Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Kadrlar tayyorlash milliy dasturi

UMUMIY QOIDALAR

1. MUAMMOLAR VA KADRLAR TAYYoRLASh TIZIMINI TUBDAN ISLOH QILISh OMILLARI

1.1. RIVOJLANIShNING ERIShILGAN DARAJASI

1.2. KAMChILIKLAR VA MUAMMOLAR

1.3. ISLOH QILISh OMILLARI

2. MILLIY DASTURNING MAQSADI, VAZIFALARI VA UNI RO‘YoBGA ChIQARISh BOSQIChLARI

2.1. DASTURNING MAQSAD VA VAZIFALARI

2.2. DASTURNI RO‘YoBGA ChIQARISh BOSQIChLARI

3. KADRLAR TAYYoRLAShNING MILLIY MODYeLI

3.1. ShAXS

3.2. DAVLAT VA JAMIYaT

3.3. UZLUKSIZ TA’LIM

3.4. KADRLAR TAYYoRLASh TIZIMIDA FAN

3.5. KADRLAR TAYYoRLASh TIZIMIDA IShLAB ChIQARISh

4. KADRLAR TAYYoRLASh TIZIMINI RIVOJLANTIRIShNING ASOSIY YO‘NALIShLARI

4.1. TA’LIMNING UZLUKSIZLIGINI TA’MINLASh

4.2. PYeDAGOG VA ILMIY-PYeDAGOG KADRLAR TAYYoRLASh, QAYTA TAYYoRLASh VA ULARNING MALAKASINI OShIRISh

4.3. TA’LIM JARAYoNINI MAZMUNAN ISLOH QILISh

4.4. MA’NAVIY-AXLOQIY TARBIYa VA MA’RIFIY IShLAR

4.5. IQTIDORLI BOLALAR VA ISTYe’DODLI YoShLAR

4.6. TA’LIM TIZIMINI BOShQARISh

4.7. KASB-HUNAR TA’LIMI SIFATINI NAZORAT QILISh TIZIMINI ShAKLLANTIRISh

4.8. TA’LIM TIZIMINI MOLIYaLASh

4.9. MODDIY-TYeXNIKA TA’MINOTI

4.10. TA’LIM TIZIMINING YaXLIT AXBOROT MAKONINI VUJUDGA KYeLTIRISh

4.11. TA’LIM XIZMATI KO‘RSATISh BOZORINI RIVOJLANTIRISh

4.12. TA’LIM SOHASIDA IJTIMOIY KAFOLATLARNI TA’MINLASh HAMDA BU SOHANI DAVLAT TOMONIDAN QO‘LLAB-QUVVATLASh

4.13. FAN BILAN TA’LIM JARAYoNI ALOQALARINI RIVOJLANTIRISh

4.14. IShLAB ChIQARISh VA TA’LIM TIZIMI INTYeGRASIYaLAShUVINI RIVOJLANTIRISh

4.15. TA’LIM VA KADRLAR TAYYoRLASh SOHASIDAGI XALQARO HAMKORLIK

5. MILLIY DASTURNI RO‘YoBGA ChIQARIShGA DOIR TAShKILIY ChORA-TADBIRLAR

Kadrlar tayyorlash milliy dasturi «Ta’lim to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunining qoidalariga muvofiq holda tayyorlangan bo‘lib, milliy tajribaning tahlili va ta’lim tizimidagi jahon miqyosidagi yutuqlar asosida tayyorlangan hamda yuksak umumiy va kasb-hunar madaniyatiga, ijodiy va ijtimoiy faollikka, ijtimoiy-siyosiy hayotda mustaqil ravishda mo‘ljalni to‘g‘ri ola bilish mahoratiga ega bo‘lgan, istiqbol vazifalarini ilgari surish va hal etishga qodir kadrlarning yangi avlodini shakllantirishga yo‘naltirilgandir.
O‘zbekiston Respublikasi davlat mustaqilligiga erishib, iqtisodiy va ijtimoiy rivojlanishning o‘ziga xos yo‘lini tanlashi kadrlar tayyorlash tuzilmasi va mazmunini qayta tashkil etishni zarur qilib qo‘ydi va qator chora-tadbirlar ko‘rishni: «Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonunni joriy etishni (1992 yil); yangi o‘quv rejalari, dasturlari, darsliklarini joriy etishni, zamonaviy didaktik ta’minotni ishlab chiqishni; o‘quv yurtlarini attestatsiyadan o‘tkazishni va akkreditatsiyalashni, yangi tipdagi ta’lim muassasalarini tashkil etishni taqozo etdi.
«Ta’lim to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq ta’lim tizimini isloh qilish, davlat va nodavlat ta’lim muassasalari hamda ta’lim va kadrlar tayyorlash sohasida raqobat muhitini shakllantirish negizida ta’lim tizimini yagona o‘quv-ilmiy-ishlab chiqarish majmui sifatida izchil rivojlantirishni ta’minlash;
«Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonunga muvofiq ta’lim tizimi mazmunini tarkibiy qayta qurish va tubdan yangilash;
«Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonun umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi standartlari orqali sifatli ta’lim olish, shuningdek ta’lim va kasb-hunar jihatdan tayyorgarlikning shakllari va turlarini tanlashni, uzluksiz malaka oshirib borish, zarurat taqozo etsa, tegishli qayta tayyorgarlikdan o‘tish huquqini va keng imkoniyatlarini nazarda tutadi.
Oldingi tahrirga qarang.
«Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonunga hamda mamlakatni ijtimoiy va iqtisodiy rivojlantirish istiqbollariga muvofiq oliy malakali ilmiy va ilmiy-pedagog kadrlarni tayyorlash va attestatsiyadan o‘tkazish tizimini takomillashtirish;
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi “Adolat” нuquqiy axborot markazi”