Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi faoliyatini yanada takomillashtirishga doir tashkiliy chora-tadbirlar to‘g‘risida

1-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi to‘g‘risida NIZOM

1-bob. Umumiy qoidalar

2-bob. Vazirlik tuzilmasi

3-bob. Vazirlikning vazifalari va funksiyalari

4-bob. Vazirlik va uning tuzilmalarining huquqlari hamda javobgarligi

1-§. Vazirlikning huquqlari va javobgarligi

2-§. Vazirlik markaziy apparatining javobgarligi

3-§. Vazirlikning Qoraqalpog‘iston Respublikasi, viloyatlar va Toshkent shahri, tuman (shahar)lardagi hududiy tuzilmalarining javobgarligi

5-bob. Vazirlik rahbarlarining asosiy funksional vazifalari

6-bob. Vazirlik rahbarlarining javobgarligi

7-bob. Vazirlik faoliyatini tashkil etish

1-§. Vazirlik rahbariyati

2-§. Yuklatilgan vazifa va funksiyalarni bajarish, shuningdek Vazirlik markaziy apparati tarkibiy tuzilmalarining uning hududiy tuzilmalari bilan o‘zaro hamkorligi tartibi

3-§. Vazirlikning boshqa davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari va boshqa tashkilotlar bilan o‘zaro hamkorligi

§ 4. Vazirlikning hay’ati, boshqa kengash, maslahat, ekspert organlari

8-bob. Vazirlik faoliyati samaradorligi va natijadorligini baholash mezonlari va ish indikatorlari

9-bob. Vazirlikni moliyalashtirish va moddiy-texnik ta’minlash, uning xodimlari mehnatiga haq to‘lash va moddiy rag‘batlantirish

10-bob. Vazirlikning hisobdorligi

11-bob. Yakunlovchi qoida

2-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi tizimining TAShKILIY TUZILMASI

3-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi markaziy apparatining TUZILMASI

4-ILOVA
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligining TUZILMASI

5-ILOVA
Viloyatlar va Toshkent shahar adliya boshqarmalarining NAMUNAVIY TUZILMASI

6-ILOVA
Tuman (shahar) adliya bo‘limlarining NAMUNAVIY TUZILMASI

7-ILOVA
Normativ-huquqiy hujjatlarni ijrochilarga yetkazish hamda normalari va qoidalarini aholiga tushuntirish SXEMASI

8-ILOVA
Adliya organlari va muassasalari faoliyatini yanada takomillashtirish va samaradorligini ta’minlash bo‘yicha kompleks ChORA-TADBIRLAR

9-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi yuridik kollejlari etib qayta tashkil etilayotgan kasb-hunar kollejlari va akademik litseyi RO‘YXATI

10-ILOVA
“Yurisprudensiya” yo‘nalishi bo‘yicha o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi mutaxassisliklari va kasblari RO‘YXATI

11-ILOVA
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining o‘z kuchini yo‘qotgan ayrim qarorlari RO‘YXATI

