ILOVA
1-ILOVA
Poyezdlar halokati yoki avariyalar bo‘yicha o‘tkazilgan xizmat tekshiruvi to‘g‘risida | |||
20___ yil “__” __________ | ______________________________ | ||
Komissiya tomonidan o‘tkazilgan xizmat tekshiruvi davomida quyidagilar aniqlandi: | |||
I. Harakat xavfsizligi buzilishi jihatlari ____________________________________________________________________ |
II. Nazorat ma’lumotlari | ||||||||||||||
Poyezd turi | Poyezd raqami | Lokomotiv rusumi va raqami | Poyezdning umumiy og‘irligi | Poyezd tarkibi | ||||||||||
umumiy vagonlar soni | shundan: | umumiy o‘qlar soni | shundan: | |||||||||||
yuklangan | yuksiz | yuk vagoni | yo‘lovchi vagoni | refrijerator vagon | lokomotiv o‘qlari | vagon o‘qlari | ||||||||
2 o‘qli | 4 o‘qli | 6 o‘qli | 8 o‘qli | |||||||||||
2. Harakat xavfsizligi buzilishining oqibatlari | ||||||||||||||
Insonlarga yetkazilgan zarar darajasi | ||||||||||||||
Halok bo‘lganlar soni | Tan jarohatlari olganlar soni | shundan: | ||||||||||||
og‘ir tan jarohati olganlar soni | o‘rtacha og‘ir tan jarohati olganlar soni | yengil tan jarohati olganlar soni | ||||||||||||
Temir yo‘lining harakat tarkibi | Izdan chiqqan temir yo‘l harakat tarkibi soni | Izdan chiqqan temir yo‘l harakat tarkibining talab etiladigan ta’mirlash darajasi | ||||||||||||
Zavod | Depo | Joriy | ||||||||||||
Lokomotiv | ||||||||||||||
Yuk tashish vagonlari | 2 o‘qli | |||||||||||||
4 o‘qli | ||||||||||||||
6 o‘qli | ||||||||||||||
8 o‘qli | ||||||||||||||
Yo‘lovchi vagonlari | ||||||||||||||
Refrijerator vagonlar | ||||||||||||||
Yo‘lning shikastlanishi | Harakat xavfsizligi buzilishi oqibatida ko‘rilgan taxminiy zarar miqdori (so‘m) | Harakatning tiklanish vaqti (soat, daqiqa) | ||||||||||||
Yo‘l (metr) | Yo‘naltirgich (dona) | Kontakt tarmog‘i (metr) | Yiqitilgan tayanchlar (dona) | bir yo‘lda | to‘liq | |||||||||
3. Harakat xavfsizligi buzilishi tavsifi (to‘ldirilsin, keraksizi o‘chirilsin): asosiy yo‘llar soni ____ta, ko‘tarilish (pastlashish) ____ foiz; ____metr uzunlikdagi maydoncha; ____metr radiusdagi egri yo‘l, ____metr uzunlikdagi to‘g‘ri yo‘l, ____metr chuqurlikdagi o‘yiq, balandlikdagi ko‘tarma, signallashtirish, aloqa vositalari ___________. | ||||||||||||||
4. Kunning vaqti va ob-havo sharoitlari:_________________________________________________________ | ||||||||||||||
(kunning vaqti,ob-havo holati (havo harorati, ochiq, tuman, qor, bo‘ron, yomg‘ir, shamol), ko‘rinish darajasi) | ||||||||||||||
5. Harakat xavfsizligi buzilishida temir yo‘lning harakatdagi tarkibi joylashishi (sxema va fotosurat ilova qilinadi). | ||||||||||||||
6. Yo‘lning yuqori ko‘tarmasida _______________________________ turdagi rels, ______________________________turdagi biriktirgichlar; ________________________turdagi ballast, _________ ta yog‘och, _________ ta temir beton shpallar bir km masofada joylashgan. | ||||||||||||||
7. Yo‘lni ko‘rikdan o‘tkazishda _____________________________________________________ ___________________________________________________________________ | ||||||||||||||
(yo‘l holati va me’yorlardan chekinishlar) | ||||||||||||||
__________________________________________________________________ aniqlandi. | ||||||||||||||
8. Harakatdagi tarkibning yurish qismini ko‘rikdan o‘tkazishda ______________________ ___________________________________________________________________ | ||||||||||||||
(yurish qismining holati, me’yoriy o‘lchami va qo‘yimlardan chekinishlari) | ||||||||||||||
