Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining malakasini oshirish tizimini yanada takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida

1-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining uzluksiz malakasini oshirish jarayonlarini tashkil etish tartibi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Uzluksiz malaka oshirish jarayonlarini tashkil etishning maqsad va vazifalari

3-bob. Uzluksiz malaka oshirish jarayonlarini tashkil etish shakllari va bosqichlari

4-bob. Qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslaridan o‘tish tartibi

5-bob. Qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslarining o‘quv jarayonini tashkil etish

6-bob. Uzluksiz malaka oshirish jarayonlarida rahbar va pedagog kadrlarni attestatsiyadan o‘tkazish

7-bob. Uzluksiz malaka oshirish jarayonlari tashkilotchilarining vazifalari

8-bob. Yakunlovchi qoidalar

1-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarining uzluksiz malaka oshirish tizimi sxemasi

2-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining uzluksiz malaka oshirish shakllarini baholash mezonlari

3-ILOVA
Qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslarini tashkil etish bosqichlari

2-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy markazining NAMUNAVIY TUZILMASI

2a-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tarmoq markazining NAMUNAVIY TUZILMASI *

3-ILOVA
Toshkent davlat agrar universiteti huzuridagi pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tarmoq markazi TUZILMASI

4-ILOVA
Oliy ta’lim muassasalarining rahbar va pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish markazlarida samarali dars berayotgan professor-o‘qituvchilar, tajribali amaliyotchi mutaxassislarni rag‘batlantirish tartibi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoida

2-bob. Markaz pedagoglarining o‘quv yili davomidagi faoliyati tahlili

3-bob. Markaz pedagoglarini moddiy rag‘batlantirish tartibi

4-bob. Yakuniy qoidalar

ILOVA
Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish markazlarida dars berayotgan professor-o‘qituvchilar, amaliyotchi mutaxassislar faoliyatini BAHOLASh MEZONLARI

5-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga kiritilayotgan o‘zgartirishlar va qo‘shimcha

“Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish tizimining TAShKILIY TUZILMASI

1-ILOVA
Toshkent davlat yuridik universiteti huzuridagi Yuridik kadrlarni xalqaro standartlar bo‘yicha professional o‘qitish markazining TUZILMASI

Hujjat 24.09.2019 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining uzluksiz malakasini oshirish tizimini joriy etish to‘g‘risida” 2019-yil 27-avgustdagi PF-5789-son Farmoni ijrosini ta’minlash hamda oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining kasbiy bilimi, ko‘nikmalari va mahoratini uzluksiz yangilab borish mexanizmlarini joriy etish, zamonaviy talablarga muvofiq oliy ta’lim sifatini ta’minlash uchun zarur darajada kasbiy tayyorgarlikni oshirish, qayta tayyorlash va malaka oshirishning bevosita hamda kasbiy faoliyatga aloqador bilvosita shakllarini variativ va bir birini to‘ldirish tamoyillari asosida amaliyotga joriy etishni ta’minlash maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
4. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim qarorlariga 5-ilovaga muvofiq o‘zgartirishlar va qo‘shimcha kiritilsin.
5. Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining uzluksiz malaka oshirish tizimi 1-ilovadagi sxemaga muvofiq, Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining uzluksiz malaka oshirish shakllarini baholash mezonlari 2-ilovaga muvofiq, Qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslarini tashkil etish bosqichlari 3-ilovaga muvofiq joriy etiladi.
Mustaqil malaka oshirish shakllari bo‘yicha rahbar va pedagog kadrlarning faoliyatini baholash mazkur Nizomning 2-ilovasidagi Oliy ta’lim muassasalari rahbar va pedagog kadrlarining mustaqil malaka oshirish shakllarini baholash mezonlariga muvofiq amalga oshiriladi.
21. Qayta tayyorlash va malaka oshirish kurslarida uzrsiz sabablarga ko‘ra dars qoldirgani uchun tinglovchilar safidan chiqarilgan oliy ta’lim muassasalarining rahbar va pedagog kadrlari pulli asosda, mazkur Nizomning 16-bandi talablariga muvofiq qayta tayyorlash va malaka oshirish kursidan takroran o‘tishi hamda o‘qishning tegishli yo‘nalishi (mutaxassisligi) bo‘yicha keyingi qayta tayyorlash va malaka oshirish kursida attestatsiyadan o‘tishi shart.