Hujjat 14.04.2018 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
a) 9-ilovada keltirilgan kasb-hunar kollejlari va akademik litseyni O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligining yuridik kollejlariga (keyingi o‘rinlarda yuridik kollejlar deb yuritiladi) quyidagi tartibni o‘rnatgan holda aylantirish:
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi va viloyatlar hokimliklari bilan birgalikda 2018-yil 1-iyulgacha 9-ilovaga muvofiq kasb-hunar kollejlari va akademik litseyni bino va inshootlari, moddiy-texnik vositalari, o‘quv uskunalari va boshqa mulklari bilan birga operativ boshqarish huquqi bilan bepul topshirsin, O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi esa ularni qabul qilib olsin;
Keyingi tahrirga qarang.
Mazkur bandning ikkinchi — to‘rtinchi xatboshilarining amal qilishi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarorlari bilan lavozimga tayinlangan va adliya organlari va muassasalarining martaba darajalariga ega bo‘lgan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni xodimlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonida amalda bo‘lgan barcha to‘lovlar saqlangan holda, tatbiq qilinadi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
15. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ayrim qarorlari 11-ilovaga muvofiq o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
3. Vazirlik o‘z faoliyatida O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi va qonunlariga, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlariga, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlariga, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va farmoyishlariga, shuningdek, ushbu Nizomga va boshqa qonun hujjatlariga amal qiladi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
12) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi topshiriqlariga va o‘z tashabbusiga ko‘ra normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari sifatli ishlab chiqilishini, ularni “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti hamda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini tashkil etish, ularning Vazirlar Mahkamasi apparatida puxta ishlanishida, Vazirlar Mahkamasida himoya qilinishi va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devonida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
Keyingi tahrirga qarang.
13) “Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida”gi, “Qonunlar loyihalarini tayyorlash va O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi qonunlariga va Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihasini tayyorlash faoliyatining Namunaviy reglamentiga muvofiq Vazirlikning qonun loyihalarini tayyorlash faoliyatini tashkil etish;
20) huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Vazirlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
Keyingi tahrirga qarang.
11) xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga muvofiq amalga oshirish, xizmat safarlarining asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, safar uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
16) “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq Vazirlik tizimida korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish va bartaraf etish;
Keyingi tahrirga qarang.
11) xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va “Xorijiy xizmat safarlarida bo‘lishning samaradorligi va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashrifini tashkil etish uchun mansabdor shaxslarning shaxsiy javobgarligini yanada oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga muvofiq amalga oshirish, xizmat safarlari asoslanganligi, samaradorligi va natijadorligini, safar uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
14) “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq tarkibiy tuzilmalarda korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
16) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlik qilish, ularning faoliyatida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tizimini tubdan takomillashtirishga doir chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2016-yil 28-dekabrdagi PF-4904-son Farmoniga muvofiq faol ishtirok etish, jismoniy va yuridik shaxslarning O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual qabulxonasidan tushgan murojaatlarini o‘z vaqtida va to‘laqonli ko‘rib chiqish;
12) “Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablariga muvofiq hududiy tuzilmada korrupsiya va boshqa huquqbuzarliklarning oldini olish choralarini ko‘rish, shuningdek huquqni qo‘llash amaliyotini va qonun hujjatlarini takomillashtirishga doir chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish orqali ularning sodir etilishiga ko‘maklashuvchi sabablar va shart-sharoitlarni aniqlash, tahlil qilish, bartaraf etish;
Keyingi tahrirga qarang.
ushbu Nizomning 14-bandida nazarda tutilgan javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 17-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan javob beradi.
ushbu Nizomning 14-bandida nazarda tutilgan Vazirlikning mutasaddilik qilinadigan masalalarga doir javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 18-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan javob beradi.
ushbu Nizomning 15-bandida nazarda tutilgan Vazirlik markaziy apparatining javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 19-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan javob beradi.
Vazirlik hududiy tuzilmalarining ushbu Nizomning 16-bandida nazarda tutilgan javobgarlik sohalari bo‘yicha;
ushbu Nizomning 20-bandida ko‘rsatilgan o‘z funksional vazifalarining sifatli bajarilishi uchun shaxsan javob beradi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

T/r

Chora-tadbirlar

nomlanishi

Amalga oshirish shakli

Ijro

muddatlari

Mas’ul

ijrochilar

I. ADLIYA ORGANLARI VA MUASSASALARI FAOLIYATINI HUQUQIY TARTIBGA SOLISh

1.

Adliya vazirligining markaziy apparati, hududiy organlari va idoraviy mansub tashkilotlari tarkibiy tuzilmalarining nizomlari va ustavlarini ishlab chiqish va tasdiqlash.

Adliya vazirining buyruqlari

2018-yil

5-mayga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov)

2.

Adliya vazirligi huzuridagi Huquqiy siyosat tadqiqoti instituti faoliyatini tashkil qilish, uni joylashtirish, moddiy-texnik ta’minoti bo‘yicha takliflar tayyorlash, unda institut xodimlari mehnatiga haq to‘lash sharoitlarini O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi markaziy apparati xodimlari bilan tenglashtirishni nazarda tutish.

Vazirlar Mahkamasining qarori

loyihasi

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov),

Bosh prokuratura (O. Murodov),

Moliya vazirligi (J. Kuchkarov)

3.

Adliya vazirligi huzuridagi Jamoatchilik kengashi Nizomi, tarkibi hamda yuklatilgan vazifalarni samarali bajarishga qaratilgan birgalikdagi chora-tadbirlarni amalga oshirish bo‘yicha “Yo‘l xaritasi”ni tasdiqlash.

Adliya vazirining buyrug‘i

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov)

4.

Budjetdan tashqari mablag‘lar hisobidan adliya organlari va muassasalari, davlat tashkilotlarining yuridik xizmatlari xodimlarini rivojlangan xorijiy davlatlarning yetakchi ta’lim muassasalarida o‘qitish va malakasini oshirish uchun jo‘natish to‘g‘risidagi tartibni tasdiqlash.

Adliya vazirining buyrug‘i

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov),

TIV (A. Kamilov),

Moliya vazirligi (J. Kuchkarov)

5.

Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan yurisprudensiya sohasida yuqori malakali kadrlar tayyorlash bo‘yicha o‘zaro manfaatli hamkorlikni yo‘lga quy�sh bo‘yicha kompleks choralar ko‘rish, shuningdek O‘zbekistonda ularning filiallarini tashkil etish yuzasidan asoslantirilgan takliflar kiritish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2018-yil

1-iyulga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov),

TIV (A. Kamilov), Bosh prokuratura (O. Murodov), Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi (I. Majidov)

II. HUQUQ IJOD QILISh AMALIYOTI VA HUQUQIY XIZMAT KO‘RSATISh SOHASIDA ADLIYA ORGANLARI VA MUASSASALARI FAOLIYATI SAMARADORLIGINI TA’MINLASh VA TAKOMILLAShTIRISh

6.

O‘zbekiston Respublikasi Yagona interaktiv davlat xizmatlari portalida normativ-huquqiy hujjatlarning loyihalarini joylashtirish va muhokama qilish tartibini takomillashtirish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2018-yil

15-mayga

qadar

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (O. Umarov),

Adliya vazirligi (R. Davletov)

7.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni va Vazirlar Mahkamasi reglamentlariga quyidagilarni nazarda tutgan tuzatishlar va qo‘shimchalar kiritish:

jamoatchilik muhokamasini o‘tkazish uchun normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini Yagona interaktiv davlat xizmatlari portalida joylashtirish;

normativ-huquqiy hujjatlarning loyihalari idoralararo kelishuvlardan so‘ng, Adliya vazirligi tomonidan huquqiy ekspertizani o‘tkazish hamda takroran — Vazirlar Mahkamasi apparati va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni tarkibiy tuzilmalarida ularning konseptual qoidalari o‘zgartirilganidan keyin;

Adliya vazirligi tomonidan normativ-huquqiy hujjatlarni qabul qilish maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida huquqiy ekspertizasi natijalari bo‘yicha berilgan xulosasi mavjud bo‘lgan taqdirdagina O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti devoni, Vazirlar Mahkamasi va O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasiga normativ-huquqiy hujjatlarning loyihalarini kiritish.

Normativ-huquqiy hujjatlarning loyihalari

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi (R. Davletov),
Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (O. Umarov),

vazirlik va idoralar

8.

Adliya vazirligida ro‘yxatdan o‘tmagan 1993-yil 17-iyunga qadar qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlar, shu jumladan 2019-yil 1-yanvardan o‘z kuchini yo‘qotayotgan sobiq Sovet Ittifoqining idoraviy hujjatlari o‘rniga qabul qilingan yangi normativ-huquqiy hujjatlarni ishlab chiqishni nazarda tutgan tadbirlar rejasi loyihasini Vazirlar Mahkamasiga kiritish,.

Tadbirlar

rejasi

2018-yil

15 iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),vazirlik va idoralar

9.

Quyidagi ma’lumotlarni taqdim qilish tartibini nazarda tutgan O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senati, Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi reglamentlariga, shuningdek xalq deputatlari tuman, shahar Kengashlari Namunaviy reglamentiga o‘zgartirishlar va qo‘shimchalar kiritish:

O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatiga adliya vaziri tomonidan davlat organlari va tashkilotlarida norma ijodkorligi faoliyati va huquqni qo‘llash amaliyoti holati to‘g‘risida;

Qoraqalpog‘iston Respublikasi adliya vaziri va hududiy adliya boshqarmalari boshliqlari tomonidan mahalliy davlat hokimiyati organlarida norma ijodkorligi faoliyati holati to‘g‘risida tegishlicha Qoraqalpog‘iston Respublikasi Jo‘qorg‘i Kengesi, xalq deputatlari viloyatlar va Toshkent shahar Kengashlariga; tuman (shahar) adliya bo‘limlari boshliqlari tomonidan tuman (shahar) darajasidagi davlat organlari va tashkilotlarida norma ijodkorligi faoliyati va huquqni qo‘llash amaliyoti holati to‘g‘risida tegishlicha tuman (shahar) xalq deputatlari Kengashiga.

Normativ-huquqiy hujjatlarning loyihalari

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

10.

Xalqaro shartnomalarning loyihalarini tayyorlash, yuridik-texnik rasmiylashtirish va huquqiy ekspertizadan o‘tkazish tartibi to‘g‘risida metodik yo‘riqlar tayyorlash.

Qo‘shma qaror loyihasi

2018-yil

1-iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

TIV (A. Kamilov)

11.

Normativ-huquqiy hujjatlar va loyihalarining korrupsiyaga qarshi ekspertizasini o‘tkazish metodikasini takomillashtirish.

Adliya vazirining buyrug‘i

2018-yil

1-iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

12.

Notariat institutini bosqichma-bosqich takomillashtirish bo‘yicha takliflar tayyorlash:

birinchi bosqichda — amaldagi notariat tizimini, notarial xizmatlar ko‘rsatish tartibi, majburiy notarial tasdiqlanadigan bitimlar ro‘yxatini tanqidiy o‘rganish va o‘rganish natijalari bo‘yicha nizolarning oldini olishga qaratilgan institut sifatida notariat tizimini yanada takomillashtirishni nazarda tutgan takliflar kiritish;

ikkinchi bosqichda — ilg‘or xorijiy tajribani va milliy amaliyotni qiyosiy o‘rganishga asoslangan davlat notarial idoralarni nodavlat shaklga o‘tkazish maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida takliflar tayyorlash.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori,

tahliliy ma’lumot

2018-yil

15-mayga

qadar

201
9 yil

1-iyulga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Moliya vazirligi

(A. Xaydarov)

IV. ADLIYA ORGANLARI VA MUASSASALARI FAOLIYATIGA ZAMONAVIY AXBOROT-KOMMUNIKATSIYATEXNOLOGIYALARINI JORIY ETISh

13.

“Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish markazi” DUK faoliyatini tashkil qilish va uni yuqori malakali kadrlar bilan to‘ldirish.

Adliya vazirining buyrug‘i

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

14.

Adliya organlari va muassasalari faoliyatiga, birinchi navbatda yuridik xizmat hamda davlat xizmatlarini ko‘rsatish sohasiga, zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy qilgan holda faoliyatning innovatsion metodlarini tatbiq etish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (O. Umarov)

15.

Mobil ilovalar va ijtimoiy tarmoqlar, rasmiy veb-saytlardagi Internet-botlar, “tezkor aloqa”lar orqali aholi bilan qayta aloqaning samarali tizimini tashkil qilish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2018-yil

1-iyunga

qadar

Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligi (O. Umarov),

Adliya vazirligi (R. Davletov)

16.

“Ishonch telefoni”ga kirish qo‘ng‘iroqlarini yozib olish imkoniyati bilan ularni avtomatlashtirilgan tarzda qayd qilishni joriy etish.

Chora-tadbirlar kompleksi

2018-yil

1-iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

V. ADLIYA ORGANLARI VA MUASSASALARI KADRLAR SALOHIYATINI MUSTAHKAMLASh VAXODIMLARINI MODDIY RAG‘BATLANTIRISh ShAROITLARINI YaXShILASh

17.

Adliya organlari va muassasalari xodimlari faoliyati samaradorligini baholash mexanizmini joriy etish.

Adliya vazirining buyrug‘i

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

18.

Adliya organlari va muassasalari xodimlarining malakasini oshirish, shu jumladan masofadan o‘qitishni joriy qilib, ularni tayyorlash va qayta tayyorla�.

Reja-jadval

Doimiy

Adliya vazirligi

(R. Davletov), manfatdor

vazirlik va

idoralar

VI. TOShKENT DAVLAT YuRIDIK UNIVERSITETI MAGISTRATURASIGA QABUL QILISh VA O‘QITISh TIZIMINI TAKOMILLAShTIRISh, YuRIDIK KOLLEJLARNI TAShKIL ETISh, YuRIDIK MUTAXASSISLIK BO‘YIChA QAYTA TAYYORLAShNI TAShKIL QILISh

19.

Magistraturaga quyidagi fanlararo ixtisosliklarni joriy etish: “Huquq va Biznes”; “Huquq va axborot texnologiyalari”; “Moliyaviy-huquqiy monitoring” va boshqalar.

Vazirlar Mahkamasining qarori

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(I. Majidov)

20.

O‘zbekiston fuqarolari uchun yozma imtixonlarni saqlab qolgan holda, Toshkent davlat yuridik universiteti magistraturasiga qabul qilishda test sinovlarni bekor qilish, shuningdek chet el fuqarolarini magistraturaga qabul kvotasidan tashqari hamda suhbat yo‘li bilan va test sinovlarsiz qabul qilish tizimini joriy etish.

Vazirlar Mahkamasining qarori

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(I. Majidov)

21.

Adliya vazirligining yuridik kollejlarida ta’lim olishni tashkil qilish tartibini belgilash, bituvchilarini Toshkent davlat yuridik universitetiga qabul qilish, shu jumladan o‘qishni tamomlaganidan so‘ng ular uch yil davomida hamda taqsimotga muvofiq uzluksiz ishlashi, shuningdek ta’lim jarayonini takomillashtirish uchun ularning namunaviy tuzilmasini tasdiqlash.

Vazirlar Mahkamasining qarori

2018-yil

1-iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

TDYU (E. Kanyazov)

22.

Adliya vazirligi tuzilmasida tashkil etilayotgan yuridik kollejlarning o‘quv rejalari va dasturlarini tasdiqlash.

TDYU Kengashining qarori

2018-yil

1-iyunga

qadar

TDYU (E. Kanyazov)

23.

Toshkent davlat yuridik universiteti boshqaruv xodimlari, professor-o‘qituvchilari, ilmiy, o‘quv-yordamchi, texnik va xizmat ko‘rsatish xodimlarini moddiy rag‘batlantirish uchun Maxsus jamg‘armasi miqdorini oshirish, bunda mazkur jamg‘arma hisobidan har oylik ustamalar miqdori o‘sishini hisobga olish.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Moliya vazirligi

(A. Karimov),

TDYU (E. Kanyazov)

24.

Toshkent davlat yuridik universiteti huzuridagi Yuridik kadrlarni xalqaro standartlar bo‘yicha professional o‘qitish markazi faoliyatini tashkil qilish hamda yuridik mutaxassislik bo‘yicha qayta tayyorlovga ruxsat berilgan oliy ta’lim yo‘nalishlari ro‘yxatini tasdiqlash.