__________________________________________________________________ aniqlandi. | ||||||||||||||
9. Tirkama va zarbali asboblarni ko‘rikdan o‘tkazishda ____________________________ __________________________________________________________________ | ||||||||||||||
(holati, me’yoriy o‘lcham va qo‘yimlardan chekinishlar ko‘rsatilsin) | ||||||||||||||
__________________________________________________________________ aniqlandi. | ||||||||||||||
10. Yo‘l hamda poyezd ishoralarining joylashishi, ko‘rinishi va holati ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
11. Poyezd mashinistiga bekat navbatchisi tomonidan berilgan ogohlantirish: | ||||||||||||||
____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
12. Poyezd harakatining belgilangan va amaldagi tezligi: | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
13. Poyezd tarkibi tuzilishida yo‘l qo‘yilgan kamchiliklar: _____________________________ ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
14. Poyezdning tormozlar bilan ta’minlanganlik holati: ______________________________ | ||||||||||||||
____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
15. Poyezd tarkibida amaldagi tormoz o‘qlarining joylashish sxemasi (ilova qilinadi). | ||||||||||||||
16. Avtotormozlarning aniqlangan nosozliklari: ____________________________________ ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
17. Lokomotiv va vagonlardagi tormoz kolodkalarning holati: ______________________ | ||||||||||||||
________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
18. Avtotormoz yenglari va chekka kranlarning harakat xavfsizligi buzilishi joyidagi holati: ___________________________________________________________________ | ||||||||||||||
19. Lokomotiv avtotormozlaridan qo‘llanilganligi: __________________________________ ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
20. Lokomotiv bosh rezervuaridagi havo bosimi: __________kg/sm2. | ||||||||||||||
21. Avtotormozlarning sinovdan o‘tkazilganligi: ________________________________ | ||||||||||||||
____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
22. Lokomotivda boshqaruv dastagi, revers, mashinist krani va mashinistning yordamchi tormozining holati __________________________________________________________ | ||||||||||||||
23. Mashinist tomonidan poyezdni to‘xtatish uchun ko‘rilgan choralar: ___________________ | ||||||||||||||
____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
24. Harakat xavfsizligi buzilishida ahamiyatli bo‘lgan lokomotivdagi nosozliklar: ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
25. Mashinistga berilgan ishoralar: ______________________________________________ | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
26. Harakat xavfsizligi buzilishi sabablarini aniqlashga ahamiyatli bo‘lgan qo‘shimcha ma’lumotlar: ________________________________________________________________ | ||||||||||||||
27. Komissiya kelguniga qadar harakat xavfsizligi buzilishi oqibatida shikastlanishlarni bartaraf etish holatlari: ________________________________________________ | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
28. Tiklash poyezdi kelgunga qadar harakatni tiklash bo‘yicha ko‘rilgan choralar: ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
29. Jabrlanganlarga ko‘rsatilgan yordam: ______________________________________ | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
30. Harakat xavfsizligi buzilishini tiklash vositalari |
Tiklash vositalarini chaqirish vaqti | Talab etilgan tiklash vositalari turi | Tiklash vositalarining manzili (chaqirilgan vaqtda) | Tiklash vositasining tayyor bo‘lgan vaqti | Tiklash vositasining jo‘nash vaqti | Tiklash vositasining bosib kelgan masofa (km) | Tiklash vositasining harakat xavfsizligi buzilishi joyiga yetib kelish vaqti | ||||||||
