Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Kelib tushgan xat-xabarlarni ko‘rib chiqish va ro‘yxatdan o‘tkazish. 2. Hisobga olish kartochkalarini ikki nusxada rasmiylashtirish. | Tushgan kunida | |||
2-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Xat-xabarlarni Bosh vazir, uning o‘rinbosari va maslahatchilari kotibiyatlariga, apparatning tarkibiy bo‘linmalariga yuborish. | Tushgan kunida | |||
3-bosqich | Apparatning tarkibiy bo‘linmalari | 1. Xat-xabarlarni ko‘rib chiqish. 2. Ijro etish muddatlarini belgilagan holda rezolyutsiyalarni tayyorlash. Hujjat Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablari buzilgan holda tushgan taqdirda — yuboruvchiga qaytarish. 3. Rahbariyatga axborot berish va hujjatlarni puxta ishlash uchun inspektorlarga berish. | Belgilangan muddatlarda | |||
4-bosqich | Inspektor | Xat-xabarlarni ro‘yxatdan o‘tkazish, zarurat bo‘lganda ko‘paytirish, apparatning tegishli tarkibiy bo‘linmalariga yuborish. | Bir soat mobaynida | |||
5-bosqich | Mutaxassis | 1. Masalani o‘rganish, aniq choralarni (tadbirlarni) belgilash, manfaatdor vazirlik va idoralarning vakillarini jalb etgan holda muhokama qilish. 2. Topshiriqlar ijrosini tashkil etish. 3. O‘z vaqtida ijro etilishi uchun shaxsiy mas’uliyat choralarini ko‘rish. | Belgilangan muddatlarda | |||
6-bosqich | Mutaxassis | Topshiriqlar ijrosi natijalari bo‘yicha rahbariyatga ma’lumot (axborot) tayyorlash (zarurat bo‘lganda oluvchining javobi loyihasi bilan). | Belgilangan muddatlarda | |||
7-bosqich | Apparatning tarkibiy bo‘linmalari | Nazoratdagi topshiriqlar bajarilishini tizimli tahlil qilish va Vazirlar Mahkamasi apparati rahbariyatini xabardor qilish. | Har kuni, har oyda, har chorakda | |||
8-bosqich | Inspektor | 1. Nazoratdan chiqarish. 2. Ishlar nomenklaturasiga muvofiq hujjatlarni shakllantirish | Belgilangan muddatlarda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Bosh vazir kotibiyati | Hujjatni imzolangan topshiriq (fishka) va 1-nazorat kartochkasi bilan birgalikda Nazorat va ijro intizomi bo‘limiga berish (1 va 3-kartotekalar). | Topshiriq (fishka) imzolangandan keyin 30 daqiqa mobaynida | |||
Umumiy bo‘lim | Vazirlar Mahkamasi qarorlari, farmoyishlari va majlislari bayonnomalarini, Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayonnomalarini Nazorat va ijro intizomi bo‘limiga berish (2-kartoteka). | Hujjat olingandan so‘ng | ||||
2-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Hujjatlar, topshiriqlar va nazorat bandlarini ijro intizomining elektron tizimida ro‘yxatdan o‘tkazish. | Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida | |||
3-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | 1-son nazorat kartotekalarini rasmiylashtirish. | Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida | |||
4-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Hujjatni topshiriq (fishka) va 1-son nazorat kartotekasini ijrosini tashkil etish uchun Bosh vazirning o‘rinbosarlari yordamchilariga, apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlariga imzo chektirgan holda berish. | Hujjat olingan paytdan boshlab bir soat mobaynida | |||
5-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Nazorat hujjatlarining ijrochilari bilan birgalikda ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2 va 3-son kartotekalar bajarilishini tahlil qilish va tahliliy materiallar tayyorlash. | Har kuni | |||
6-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2 va 3-son kartotekalar bajarilishi holatini mutaxassislar va kotibiyatlar mudirlari ishtirokida Apparat boshqaruvchisi huzurida muhokama qilishni tashkil etish. | Har hafta (chorshanba kunida) | |||
7-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2 va 3-son kartotekalar bajarilishi holatini kotibiyatlar mudirlari ishtirokida Apparat boshqaruvchisi huzurida muhokama qilishni tashkil etish. | Har hafta (juma kunida) | |||
8-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi | Ijro etilmagan nazorat hujjatlari va 1, 2 va 3-son kartotekalar bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi Rayosatining navbatdagi majlisida muhokama qilish uchun tahliliy materiallar tayyorlash. | Har hafta dushanba kuni | |||
9-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Apparat tarkibiy bo‘linmalari mutaxassislari tomonidan taqdim etilgan hujjatlar asosida 1, 2 va 3-son kartotekalarning ijro etilmagan nazorat topshiriqlarini nazoratdan olish. | Tasdiqlovchi hujjatlar taqdim etilishiga ko‘ra | |||
