02.11.2019 yildagi PQ-4505-son
2017 — 2021-yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar strategiyasida qabul qilinayotgan qonun hujjatlarining amalga oshirilayotgan ijtimoiy-siyosiy, ijtimoiy-iqtisodiy va sud-huquq islohotlari jarayoniga ta’sirini kuchaytirishga yo‘naltirgan holda qonun ijodkorligi faoliyati sifatini tubdan oshirish davlat va jamiyat qurilishi tizimini takomillashtirishning asosiy vazifalaridan biri etib belgilangan.
1. O‘zbekiston Respublikasining “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi Qonuni 42-moddasiga muvofiq davlat boshqaruvi organlari hamda boshqa tashkilotlar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar ijrosining monitoringi amalga oshirilishi lozimligi ma’lumot uchun qabul qilinsin.
Oldingi tahrirga qarang.
(8-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)
huquqiy monitoringni o‘tkazish bilan bog‘liq jarayonlar, shu jumladan mazkur qarorning 6-7-bandlarida nazarda tutilgan tashkiliy tadbirlar Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqish va kelishishning yagona elektron tizimida tashkil etiladigan maxsus elektron maydonchada amalga oshiriladi.
Oldingi tahrirga qarang.
(12-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlari;
7. Huquqiy monitoring ushbu Nizom ilovasiga muvofiq sxema asosida amalga oshiriladi.
8. Huquqiy monitoring o‘tkazish rejasi (keyingi o‘rinlarda — monitoring rejasi) davlat boshqaruvi organlari takliflari hamda ushbu Nizomning 10-bandida belgilangan ko‘rsatkichlar asosida har yili Adliya vazirligi tomonidan ishlab chiqiladi va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi tomonidan tasdiqlanadi.
11. Davlat boshqaruvi organlari har yili 1-fevralga qadar ushbu Nizomning 10-bandida belgilangan ko‘rsatkichlar asosida monitoring rejasi loyihasini shakllantirish bo‘yicha tegishli takliflarni ishlab chiqadi va birinchi rahbar imzosi bilan Adliya vazirligiga taqdim etadi.
Oldingi tahrirga qarang.
(11-bandning uchinchi xatboshisi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)
19. Monitoring rejasida belgilangan muddatlar buzilgan taqdirda, noto‘g‘ri, ishonchsiz yoki to‘liq bo‘lmagan, shu jumladan, ushbu Nizomning 13-bandida belgilangan ko‘rsatkichlarni qamrab olmasdan, axborot taqdim etilganda huquqiy monitoring yakunlari bo‘yicha Adliya vazirligi normativ-huquqiy hujjatlar ijrosining huquqiy monitoringini o‘tkazishda qonunbuzilishlarni bartaraf etish to‘g‘risida davlat boshqaruvi organlariga ijro etilishi majburiy bo‘lgan taqdimnomalar kiritishga haqli.
Oldingi tahrirga qarang.
(25-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)
Oldingi tahrirga qarang.

Bosqichlar

Subyektlar

Tadbirlar

Muddatlar

1-bosqich

Davlat boshqaruvi organlari

1. Huquqiy monitoring o‘tkazish rejasi (keyingi o‘rinlarda — monitoring rejasi) loyihasini shakllantirish bo‘yicha tegishli takliflarni ishlab chiqish.

2. Takliflarni birinchi rahbar imzosi bilan Adliya vazirligiga taqdim etish.

Har yili 1-fevralga qadar

2-bosqich

Adliya vazirligi

1. Monitoring rejasi loyihasini ishlab chiqish.

2. Monitoring rejasi loyihasini O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Har yili 20-fevralga qadar

3-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

1. Monitoring rejasi loyihasini Vazirlar Mahkamasida muhokama qilish.

2. Monitoring rejasini tasdiqlash.

Har yili 20-martga qadar

4-bosqich

Davlat boshqaruvi organlari

1. Huquqiy monitoringni o‘tkazish.

Yil davomida

2. Tahliliy ma’lumotlarni hamda normativ-huquqiy hujjatlarda kamchiliklar aniqlangan taqdirda ularga o‘zgartirish kiritish bo‘yicha takliflarni Adliya vazirligiga kiritish

Har chorakda

5-bosqich

Adliya vazirligi

1. Davlat boshqaruvi organlari tomonidan huquqiy monitoring o‘tkazilishi ahvolini tahlil qilish.

2. Tahlil natijalari bo‘yicha zarur hollarda, huquqiy monitoringni sifatli va to‘liq o‘tkazish bo‘yicha davlat boshqaruvi organlariga tegishli maslahatlar berish yoxud huquqiy monitoringini o‘tkazishda qonun buzilishlarni bartaraf etish to‘g‘risida taqdimnoma kiritish.

Har chorakda

6-bosqich

Davlat boshqaruvi organlari

Monitoring rejasiga muvofiq o‘tgan yilda ular tomonidan o‘tkazilgan huquqiy monitoring natijalari to‘g‘risida hisobotni Adliya vazirligiga taqdim etish.

Har yili 1-fevralga qadar

7-bosqich

Adliya vazirligi

Huquqiy monitoring natijalari to‘g‘risidagi hisobotni Vazirlar Mahkamasiga kiritish.

Har yili 20-fevralga qadar

8-bosqich

Vazirlar Mahkamasi

1. Huquqiy monitoring natijalari to‘g‘risidagi hisobotni Vazirlar Mahkamasida muhokama qilish hamda tasdiqlash.

Har yili 20-martga qadar

2. Huquqiy monitoring natijalarini amalga oshirishga qaratilgan “yo‘l xaritasi”ni tasdiqlash hamda huquqiy monitoring natijalari to‘g‘risidagi hisobotni ommaviy axborot vositalarida e’lon qilish choralarini ko‘rish.

Belgilangan muddatlarda

(ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoni tahririda — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)
Oldingi tahrirga qarang.
(2-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 17-martdagi PF-89-sonli Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 18.03.2022-y., 06/22/89/0227-son)