soat | daqiqa | soat | daqiqa | soat | daqiqa | soat | daqiqa | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
Izoh: 3-ustundagi tiklash vositalari quyidagi qisqartmalar bilan ko‘rsatiladi: lokomotiv, dala-avariya komandasi (DAK), tiklash poyezdi (TP), yong‘in poyezdi (YoP), katta quvvatli kran (T). | ||||||||||||||
31. Harakat xavfsizligi buzilishini tiklash vaqtida quyidagi ishchi kuchlaridan foydalanildi: ________________________________________________________ | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
32. Harakat xavfsizligi buzilishi oqibatida shikastlangan temir yo‘lning harakatdagi tarkibini to‘liq yig‘ish vaqti: ____________________________________________ | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
33. Harakat xavfsizligi buzilishi oqibatida sochilib ketgan yukni to‘liq yig‘ish vaqti: | ||||||||||||||
___________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
34. Harakat xavfsizligi buzilishiga daxldor bo‘lgan temir yo‘l transporti xodimlarining ish va dam olish vaqti: | ||||||||||||||
T/r | F.I.O. | Lavozimi | Ish me’yori (soat) | Ishda bo‘lish vaqti (soat) | Ishdan oldin dam olish (soat) | |||||||||
Izoh: temir yo‘l tashishlari xavfsizligini ta’minlash bo‘yicha normativ-texnik hujjatlar ijrosi buzilishiga yo‘l qo‘ygan temir yo‘l transporti xodimlari to‘g‘risidagi ma’lumotlar mazkur dalolatnomaga ilova tarzida kiritiladi. Familiyasi, ismi va otasining ismi, lavozimga qabul qilingan vaqti, temir yo‘l transportidagi ish staji, yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligini ta’minlashga qaratilgan normativ-texnik hujjatlarni bilishi yuzasidan sinov (qachon) o‘tkazilganligi ko‘rsatilishi, xizmati yuzasidan intizomiy jazo choralari va rag‘batlantirishlar (tavsifnoma) ilova qilinishi lozim. | ||||||||||||||
III. Harakat xavfsizligi buzilishi va temir yo‘l tashishlari xavfsizligini ta’minlashga qaratilgan normativ-texnik hujjatlarga rioya qilinmaganlik sabablari | ||||||||||||||
35. Harakat xavfsizligi buzilishi va normativ-texnik hujjatlarga rioya qilinmaganlik sabablarining qisqacha tavsifi __________________________________________________ | ||||||||||||||
36. Harakat xavfsizligi buzilishi joyid� komissiya tomonidan harakat xavfsizligining buzilishini aniqlashda ahamiyatli bo‘lgan predmetlar va hujjatlar: ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
37. Dalolatnomaga quyidagilar ilova qilinadi: _____________________________________ ____________________________________________________________________________ | ||||||||||||||
Komissiya a’zolari: | ||||||||||||||
____________________________ | ____________ (imzo) | |||||||||||||
____________________________ (lavozimi, F.I.O.) | ____________ (imzo) | |||||||||||||
____________________________ (lavozimi, F.I.O.) | ____________ (imzo) |
2-ILOVA
Ishdagi alohida nuqson holatlar va ishdagi nuqson holatlar bo‘yicha o‘tkazilgan xizmat tekshiruvi natijalari yuzasidan | |||||||||
Ushbu dalolatnoma 20___ yil “___” _________ kuni | ___________________________ da | ||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
_________________________________________________________lar tomonidan tuzildi. | |||||||||
20___ yil “___” __________________ kuni, soat _____ da ____________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
Kunning vaqti va ob-havo sharoitlari: _____________________________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