10-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Keyingi oyda ijro etilishi kerak bo‘lgan nazorat hujjatlari va 1, 2 va 3-son kartotekalar topshiriqlari to‘g‘risida axborot tayyorlash va apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlariga taqdim etish. | Har oyning 25-sanasida |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Apparatning tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holati bo‘yicha oldin o‘tkazilgan o‘rganishlarni tahlil qilish. | Dekabr, iyun | |||
2-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Nazorat va ijro intizomi bo‘limi ish rejasiga kiritish. | Dekabr, iyun | |||
3-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Apparat tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini o‘rganish bo‘yicha materiallarni (ishchi guruh tarkibi, so‘rovnoma, jadval va shu kabilarni) tayyorlash. | Ish rejasiga muvofiq | |||
4-bosqich | Nazorat �a ijro intizomi bo‘limi mudiri | Tayyorlangan materiallarni Apparat boshqaruvchisi bilan kelishish. | Ish rejasiga muvofiq | |||
5-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Apparatning tarkibiy bo‘linmalarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish, ushbu sohada ishlarni muvofiqlashtirish, mavjud kamchiliklarni bartaraf etishda zarur yordam ko‘rsatish. | Ish rejasiga muvofiq | |||
6-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish yakunlari bo‘yicha tahliliy materiallar tayyorlash va bu haqda Bosh vazirni, Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilarini, Apparat boshqaruvchisini va tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarini xabardor qilish. | 3 kun mobaynida | |||
7-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri, Apparat boshqaruvchisining topshiriqlarini apparat tarkibiy bo‘linmalariga yetkazish. | Bir kun mobaynida | |||
8-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziri, Apparat boshqaruvchisining topshiriqlari bajarilishi monitoringini olib borish. | Har kuni |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomi holati bo‘yicha oldin o‘tkazilgan o‘rganishlarni tahlil qilish. | Dekabr, iyun | |||
2-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Nazorat va ijro intizomi bo‘limining ish rejasiga kiritish. | Dekabr, iyun | |||
3-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish holati bo‘yicha materiallar tayyorlash (ishchi guruh tarkibi, so‘rovnoma, jadvallar va shu kabilar). | Ish rejasiga muvofiq | |||
4-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudiri | Tayyorlangan materiallarni Bosh vazirning tegishli o‘rinbosari yoki maslahatchisi bilan kelishish. | Ish rejasiga muvofiq | |||
5-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida hujjatlar bilan ishlashni va ijro intizomining holatini o‘rganish. | Ish rejasiga muvofiq | |||
6-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Hujjatlar bilan ishlash va ijro intizomining holatini o‘rganish yakunlari bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish uchun tahliliy materiallarni tayyorlash. | Keyingi oyning 10-kunigacha har chorakda | |||
7-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi mudirining o‘rinbosari | Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi bayonnomasi loyihasini ishlab chiqish va tasdiqlash uchun kiritish. | Keyingi oyning 15-kunigacha har chorakda | |||
8-bosqich | Nazorat va ijro intizomi bo‘limi xodimlari | Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisining tasdiqlangan bayonnomasi bajarilishi holati monitoringini amalga oshirish. | Har kuni |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Apparat tarkibiy bo‘linmalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqishning holatini o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limining (keyingi o‘rinlarda — Bo‘lim) ish rejasiga kiritish bo‘yicha takliflar taqdim etish. | Bo‘limning ish rejasi tasdiqlanguniga qadar | |||
2-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Tarkibiy bo‘linmalarning jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish yuzasidan tegishli so‘rovnoma va tahliliy jadvallarni ishlab chiqish. | Bo‘limning ish rejasiga muvofiq | |||
3-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, tegishli tarkibiy bo‘linmalar | Apparat tarkibiy bo‘linmalari tomonidan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini o‘rganish va uning natijalari bo‘yicha tahliliy ma’lumotnomalar tayyorlash. | Bo‘limning ish rejasiga muvofiq | |||