T/r

Mustaqil malaka oshirish shakllari

Faoliyatni baholash mezonlari

Ball

I. Mutaxassislik bo‘yicha mustaqil malaka oshirish

100

1.

Ochiq o‘quv mashg‘ulotlari va mahorat darslarini tashkil etish.


Har o‘quv yilida kamida 2 ta sohaga oid “master-klass”lar tashkil etish —

Har o‘quv yilida kamida 2 ta ochiq o‘quv mashg‘ulotlari —

4

2

1

2.

Iqtidorli va iste’dodli talabalar bilan ishlash.


Talabalarining respublika va xalqaro miqyosidagi fan olimpiadalari, sport musobaqalari, san’at sohasidagi ko‘rik tanlovlar va ko‘rgazmalardagi sovrinli o‘rin

uchun:

xalqaro miqyosda —

respublika miqyosida —

4




4

2

3.

Ilmiy konferensiyalarda ma’ruza bilan qatnashish.


Xalqaro miqyosda —

Respublika miqyosida —

6

2

1

4.

Ilmiy jurnallarda maqolalar chop etish.


Har bir ilmiy maqola uchun —

8

2

5.

Ko‘rgazma va tanlovlarda ishtirok etish.


Xalqaro miqyosda —

Respublika miqyosida —

8

8

4

6.

Ilmiy loyihalarda ishtirok etish.


Xalqaro loyihalar —

Davlat ilmiy-texnik dasturlari doirasidagi loyihalar:

loyiha rahbari sifatida —

loyiha ishtirokchisi sifatida —

Xo‘jalik shartnomasi asosida bajariladigan ishlar:

rahbar sifatida —

ishtirokchi sifatida —

10

8


8

4


4

2

7.

Xalqaro (impakt-faktorli) nashrlarda maqolalar e’lon qilish.


Xalqaro ma’lumotlar bazasiga kiritilgan yuqori reytingli ilmiy jurnallar yoki “impakt-faktor”ga ega bo‘lgan ilmiy jurnallarda chop etilgan har bir maqola uchun —

10


5

8.

Ixtiro (patent), ratsionalizatorlik takliflari, innovatsion ishlanmalarga mualliflik qilish.


Ixtiro (patent) —

Ratsionalizatorlik taklifi —

Innovatsion ishlanmalarga mualliflik —

10

10

6

4

9.

Monografiya, mualliflik ijodiy ishlar katalogini tayyorlash va nashrdan chiqarish.


Yakka mualliflikda —

Hammualliflikda —

10

10

5

10.

O‘quv adabiyotlari (darslik, o‘quv qo‘llanma, metodik qo‘llanma) tayyorlash va nashrdan chiqarish.


Hammulliflikda:

darslik —

o‘quv qo‘llanma —

Metodik qo‘llanma:

yakka mualliflikda —

hammulliflikda —

15


7

5


3

1

11.

Ilmiy rahbarligidagi falsafa doktori (PhD) darajasini olish uchun dissertatsiya himoya qilinganligi.


Oxirgi 3 yilda himoya qilingan dissertatsiyaga —

15

15

II. Muqobil malaka oshirish shakllari

12.

Oxirgi 3 yilda yakka mualliflikda darslik yoki o‘quv qo‘llanma tayyorlash va nashrdan chiqarish.

13.

Oxirgi 3 yilda ilmiy rahbarligidagi oxirgi 3 yilda kamida bitta DSc darajasini olish yoki ikkita PhD darajasini olish uchun dissertatsiyalarning himoya qilinganligi.

14.

Oxirgi 3 yilda doktorlik (PhD, DSc) dissertatsiyasini himoya qilish.

15.