Harakat xavfsizligi buzilishi keltirib chiqargan oqibatlar: __________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
Izoh: dalolatnomaga temir yo‘lning harakatdagi tarkibi va yo‘lning shikastlanish darajasi haqidagi tegishli hujjatlar ilova qilinadi. | |||||||||
Temir yo‘lda tashishlar xavfsizligini ta’minlashga qaratilgan normativ-texnik hujjatlar buzilishiga yo‘l qo‘ygan temir yo‘l xodimlari to‘g‘risida ma’lumotlar: | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
Harakat xavfsizligi buzilishi sabablari to‘g‘risida xulosa: | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
____________________________________________________________________________ | |||||||||
Komissiya a’zolari: | |||||||||
_______________________________ | ____________ | ||||||||
(lavozimi, F.I.O.) | (imzo) | ||||||||
_______________________________ | ____________ | ||||||||
(lavozimi, F.I.O.) | (imzo) | ||||||||
_______________________________ | ____________ | ||||||||
(lavozimi, F.I.O.) | (imzo) |
3-ILOVA
Jabrlangan shaxslar haqidagi ma’lumotlar va dastlabki | ||||
T/r | Jabrlangan shaxsning F.I.O. | Yashash manzili | Ish joyi va lavozimi | Dastlabki tashxisi |
1 | 2 | 3 | 4 | |
4-ILOVA
Vagon shikastlanganligi to‘g‘risida | |||
20__ yil “___” __________ | ________________________ | ||
Ushbu dalolatnoma 20 ___ yil “___” ____________ kuni, soat ______ | __________________ | ||
da ro‘yxatga olingan, ______ yilda ishlab chiqarilgan, oxirgi marotaba | __________________ | ||
rejaviy ta’mirdan ___________________________ da _____ yil “___” ______________ da | |||
(ta’mirlangan joy) | |||
o‘tkazilganda _______ -sonli vagon __________________________________________ | |||
_____________________________________________________________________________ | |||
buzilishi oqibatida ____________________________________________________________ | |||
___________________________________________________________________ aybi bilan | |||
_______________________________ | shikastlanganligi to‘g‘risida tuzildi. | ||
T/r | Shikastlangan vagonlar turi va raqami | Shikastlangan detallar soni | Shikastlangan detallar qiymati |
1. | |||
2. | |||
... | |||
Qo‘shimcha ma’lumotlar: __________________________________________________________ | |||
____________________________________________________________________ | |||
Shikastlangan vagonni ______________________________________________ talab etiladi. | |||
(talab etilayotgan ta’mir yoki hisobdan chiqarish) | |||
Komissiya a’zolari: | |||
______________________________________ | _______________ | ||
______________________________________ | _______________ | ||
______________________________________ | _______________ |
5-ILOVA
Lokomotivning shikastlanganligi (nosozligi) to‘g‘risida | ||||||
20__ yil “___” __________ | ________________________ | |||||
Ushbu dalolatnoma _________________ rusumli, _______________ raqamli, __________________ seksiya raqamli lokomotiv bo‘yicha 20___ yil “___” ___________ kuni _____ da harakat xavfsizligi buzilishi sodir bo‘lganligi to‘g‘risida tuzildi. | ||||||
Lokomotiv ____________________________ deposida ro‘yxatga olingan. | ||||||
(ro‘yxatga olingan depo nomi) | ||||||
Lokomotiv mashinisti ________________________________________________. | ||||||
(F.I.O.) | ||||||
Shikastlangan uskunaning nomi __________________________________________________. Shikastlangan uskunaning chizmasi raqami _________________________________________. Ishlab chiqaruvchi zavod: ________________________________________________________. Shikastlangan uskunaning qismlarga ajratilib oxirgi ta’mirlanganligi to‘g‘risida ma’lumotlar: | ||||||