4-bosqich | Apparat rahbariyati, Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Tahliliy ma’lumotnomalarni ko‘rib chiqish uchun Apparat rahbariyatiga taqdim qilish, tegishli tarkibiy bo‘linmalarning ijro etishi uchun rahbariyatning topshiriqlarini tayyorlash. | Bir hafta muddatda | |||
Apparat rahbariyati tavsiya qilgan hollarda, murojaatlarda ko‘rsatilgan masalalarni Vazirlar Mahkamasining Rayosat majlisida yoki selektor yig‘ilishida ko‘rib chiqish bo‘yicha takliflar kiritish. | Har chorakda | |||||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linmalar | Tarkibiy bo‘linmalarda apparat rahbariyatining topshiriqlarini mutaxassislar ishtirokida muhokama qilish, jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash natijadorligini oshirish bo‘yicha tegishli tadbirlar rejalarini qabul qilish. | Topshiriqda ko‘rsatilgan muddatlarda | |||
6-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Qabul qilingan tadbirlar rejalarining apparat tarkibiy bo‘linmalaridagi ijrosi holati ustidan nazorat qilish. | Tadbirlar rejalarida ko‘rsatilgan muddatlarda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarida, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini kompleks va maqsadli o‘rganish bo‘yicha tadbirlarni Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limining (keyingi o‘rinlarda — Bo‘lim) ish rejasiga kiritish uchun takliflar taqdim etish. | Bo‘limning ish rejasi tasdiqlanguniga qadar | |||
2-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish yuzasidan tegishli so‘rovnoma va tahliliy jadvallarni ishlab chiqish. | Bo‘limning ish rejasiga muvofiq | |||
3-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning mur�jaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari | Jismoniy va yuridik shaxslarning davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlariga, shu jumladan, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari va Virtual qabulxonasidan kelib tushgan murojaatlarini ko‘rib chiqish holatini o‘rganish hamda: davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarining markaziy apparatlarida, hududiy bo‘linmalarida va idoraviy mansub tashkilotlarida; viloyat, shahar va tuman hokimliklarida, shuningdek, davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlarining hududiy bo‘linmalarida ko‘rib chiqish natijalari bo‘yicha tegishli tahliliy ma’lumotnomalarni tayyorlash. | Bo‘limning ish rejasiga muvofiq | |||
4-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari | 1. Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha faoliyatini o‘rganish natijalarini Vazirlar Mahkamasining Rayosati majlisida yoki selektor yig‘ilishida muhokama qilish. | Har chorakda | |||
2. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi yoki selektor yig‘ilishi bayonnomasini davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlariga, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlariga jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlashni muhokama qilish va natijadorligini oshirish bo‘yicha tegishli chora-tadbirlar ko‘rish uchun yuborish. | Uch kun muddatda | |||||
5-bosqich | Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari | Vazirlar Mahkamasining Rayosati majlisi yoki selektor yig‘ilishi bayonnomasini tegishli tadbirlar rejasini qabul qilish uchun muhokama qilish. | Bayonnomada ko‘rsatilgan muddatlarda | |||
6-bosqich | Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘limi, Apparat tarkibiy bo‘linmalari | Qabul qilingan tadbirlar rejasining davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari tomonidan ijro etilishi ustidan nazoratni amalga oshirish. | Bayonnomada va tadbirlar rejalarida ko‘rsatilgan muddatlarda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1. Normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini ishlab chiqishda tartibga solish ta’sirini baholash | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Normativ-huquqiy hujjat loyihasini (keyingi o‘rinlarda loyiha deb ataladi) tayyorlash. 2. Loyihaning tartibga solish ta’sirini dastlabki tarzda baholash. 3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga joylashtirish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida | |||
