrirga qarang.
6. O‘zbekiston Respublikasi Tibbiy-ijtimoiy xizmatlarni rivojlantirish agentligi Kompleks chora-tadbirlarning o‘z vaqtida ijro etilishi ustidan tanqidiy tahlil va ta’sirchan nazorat olib borilishini ta’minlasin, bunda quyidagi ustuvor vazifalarning bajarilishiga alohida e’tibor qaratsin:
(6-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
nogironligi bo‘lgan shaxslarni tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiya qilish samaradorligi va natijadorligini oshirish, “Muruvvat” va “Saxovat” internat uylari tizimini yanada rivojlantirish;
tibbiy-ijtimoiy muassasalarning aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalarini qabul qilish bo‘yicha imkoniyatlarini kengaytirish;
Oldingi tahrirga qarang.
ishlab chiqarilayotgan protez-ortopediya moslamalari va reabilitatsiya qilishning texnik vositalarining sifatini yaxshilash va ularning turlarini kengaytirish.
(6-bandning to‘rtinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
7. Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari O‘zbekiston Respublikasi Sog‘liqni saqlash vazirligi bilan birgalikda bir oy muddatda 2018 — 2022-yillarda aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy yordam ko‘rsatishni yanada chuqurlashtirish va kengaytirish bo‘yicha hududiy kompleks chora-tadbirlarni ularning ijro muddatlari, mas’ul ijrochilari, shuningdek, moliyalashtirish manbalarini aniq ko‘rsatgan holda ishlab chiqsin hamda tasdiqlasin.
Oldingi tahrirga qarang.
(8-bandning birinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(8-bandning ikkinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi bilan birgalikda protezchi mutaxassislarga bo‘lgan ehtiyojni o‘rgansin hamda 2019/2020 o‘quv yilidan boshlab o‘rta maxsus, kasb-hunar va oliy ma’lumotli protezchi mutaxassislarni tayyorlash bo‘yicha taklif kiritsin;
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari bilan birgalikda ushbu qaror ijrosining borishi to‘g‘risidagi axborotning har chorakda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga taqdim etilishini ta’minlasin.
9. O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi Sog‘liqni saqlash vazirligi va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi bilan birgalikda ikki oy muddatda tibbiy-ijtimoiy muassasalarning binolarini qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta’mirlash tadbirlarini moliyalashtirishning amaldagi tartibi tanqidiy qayta ko‘rib chiqilishini ta’minlasin hamda mazkur sohada ortiqcha tartib-taomillarni chiqarib tashlash, ishlarning shaffofligini ta’minlash va sifatini yanada oshirish bo‘yicha aniq takliflarni kiritsin.
10. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016-yil 28-dekabrdagi “Keksalar va nogironlarni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash tizimini yanada takomillashtirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PQ-2705-son qarorida:
11. Mazkur qarorning ijrosini nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri A.N. Aripov, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchisi R.S. Qosimov, O‘zbekiston Respublikasining Bosh prokurori O.B. Murodov va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Davlat maslahatchisining birinchi o‘rinbosari B.M. Mavlonov zimmasiga yuklansin.
I. Nogironligi bo‘lgan shaxslarning tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiyasi samaradorligi va natijadorligini oshirish hamda “Muruvvat” va “Saxovat” internat-uylari tizimini yanada rivojlantirish
II. Aholining ijtimoiy ehtiyojmand toifalarini qabul qilish bo‘yicha tibbiy-ijtimoiy muassasalarning imkoniyatlarini kengaytirish
III. Ishlab chiqarilayotgan protez-ortopediya buyumlari va reabilitatsiya texnik vositalarining sifatini tubdan yaxshilash hamda ularning turlarini kengaytirish
IV. Aholining ehtiyojmand toifalariga tibbiy-ijtimoiy xizmat ko‘rsatish sifatini oshirishda qo‘shimcha shart-sharoitlarni yaratishga yo‘naltirilgan tadbirlarni amalga oshirish
Oldingi tahrirga qarang.
(1-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)
LexUZ sharhi
Oldingi tahrirga qarang.
(2-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi PF-26-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.11.2021-y., 06/21/26/1111-son)