Ma’lumotlar | Ta’mirlash darajasi | |||||
kapital KT-2 | kapital KT-1 | ko‘tarma JT-3 | katta davriy JT-2 | kichik davriy | texnik xizmat ko‘rsatish TX-2, TX-3, TX-4 | |
Ta’mirlangan sana | ||||||
Ta’mirlash punkti | ||||||
Ta’mirlangan vaqtdan keyin bosib o‘tilgan yo‘l (km) | ||||||
Harakat xavfsizligi buzilishi oqibatida shikastlanganlik haqidagi ma’lumotlar: | ||||||
____________________________________________________________________________ | ||||||
Uskunaning shikastlanish sabablari to‘g‘risida texnik xulosa: ___________________________ _____________________________________________________________________________ | ||||||
Shikastlanishlarning oldini olish va bartaraf etish bo‘yicha choralar: | ||||||
_____________________________________________________________________________ | ||||||
Komissiya a’zolari: | ||||||
___________________________________ | _________________ | |||||
___________________________________ | _________________ | |||||
___________________________________ | _________________ |
6-ILOVA
Umumiy foydalanishdagi temir yo‘llar va (yoki) idoralarga qarashli temir yo‘l shoxobcha yo‘llariga tegishli obyektlarning texnik holati va ishi to‘g‘risida | |||
20__ yil “___” __________ | ___________________________ | ||
Ushbu dalolatnoma harakat xavfsizligi buzilishiga daxldor bo‘lgan umumiy foydalanishdagi temir yo‘llar va (yoki) idoralarga qarashli temir yo‘l shoxobcha yo‘llariga tegishli obyektlarning texnik holati va ishi haqida tuzildi va quyidagilar aniqlandi: | |||
_____________________________________________________________________________ | |||
_____________________________________________________________________________ | |||
_____________________________________________________________________________ | |||
Komissiya a’zolari: | |||
________________________________ | ________________ | ||
________________________________ | ________________ | ||
________________________________ | ________________ |
7-ILOVA
Poyezdlar halokati va avariyalarni hisobga olish | ||||||||||||||||
T/r | Sana va vaqt | Harakat xavfsizligi buzilishi turi | Harakat xavfsizligi buzilishi sodir bo‘lgan joy (bekat, bekat oralig‘i, km) | Poyezd raqami, lokomotiv rusumi, raqami, poyezd og‘irligi va o‘qlar soni | Harakat xavfsizligi buzilishi sabablari va jihatlari | Temir yo‘lga egalik qiluvchining tarkibiy bo‘linmasi | Temir yo‘l xo‘jaligi birligining nomi | Harakat xavfsizligi buzilishi joyiga chiqqan shaxslar (lavozimi va F.I.O.) | Xizmat tekshiruvi dalolatnomasi tuzilgan sana | Aybdor shaxslar | Yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligi bo‘yicha normativ-texnik hujjatlarning buzilgan bandlari | Qo‘llanilgan intizomiy jazo chorasi | Harakat xavfsizligi buzilishlari jihatlarini ko‘rib chiqish sanasi | Xizmat tekshiruvini o‘tkazish bo‘yicha buyruq raqami va sanasi | Xizmat tekshiruvining tugatilish sanasi | |
lavozimi | F.I.O. | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
8-ILOVA
Harakat xavfsizligi buzilishlari holatlarini hisobga olish | ||||||||||||||||
T/r | Sana va vaqt | Harakat xavfsizligi buzilishi turi | Harakat xavfsizligi buzilishi sodir bo‘lgan joy (bekat, bekat oralig‘i, km) | Poyezd raqami, lokomotiv rusumi, raqami, poyezd og‘irligi va o‘qlar soni | Harakat xavfsizligi buzilishi sabablari va jihatlari | Temir yo‘lga egalik qiluvchining tarkibiy bo‘linmasi | Temir yo‘l xo‘jaligi birligining nomi | Harakat xavfsizligi buzilishi joyiga chiqqan shaxslar (lavozimi va F.I.O.) | Xizmat tekshiruvi dalolatnomasi tuzilgan sana | Aybdor shaxslar | Yuk va yo‘lovchilar tashish xavfsizligi bo‘yicha normativ-texnik hujjatlarning buzilgan bandlari | Qo‘llanilgan intizomiy jazo chorasi | Harakat xavfsizligi buzilishlari jihatlarini ko‘rib chiqish sanasi | Xizmat tekshiruvini o‘tkazish bo‘yicha buyruq raqami va sanasi | Xizmat tekshiruvining tugatilish sanasi | |