Oxirgi 3 yilda xorijiy mamlakatlarda malaka oshirish, stajirovka o‘tash (davomiyligi: malaka oshirish — 1 oydan, stajirovka — 3 oydan kam bo‘lmagan muddatda).

16.

O‘zbekiston Fanlar akademiyasi (O‘zbekiston Badiiy akademiyasi) akademigi ilmiy unvoniga ega bo‘lish.

Ushbu Nizomning ilovasida keltirilgan mezonlarni aks ettiruvchi hujjatlar va materiallarni to‘plash majburiyati pedagog kadrlarning zimmasiga yuklatiladi.
10. Markaz pedagoglarining yil davomida mazkur Nizomning ilovasida keltirilgan baholash mezonlari bo‘yicha to‘plagan umumiy bali 55 dan kam bo‘lgan taqdirda rag‘batlantirish kelgusi kalendar yil uchun bekor qilinadi.

T/r

Ko‘rsatkichlar

Ajratilgan maksimal ball

I. O‘quv-metodik faoliyat (65 ball)

1.

Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitiladigan fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha)

7 ball

2.

O‘qitish sifati darajasi (markaz tomonidan tinglovchilar bilan o‘tkazilgan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha)

8 ball

3.

Yil mobaynida qayta tayyorlash va malaka oshirish tizimi uchun nashr etilgan kamida bitta o‘quv qo‘llanmasining mavjudligi

10 ball
(ball hammualliflar soniga teng bo‘linadi)

4.

O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursini va o‘quv-taqdimot materiallarini ishlab chiqishi

5 ball

5.

O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va tinglovchilar bilimlarini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi

5 ball

6.

Dars beradigan moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmuani ishlab chiqqanligi yoki yangilaganligi

5 ball
(ball h�mmualliflar soniga teng bo‘linadi)

7.

Xorijiy tillardan (rus tili qamrab olinmaydi) birini yaxshi o‘zlashtirgan bo‘lishi va buni tasdiqlovchi tegishli sertifikatlarning mavjudligi (IELTS (o‘rtacha 5,5 balldan kam bo‘lmagan), TOEFL (RVT) (567 balldan kam bo‘lmagan), TOEFL (iBT) (87 balldan kam bo‘lmagan), V2 darajasidagi CEFR (Common European Framework of Reference), Test DaF (Test Deutsch als Fremdsprache fur auslandische Studienbewerber) yoki GOETNE-ZERTIFIKAT, DALF (Diplome approfondi de langue francaise) yohud Davlat test markazining malakaviy sertifikati)

10 ball

8.

Xorijiy tillarda (rus tili qamrab olinmaydi) materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish

5 ball

9.

So‘nggi uch yilda xorijiy ta’lim va ilmiy muassasalarida malaka oshirish yoki stajirovkadan o‘tganligi

10 ball

II. Ilmiy-tadqiqot faoliyati (35 ball)

10.

Ilmiy daraja va ilmiy unvon

5 ball

11.

Yil mobaynida kamida ikkita ilmiy konferensiyalarda qayta tayyorlash va malaka oshirish tizimiga oid ma’ruza bilan ishtirok etishi

4 ball

12.

Yil mobaynida ilmiy nashrlarda qayta tayyorlash va malaka oshirish tizimiga oid kamida bitta maqola chop etishi:

- respublika miqyosida

- xalqaro miqyosda


5 ball

8 ball

(ball hammualliflar soniga teng bo‘linadi)

13.

Davlat ilmiy-texnika dasturlari yoki xalqaro ilmiy loyihalardagi ishtiroki (kamida bitta):

- rahbarlik qilish

- ishtirok etish


5 ball

3 ball

14.

Patentlar, ixtirolar va elektron dasturlar uchun kamida bitta mualliflik guvohnomalarining mavjudligi

5 ball
(ball hammualliflar soniga teng bo‘linadi)

JAMI (maksimal ball — 100)

a) 1-bandning uchinchi xatboshisidagi “16” raqami “17” raqami bilan almashtirilsin;
v) 4 va 5-ilovalar o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin;
d) 2-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon etilsin:
v) 1-ilova o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi