26.06.2000 yildagi 243-son
Hujjat kuchini yo‘qotgan 20.12.2019
Hujjat 28.04.2010 00 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
 LexUZ sharhi
“Reklama to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunini bajarish yuzasidan va iqtisodiy islohotlarni chuqurlashtirish, tovarlar (ishlar, xizmatlar) bozorida raqobatni rivojlantirish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
2. “Reklama to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni talablari ijro etilishini ta’minlash 2-ilovaga muvofiq davlat boshqaruv organlariga va joylardagi davlat hokimiyati organlariga yuklansin.
Oldingi tahrirga qarang.
(3-band O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2010-yil 28-apreldagi PF-4215-son Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2010-y., 17-son, 130-modda)
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
T/rReklama to‘g‘risidagi qonun hujjatining talablari“Reklama to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni moddasiQonun hujjatlari talablari bajarilishi uchun mas’ul bo‘lgan davlat boshqaruvi va joylardagi davlat hokimiyati organlarining nomi
1.Teleko‘rsatuvlarda va radioeshittirishlarda;
Ommaviy axborot vositalarida;
Pochta jo‘natmalari, elektron aloqa vositalarida reklamalarning bir xil bo‘lishini ta’minlash
11-moddaO‘zbekiston MTRK, O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi, O‘zbekiston aloqa va axborotlashtirish agentligi
2.Homiylar to‘g‘risidagi axborotlar bo‘yicha ko‘rsatmalar


Homiylar xizmatlaridan teleko‘rsatuvlarda va radioeshittirishlarda foydalanishga yo‘l qo‘ymaslik
12-moddaO‘zbekiston MTRK, O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi, O‘zbekiston aloqa va axborotlashtirish agentligi, Madaniyat va sport ishlari vazirligi
O‘zbekiston MTRK
3.Yashirin reklamalardan foydalanishga yo‘l qo‘ymaslik14-moddaO‘zbekiston MTRK, O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi, O‘zbekiston aloqa va axborotlashtirish agentligi
4.Televideniye va radioda reklamalarni cheklash17-moddaO‘zbekiston MTRK
5.Ommaviy axborot vositalarida reklamalarni cheklash

Matbuot nashrla�ida tamaki mahsulotlari va alkogolli ichimliklar reklamasini cheklash
18-modda


23-modda
O‘zbekiston matbuot va axborot agentligi, ommaviy axborot vositalarini nashr etuvchi vazirliklar va idoralar, mustaqil ommaviy axborot vositalari
6.Tashqi reklamalarni joylashtirish tartibini belgilash, tashqi joylashtirishni nazorat qilish

Tamaki, tamaki mahsulotlari va alkogolli ichimliklar reklamalarini tashqi joylashtirishni nazorat qilish
20-modda




23-modda
Joylardagi davlat hokimiyati organlari
7.Yer usti transport vositalarida; metropolitenda, vokzallarda, portlarda va aeroportlarda reklamalarni joylashtirish hamda tarqatishni nazorat qilish21-moddaIchki ishlar vazirligi (DAN); joylardagi davlat hokimiyati organlari
9.Quyidagilarni reklama qilish uchun ruxsatnomalar berish: Voyaga yetmaganlar uchun dori-darmon vositalari;
Gipnoz qilish va ta’sir ko‘rsatishning ruhiy yoki bioenergiya usullaridan foydalangan holda davolash seanslari, shunga o‘xshash boshqa tadbirlar;
Tibbiyot buyumlari, tibbiy texnikani, gigiyena, dezinfeksiya, dezinseksiya va deratizatsiya vositalari;
Davolab bo‘lmaydigan va davolash qiyin bo‘lgan kasalliklarga nisbatan terapevtik natija.
Tibbiyot muassasalari uchun mo‘ljallangan dori-darmonlarni reklama qilish tartibini belgilash, uning bajarilishini nazorat qilish
22-moddaSog‘liqni saqlash vazirligi
10.Quyidagilarni qo‘llash va sotish uchun tegishli ruxsatnomalar berish: Kosmetika vositalari, vitaminli va biologik faol oziq-ovqat qo‘shimchalari; Maishiy kimyo vositalari, oziq-ovqat mahsulotlari 22-moddaSog‘liqni saqlash vazirligi
O‘zstandartagentligi
(2-ilovaning 8-bandi O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2006-yil 22-maydagi 92-sonli qarori bilan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2006-y., 20-21-son, 181-modda)
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
(3-ilova O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2010-yil 28-apreldagi PF-4215-son Farmoniga asosan o‘z kuchini yo‘qotgan — O‘R QHT, 2010-y., 17-son, 130-modda)