2-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi | 1. Loyihani tegishliligi bo‘yicha manfaatdor vazirlik va idoralar bilan kelishish. 2. Loyihani vazirlik va idoralarning e’tirozlari, shuningdek Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali orqali kelib tushgan mulohazalarni inobatga olgan holda puxta ishlash. 3. Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda tartibga solish ta’sirini baholash uchun O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga kiritish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish va unga viza qo‘yish, loyihaga fikr-mulohazalar va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — xulosa tayyorlash. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud loyiha tayyorlanishiga ko‘ra | |||
3-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud loyiha tayyorlanishiga ko‘ra | |||
4-bosqich | Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmasi | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspertlik ishlashini amalga oshirish. 3. Loyihani tartibga solish ta’sirini baholash uchun Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | Loyiha tushgandan keyin darhol | |||
5-bosqich | Vazirlar Mahkamasining Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihaning tartibga solish ta’sirini baholashni amalga oshirish. 2. Loyihani apparatning tegishli tarkibiy bo‘linmasi bilan birgalikda puxta ishlash. 3. Loyihani qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa tayyorlash. | 3 kun mobaynida (loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish doirasida) | |||
6-bosqich | Apparatning tarkibiy bo‘linmasi | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyihani kelishish uchun Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosariga kiritish. | Tartibga solish ta’sirini baholash o‘tkazilganidan so‘ng darhol | |||
2. Normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilingandan keyin tartibga solish ta’sirini baholash | ||||||
1-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Normativ-huquqiy hujjat qabul qilinganidan so‘ng olti oy o‘tgach u bo‘yicha tartibga solish ta’sirini baholashni o‘tkazish bo‘yicha takliflar tayyorlash. 2. Takliflarni ko‘rib chiqish uchun apparat rahbariyatiga kiritish. 3. Normativ-huquqiy hujjatning tartibga solish ta’sirini baholash bo‘yicha tadbirlarni Vazirlar Mahkamasining ish rejasiga kiritish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida | |||
2-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Tartibga solish ta’siri baholanishi lozim bo‘lgan masalalarni shakllantirish. | Bir kun muddatda | |||
2. Vazirlar Mahkamasi apparati tarkibiy bo‘linmalari, vazirlik, idora va boshqa tashkilotlarning vakillaridan iborat ishchi guruh tashkil etish. | Ikki kun muddatda | |||||
3. Mas’ul vazirlik va idoralarga baholash o‘tkazilishi haqida bildirishnoma yuborish. | Baholash o‘tkazilishidan 10 kun oldin | |||||
3-bosqich | Ishchi guruh | 1. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini jamoatchilik tomonidan muhokama qilish maqsadida rejalashtirilayotgan tadbir to‘g‘risidagi axborotni Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga joylashtirish. | Belgilangan muddatlarda | |||
2. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini, zarur hollarda, joyiga chiqqan holda tahlil qilish. | 10 kun muddatda | |||||
3. Normativ-huquqiy hujjatning samaradorligi va natijadorligini baholash yakunlari bo‘yicha tegishli normativ-huquqiy hujjatga tuzatishlar kiritish yoxud hujjatni yoki uning tarkibiy qismini o‘z kuchini yo‘qotgan deb topish yuzasidan asoslantirilgan takliflarni o‘z ichiga oladigan xulosa tayyorlash. | Baholashdan keyin bir kun muddatda | |||||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Tartibga solish ta’sirini baholash yakunlari bo‘yicha xulosani puxta ishlash. | 1 kun muddatda | |||
2. Xulosani tegishli materiallarni ilova qilgan holda keyinchalik O‘zbekiston Respublikasining Bosh vaziriga axborot berish uchun apparat boshqaruvchisiga kiritish. | Hujjat ishlab chiqilgandan so‘ng darhol | |||||
3. Zarur hollarda tartibga solish ta’sirini baholash natijalarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. | Ko‘rsatmaga asosan | |||||
4. Normativ-huquqiy hujjatlarning tartibga solish ta’sirini baholash natijalari bo‘yicha ma’lumotlar bazasini yuritish. | Doimiy |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Qonun loyihasini (keyingi o‘rinlarda — loyiha) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik va idoralar | 1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 7 kun muddatda | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirliklar va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra, loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 10 kun muddatda | |||