lavozimi | F.I.O. | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
9-ILOVA
(temir yo‘lga egalik qiluvchining nomi) | ||||||||||||||
Harakat xavfsizligi buzilishi turlari | Yanvar | Fevral | Mart | Aprel | May | Iyun | Iyul | Avgust | Sentyabr | Oktyabr | Noyabr | Dekabr | 20__ yilning o‘tgan ___ oyi davomida jami | |
Poyezdlar halokati | ||||||||||||||
Yuk yoki yo‘lovchilar tashish poyezdlari bilan boshqa poyezdlar yoki harakatdagi tarkib to‘qnashsa, bekat oralig‘i va bekatlarda yuk yoki yo‘lovchilar tashish poyezdlari izdan chiqsa hamda oqibatda insonlar halok bo‘lsa, og‘ir tan jarohati olsa yoki lokomotiv yoxud vagonlar ularni hisobdan chiqarish darajasida shikastlangan bo‘lsa. | ||||||||||||||
Avariyalar | ||||||||||||||
yo‘lovchilar tashish poyezdlari Temir yo‘l transportida harakat xavfsizligi buzilishlarini tasniflash, xizmat tekshiruvini olib borish va hisobga olish tartibi to‘g‘risidagi nizomning 2-bandida ko‘rsatilgan oqibatlarsiz boshqa poyezdlar yoki harakatdagi tarkib bilan to‘qnashsa, bekat oralig‘i va bekatlarda yo‘lovchi tashish poyezdlari izdan chiqsa hamda oqibatda lokomotivlar kapital ta’mirlash talab etiladigan darajada va (yoki) vagonlar depo yoki undan murakkabroq ta’mirlash talab etiladigan darajada shikastlangan bo‘lsa; | ||||||||||||||
yuk tashish poyezdlari Temir yo‘l transportida harakat xavfsizligi buzilishlarini tasniflash, xizmat tekshiruvini olib borish va hisobga olish tartibi to‘g‘risidagi nizomning 2-bandida ko‘rsatilgan oqibatlarsiz boshqa poyezdlar yoki temir yo‘lning harakatdagi tarkibi bilan to‘qnashsa, bekat oralig‘i va bekatlarda yuk tashish poyezdlari izdan chiqsa hamda oqibatda lokomotivlar yoki vagonlar kapital ta’mirlash talab etiladigan darajada shikastlangan bo‘lsa; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibi manyovrlar, ekipirovkalash va boshqa qisqa harakatlar vaqtida boshqa poyezdlar yoki temir yo‘lning harakatdagi tarkibi bilan to‘qnashsa va izdan chiqsa hamda oqibatda insonlar halok bo‘lsa, og‘ir tan jarohatlari olsa yoki lokomotiv yoxud vagonlar hisobdan chiqarish darajasida shikastlangan bo‘lsa. | ||||||||||||||
Ishdagi alohida nuqson holatlar | ||||||||||||||
yuk yoki yo‘lovchi tashish poyezdlari Temir yo‘l transportida harakat xavfsizligi buzilishlarini tasniflash, xizmat tekshiruvini olib borish va hisobga olish tartibi to‘g‘risidagi nizomning 2 va 3-bandlarida ko‘rsatilgan oqibatlarsiz boshqa poyezdlar yoki temir yo‘lning harakatdagi tarkibi bilan to‘qnashsa, bekat oralig‘i va bekatlarda yuk va yo‘lovchilar tashish poyezdlari izdan chiqsa; | ||||||||||||||
poyezd band yo‘lga qabul qilinsa; | ||||||||||||||
poyezd band bekat oralig‘iga jo‘natilsa; | ||||||||||||||
poyezd tayyor bo‘lmagan marshrut bo‘yicha jo‘natilsa yoki qabul qilinsa; | ||||||||||||||
poyezd taqiqlovchi ishoradan o‘tib ketsa; | ||||||||||||||
poyezd yoki harakatdagi tarkib ostida yo‘l yo‘naltirgichni o‘tkazish; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibi poyezdni qabul qilish, jo‘natish marshrutiga yoki bekat oralig‘iga ketib qolsa; | ||||||||||||||
ketish yo‘lida yuk qulasa (sochilib ketsa); | ||||||||||||||
g‘ildirak o‘qi, g‘ildirak o‘q bo‘yni yoki g‘ildirak sinsa; | ||||||||||||||
vagon aravachasining yon qismi yoki ressor ust balkasi sinsa; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibining o‘rta balkasi uzilsa; | ||||||||||||||