Vazirlar Mahkamasining qarori

2018-yil

1 iyunga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi

(I. Majidov)

TDYU (E. Kanyazov)

VII. HUQUQIY TARG‘IBOT VA XALQ BILAN MULOQOT SOHASIDA ADLIYA ORGANLARI FAOLIYATI SAMARADORLIGINI OShIRISh

25.

Amaldagi huquqiy targ‘ibot tizimini tanqidiy tahlil qilish.

Tahlil natijalari bo‘yicha yangi qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning mazmun-mohiyatini yetkazish va tushuntirish bo‘yicha namunaviy “Yo‘l xaritasi”ni tayyorlash.

Namunaviy

“Yo‘l xaritasi”

2018-yil

15-mayga

qadar

Adliya vazirligi

(R. Davletov)

26.

Aholi uchun eng dolzarb masalalarni aniqlash hamda ular yuzasidan huquqiy axborot, tushuntirish va yuridik maslahatlar berish.

Manzilli huquqiy targ‘ibot olib borish va aholiga qonunchilik hujjatlari mazmun-mohiyatini yetkazish.

So‘rovnomalar, tadqiqotlar,

Tadbirlar

rejasi

Har

chorakda

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

manfatdor

vazirlik va idoralar

27.

Huquqiy targ‘ibotning innovatsion metodlaridan keng foydalanish. Xususan:

veb-texnologiyalardan foydalanishni kengaytirish, Adliya vazirligining Internetdagi ijtimoiy tarmoqlarda (Facebook, Twitter, Youtube, Mytube. uz va h.k.z.) faoliyatini faollashtirish;

aholiga oddiy va tushunarli tilda normativ-huquqiy hujjatlarning ahamiyatini yetkazish maqsadida qulay efir vaqtida tele va audioroliklar, infografik materiallarni namoyish qilish;

huquqiy targ‘ibot bo‘yicha tegishli materiallarni tayyorlash va tarqatish (ijtimoiy roliklar, suratlar, infografika, bukletlar, anketalar);

fuqarolarni huquqiy ma’rifatga yetaklovchi va huquqbuzarliklarning oldini olishga qaratilgan o‘rgatuvchi videoroliklar, kino v videofilmlar yaratish va namoyish qilish;

Adliya vazirligining veb-saytlarida “onlayn maslaxatchi” xizmati faoliyatini kengaytirish.

Media-jadval

Tasdiqlash

har chorakda


Amalga

oshirish jadval asosida

Adliya vazirligi

(R. Davletov),

manfatdor

vazirlik va idoralar

28.

Ommaviy axborot vositalarida e’lon qilish va namoyish etish uchun qabul qilingan hujjatlar bo‘yicha materiallar tayyorlash yuzasidan idoralararo ishchi guruhini tuzish.

Aholi orasida ommaviylashgan, shu jumladan elektron ommaviy axborot vositalarida qonunchilik hujjatlarining ahamiyati va mohiyatini tushuntiruvchi materiallar tayyorlash.

Adliya vazirining buyrug‘i

Doimiy

Adliya vazirligi

(R. Davletov), manfatdor

vazirlik va idoralar

29.

“O‘z huquqlaringni bilgin”, “Qonun barchaga barobar” va “Qonunni buzma” mavzularida sujetli teleko‘rsatuvlarni tayyorlash va translatsiya qilish.

Tadbirlar

rejasi

Doimiy

Adliya vazirligi (R. Davletov),

manfatdor vazirlik va idoralar

30.

Ommaviy axborot vositalari, shu jumladan bosma va elektron ommaviy axborot vositalari vakillariga qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning maqsadlari, ma’nosi va ahamiyatini tushuntirish uchun matbuot anjumanlari o‘tkazish.

Normativ-huquqiy hujjatlarni qabul qilish tartiboti asosida

Har

oyda

Adliya vazirligi (R. Davletov),

manfatdor

vazirlik va idoralar

Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi qoshidagi “Adolat” milliy huquqiy axborot markazi davlat muassasasi