5-bosqich | Ishlab chiquv�i Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan so‘ng darhol | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni loyihani puxta ishlash uchun mas’ul bo‘l�an tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda — tarkibiy bo‘linma) berish. | Loyiha kelib tushganidan so‘ng darhol | |||
2-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspertlik ishlashini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish. | Loyiha tushgandan keyin darhol | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun muddatda | |||
| ||||||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti �dministratsiyasiga kelishish uchun yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish. | Loyiha kelib tushgan kun darhol | |||
9-bosqich | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish. 2. Vazirlar Mahkamasiga: a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida; b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish. | Belgilangan muddatlarda | |||
10-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani kelishilgandan so‘ng ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish. | Loyiha tushgan kunda darhol | |||
11-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Qonun loyihasini Vazirlar Mahkamasining Rayosatida ko‘rib chiqishiga kiritish uchun loyihani va hujjatlar to‘plamini tayyorlash. 2. Loyiha va hujjatlar to‘plami bo‘yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. 3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi va Yuridik ta’minlash boshqarmasi bilan birgalikda, tashkil etish. | 3 kun mobaynida | |||
12-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
13-bosqich | Appar�t boshqaruvchisi | 1. Loyihani va hujjatlar to‘plamini ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish hamda loyihani Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida ko‘rib chiqish masalasini kelishish. 4. Bosh vazir rozilik bergan taqdirda — loyihani ko‘rib chiqish to‘g‘risidagi masalani Vazirlar Mahkamasi Rayosatining navbatdagi majlisi kun tartibiga kiritish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
14-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi Vakolatli vakili | 1. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisi kun tartibiga kiritilgan loyiha bo‘yicha materiallarni tarqatish. 2. Vazirlar Mahkamasi Rayosati majlisida muhokama qilish uchun loyiha bo‘yicha zarur materiallarni tayyorlash. | 1 kun muddatda | |||
15-bosqich | Vazirlar Mahkamasi Rayosati | Loyihani ko‘rib chiqish va uning natijasi bo‘yicha loyihani ma’qullash yoxud qo‘shimcha ravishda puxta ishlab chiqish uchun qaytarish. | Har hafta (qoidaga ko‘ra, dushanba kuni) | |||
16-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha ma’qullangan taqdirda — uni Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun tayyorlash. 2. Loyiha bo‘yicha materiallar yuzasidan Bosh vazirga axborot berish. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
17-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | Loyiha bo‘yicha materiallarni imzolash uchun Bosh vazirga kiritish. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
18-bosqich | Bosh vazir | Loyihani Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish uchun kuzatuv xatini imzolash. | Qonun loyihasi Rayosat majlisida ma’qullangan kun | |||
19-bosqich | Tarkibiy bo‘linma Vazirlar Mahkamasining Oliy Majlisdagi vakolatli vakili | Loyihaning: Oliy Majlis Qonunchilik palatasining qo‘mitalari, komissiyalari, fraksiyalarida va majlisida; Oliy Majlis Senatining qo‘mitalari, komissiyalarida va yalpi majlisida himoya qilinishini ta’minlash. | Belgilangan muddatlarda |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi yoki boshqa tashkilot — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda — loyiha) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik va idoralar | 1. Loyihani birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 1 kun mobaynida | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani zarur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirlik va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra, loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 1 kun mobaynida | |||
5-bosqich | Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan so‘ng darhol | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni loyihani puxta ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda — tarkibiy bo‘linma) berish. | Loyiha kelib tushganidan so‘ng darhol | |||