texnik nosozliklar sababli, harakatlanish yo‘lidagi yo‘lovchilar tashish poyezdidan vagon uzib qoldirilsa; | ||||||||||||||
poyezdning chekka kranlari berk holatda jo‘natilsa; | ||||||||||||||
yo‘lovchilar tashish poyezdida lokomotiv buzilishi oqibatida yordamchi lokomotiv talab qilinsa; | ||||||||||||||
harakatlanish yo‘lida ishlar bajarilishi vaqtida poyezdlar harakati uchun xavfli bo‘lgan joylar ishoralar bilan to‘silmasa; | ||||||||||||||
pol usti svetoforida taqiqlovchi ishora o‘rniga ruxsat ishorasi yanglish paydo bo‘lsa yoki sekinlashish (to‘xtash) ishorasi o‘rniga ruxsat ishorasi paydo bo‘lsa; | ||||||||||||||
poyezdlar harakati xavfsizligiga mas’ul bo‘lgan temir yo‘l xodimlarining aybi bilan poyezd avtotransport vositasi yoki boshqa o‘zi yurar mashina bilan to‘qnashsa; | ||||||||||||||
bekatda taqiqlovchi ishoradan o‘tib ketish holatini yuzaga keltirgan ruxsat ishorasi taqiqlovchi ishoraga almashib qolsa; | ||||||||||||||
harakatlanayotgan poyezd ostida rels sinsa. | ||||||||||||||
Ishdagi nuqson holatlar | ||||||||||||||
buksa qizib ketsa yoki boshqa texnik nosozliklar sababli vagon harakatlanish yo‘lidagi yuk tashish poyezdidan uzib qoldirilsa; | ||||||||||||||
poyezddagi avtoulagichlar o‘z o‘zidan ajralib ketsa; | ||||||||||||||
yo‘naltirgich kesilsa; | ||||||||||||||
yuk ortish qoidalarining harakat xavfsizligiga tahdid soluvchi darajada buzilishi oqibatida oraliq bekatda poyezddan vagon uzib qoldirilsa; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibining avtoulagichi sinib uzilsa; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibi detallari yo‘lga tushib qolsa; | ||||||||||||||
manyovrlarda, ekipirovkalashda va boshqa qisqa harakatlarda temir yo‘lning harakatdagi tarkibi Temir yo‘l transportida harakat xavfsizligi buzilishlarini tasniflash, �izmat tekshiruvini olib borish va hisobga olish tartibi to‘g‘risidagi nizomning 3-bandi to‘rtinchi xatboshisida ko‘rsatilgan oqibatlarsiz izdan chiqsa; | ||||||||||||||
manyovrlarda, ekipirovkalashda va boshqa qisqa harakatlarda temir yo‘lning harakatdagi tarkibi Temir yo‘l transportida harakat xavfsizligi buzilishlarini tasniflash, xizmat tekshiruvini olib borish va hisobga olish tartibi to‘g‘risidagi nizomning 3-bandi to‘rtinchi xatboshisida ko‘rsatilgan oqibatlarsiz boshqa poyezdlar yoki temir yo‘lning harakatdagi tarkibi bilan to‘qnashsa, oqibatda lokomotivlar joriy ta’mir darajasida yokivagonlarni uzib olgan holda joriy ta’mirlash yoxud temir yo‘lning harakatdagi tarkibi yanada murakkabroq ta’mirlash darajasida shikastlangan bo‘lsa; | ||||||||||||||
temir yo‘lning harakatdagi tarkibi qurilma, mexanizmlar, jihozlar va begona predmetlar ustiga yurib kelib urilsa; | ||||||||||||||
bekatlar oralig‘i yo‘llarining birida yoki bekatda harakat grafigida belgilangan vaqtdan yo‘lovchilar tashish poyezdining bir soatdan ko‘proq, boshqa poyezdlarning esa, uch soatdan ko‘proq ushlanib qolishiga sabab bo‘luvchi yo‘l, temir yo‘lning harakatdagi tarkibi, signallashtirish, markazlashtirish, blokirovkalash va aloqa, kontakt tarmog‘i, elektr ta’minoti qurilmalari va boshqa texnik vositalarning nosozliklari yuzaga kelsa. | ||||||||||||||
Harakat xavfsizligi buzilishlarining umumiy soni | ||||||||||||||
Shundan | poyezdlar halokati | |||||||||||||
avariyalar | ||||||||||||||
ishdagi alohida nuqson holatlar | ||||||||||||||
ishdagi nuqson holatlar | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| _____________________ | ______________________________________ | ||||||||||||
(imzo) | (F.I.O.) |