2-bosqich | Tar�ibiy bo‘linma | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspertlik ishlashini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish. | Loyiha kelib tushganidan so‘ng darhol | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarur hollarda mavjud kelishmovchiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun muddatda | |||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yich� Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertiza o‘tkazilgandan so‘ng darhol | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalarning hisobini yuritish. | Loyiha kelib tushgan kun darhol |
Bosqichlar | Subyektlar | Tadbirlar | Muddatlar | |||
1. Vazirliklar, davlat qo‘mitalari, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari | ||||||
1-bosqich | Davlat organi — ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Vazirlar Mahkamasining hujjati loyihasini (keyingi o‘rinlarda — loyiha) tayyorlash. 2. Loyihani ekspertizadan o‘tkazish. 3. Loyihani Yagona interaktiv davlat xizmatlari portaliga muhokamadan o‘tkazish uchun joylashtirish. 4. Loyihaga ishlab chiquvchining rahbari tomonidan viza qo‘yish va uni kelishish uchun manfaatdor vazirlik va idoralarga yuborish. | Topshiriqda belgilangan muddatlarda yoxud tashabbus tartibida | |||
2-bosqich | Manfaatdor vazirlik va idoralar | 1. Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 2. Vazirlar Mahkamasi farmoyishi loyihasini birinchi rahbar (istisno hollarda — birinchi o‘rinbosari) darajasida ko‘rib chiqish va viza qo‘yish. 3. E’tiroz va takliflar mavjud bo‘lgan taqdirda — tegishli xatni tayyorlash. | 3 kun mobaynida | |||
3-bosqich | Ishlab chiquvchi | Loyihani �arur materiallarni ilova qilgan holda huquqiy ekspertizadan o‘tkazish uchun Adliya vazirligiga yuborish. | Vazirlik va idoralar bilan kelishilgandan so‘ng | |||
4-bosqich | Adliya vazirligi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish. 2. Huquqiy ekspertiza natijalariga ko‘ra, loyihaga viza qo‘yish va uni qabul qilishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida xulosa taqdim etish. | 10 kun mobaynida | |||
5-bo�qich | Ishlab chiquvchi Vazirlar Mahkamasidan mutasaddi bilan birgalikda | 1. Loyiha bo‘yicha hujjatlar to‘plamini shakllantirish. 2. Loyihani Vazirlar Mahkamasiga kiritish. | Loyiha kelishilgandan so‘ng darhol | |||
2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi | ||||||
1-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | Kiritilgan loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va uni loyihani puxta ishlash uchun mas’ul bo‘lgan tarkibiy bo‘linmaga (keyingi o‘rinlarda — tarkibiy bo‘linma) berish. | Loyiha tushgandan so‘ng darhol | |||
2-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani puxta ishlash uchun mas’ul ijrochini belgilash. 2. Loyihani milliy va davlat manfaatlarini ta’minlash, iqtisodiy samaradorligi va undagi masalalarning o‘zaro bog‘liqligi nuqtai nazaridan ekspertlik ishlashini amalga oshirish. 3. Loyiha Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga rioya qilinmasdan kiritilgan taqdirda — loyihani belgilangan tartibda qaytarish. | Loyiha tushgandan so‘ng darhol | |||
3-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyiha bo‘yicha tegishli Bosh vazir o‘rinbosariga yoki Bosh vazir maslahatchisiga axborot berish. 2. Loyihani moliyaviy va iqtisodiy ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlash. 3. Yakuniy ishlangan loyihani tarkibiy bo‘linma rahbarining vizasi bilan Yuridik ta’minlash boshqarmasiga kiritish. | 1 kun mobaynida | |||
4-bosqich | Yuridik ta’minlash boshqarmasi | 1. Loyihani huquqiy ekspertizadan o‘tkazish, unga viza qo‘yish yoxud e’tiroz va takliflarni taqdim etish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linma bilan birgalikda puxta ishlash va unga viza qo‘yish. 3. Zarurat hollarda mavjud kelishmo�chiliklar bo‘yicha xulosa tayyorlash. | 3 kun mobaynida | |||
5-bosqich | Tarkibiy bo‘linmalar | 1. Loyihani tegishlilik bo‘yicha Bosh vazir o‘rinbosarlari va Bosh vazir maslahatchilari bilan kelishish. 2. Loyiha bo‘yicha Vazirlar Mahkamasi apparati boshqaruvchisining huquqiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosariga axborot berish. | Huquqiy ekspertizadan so‘ng darhol | |||
6-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani uni ishlab chiqish uchun asos bo‘lgan topshiriq qamrab olinishi, qabul qilishning maqsadga muvofiqligi, belgilangan tartibda rasmiylashtirilganligi, tahliliy materiallar tayyorlanganligi hamda manfaatdor idoralar va Vazirlar Mahkamasi apparatining tarkibiy bo‘linmalari bilan kelishilganligi nuqtai nazaridan ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmagan yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
7-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish, zarur hollarda, loyihaga Bosh vazir tomonidan viza qo‘yish. 4. Loyihani ko‘rib chiqish uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish to‘g‘risidagi kuzatuv xatini imzolash. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
8-bosqich | Umumiy bo‘limBirinchi bo‘lim | 1. Loyihani zarur hujjatlarni ilova qilgan holda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborish. 2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasiga yuborilgan loyihalar hisobini yuritish. | Loyiha kelib tushgan kun darhol | |||
9-bosqich | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. Zarur hollarda loyiha bo‘yicha Rahbariyatga axborot berish. 2. Vazirlar Mahkamasiga: a) loyiha kelishilganligi to‘g‘risida; b) e’tiroz yoki takliflar mavjud bo‘lganda — ular to‘g‘risida xat yuborish. | Belgilangan muddatlarda | |||
10-bosqich | Umumiy bo‘lim Birinchi bo‘lim | 1. Loyihani ro‘yxatdan o‘tkazish va hisobga olish. 2. Loyihani tarkibiy bo‘linmaga berish. | Loyiha tushgandan keyin darhol | |||
11-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Loyihani axborot berish uchun tayyorlash. 2. Loyiha bo‘yicha apparat boshqaruvchisining huquqiy masalalar bo‘yichao‘rinbosariga axborot berish. 3. Loyiha bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasining e’tirozlari mavjud bo‘lgan taqdirda — puxta ishlash va e’tirozlarni bartaraf etishni, zarurat bo‘lganda ishlab chiquvchi va Yuridik ta’minlash boshqarmasi bilan birgalikda, tashkil etish. | 1 kun mobaynida | |||
12-bosqich | Apparat boshqaruvchisining huquqiy ekspertiza masalalari bo‘yicha o‘rinbosari | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda yoki ular bartaraf etilgan taqdirda — loyihani keyinchalik apparat boshqaruvchisiga axborot berish uchun qabul qilish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
13-bosqich | Apparat boshqaruvchisi | 1. Loyihani ko‘rib chiqish. 2. Kamchiliklar mavjud bo‘lgan taqdirda — loyihani puxta ishlash uchun qaytarish. 3. E’tirozlar bo‘lmaganda — loyihani keyinchalik Bosh vazirga axborot berish uchun qabul qilish. 4. Loyihani Bosh vazirga imzolash uchun kiritish. | Loyiha taqdim etilishiga ko‘ra | |||
14-bosqich | Bosh vazir | Vazirlar Mahkamasi hujjatini imzolash. | Loyiha kiritilishiga ko‘ra | |||
15-bosqich | Tarkibiy bo‘linma | 1. Imzolangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini ro‘yxatdan o‘tkazish. 2. Umumiy bo‘lim muhri bilan tasdiqlangan Vazirlar Mahkamasining hujjatini davlat organlari va boshqa tashkilotlarga jo‘natish. Zaruratga ko‘ra Vazirlar Mahkamasining hujjatiga uning e’lon qilinishini cheklaydigan grif qo‘yish. 3. Vazirlar Mahkamasining hujjatini rasmiy manbalarda e’lon qilish, shu jumladan, imzolangan hujjatni Adliya vazirligiga yuborish. | Hujjat imzolangan kunda |
Bosqichlar | Ijrochilar | Tadbirlar | Bajarish muddatlari | |||
1-bosqich | Apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlari | Aybli harakatni (harakatsizlikni) sodir etgan mansabdor shaxsga nisbatan xizmat tekshiruvi o‘tkazish muddati. | Hujjat loyihasi kiritilgandan keyin 2 kun ichida | |||
2-bosqich | Apparat tarkibiy bo‘linmalari rahbarlari | Bosh vazirning tegishli o‘rinbosariga, Bosh vazirning maslahatchisiga, apparat boshqaruvchisiga mansabdor shaxslarga nisbatan intizomiy jazo choralarini qo‘llash taklifini kiritish. | Xizmat surishtiruvi tugallangandan keyin bir kun muddatda | |||
3-bosqich | Bosh vazirning o‘rinbosarlari, | Bosh vazirga mansabdor shaxslarga nisbatan intizomiy jazo choralarini qo‘llash to‘g‘risida takliflar kiritish. | Takliflar kiritilgandan keyin bir kun muddatda | |||
4-bosqich | Bosh vazir | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentiga O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti tomonidan lavozimga tayinlanadigan mansabdor shaxsga nisbatan intizomiy jazo choralarini qo‘llash to‘g‘risida takliflar kiritish. 2. Bosh vazir tomonidan intizomiy jazo choralarini qo‘llash to‘g‘risida tegishli qaror qabul qilinishi. | Rahbariyatning xohishiga ko‘ra |