№ | Idoralararo kollegial organlar nomi | Tugatilayotgan idoralararo kollegial organlarning vakolatlari topshirilayotgan davlat organi |
1. | Toshkent shahar hokimligi huzuridagi Yong‘in xavfsizligi komissiyasi | Toshkent shahar Ichki ishlar bosh boshqarmasi |
2. | Toshkent shahar yo‘l harakati xavfsizligini ta’minlash komissiyasi | |
3. | Toshkent shahar ommaviy tadbirlar o‘�kazishni nazorat qilish komissiyasi | |
4. | Toshkent shahri huquqbuzarliklar profiliktikasi va jinoyatchilikka qarshi kurashish bo‘yicha idoralararo komissiyasi | |
5. | Toshkent shahar nazorat organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha kengash | Toshkent shahar Prokuraturasi |
6. | Toshkent shahar qora va rangli metall parchalari, chiqindilarini ishlab chiqarish va qayta ishlashni nazorat qilish hamda muvofiqlashtirish komissiyasi | Toshkent shahar Iqtisodiyot va hududlarni kompleks rivojlantirish bosh boshqarmasi |
7. | Toshkent shahar kichik va xususiy tadbirkorlikni rivojlantirishni rag‘batlantirish bo‘yicha muvofiqlashtirish kengashi | |
8. | Toshkent shahar tiklanadigan energiya manbalarining energiya samaradorligi va ularni rivojlantirish masalalari komissiyasi | |
9. | Mukammal qurilishda tanlov savdolari tizimini takomillashtirish komissiyasi | |
10. | Toshkent shahar tadbirkorlik subyektlarining tanlov takliflarini ko‘rib chiqish komissiyasi | |
11. | Toshkent sanoat korxonalarining iqtisodiy o‘sishini ta’minlash bo‘yicha doimiy komissiya | |
12. | Toshkent shahar OIV-infeksiya tarqalib ketishining oldini olish tadbirlarini muvofiqlashtirish komissiyasi | Toshkent shahar Sog‘liqni saqlash bosh boshqarmasi |
13. | 2014 — 2018-yillarda O‘zbekistonda aholining reproduktiv salomatligini yanada mustahkamlash, onalar, bolalar va o‘smirlar salomatligini saqlash bo‘yicha davlat dasturini amalga oshirish komissiyasi | |
14. | Dori vositalari va tibbiy buyumlarning chakana savdosini litsenziyalash komissiyasi | |
15. | Toshkent shahrida nikohlarni tibbiy tekshirishni muvofiqlashtirish komissiyasi | |
16. | Toshkent shahrida sha�arsozlik obyektlarini joylashtirish bo‘yicha yer uchastkalarini ajratish va qurilish ishlari bilan bog‘liq masalalarni ko‘rib chiqish komissiyasi | Toshkent shahar Qurilish bosh boshqarmasi Toshkent shahar yer resurslari va davlat kadastri boshqarmasi |
17. | Toshkent shahrida yangi ish o‘rinlarini yaratish va bandlik bo‘yicha dasturning maqsadli ko‘rsatkichlarini so‘zsiz bajarish yuzasidan muvofiqlashtirilgan ishlarni tashkillashtirish bo‘yicha shahar doimiy ishchi komissiyasi | Toshkent shahar Bandlik bosh boshqarmasi |
18. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2006-yil 5-yanvardagi “Yirik sanoat korxonalari bilan kasanachilikni rivojlantirish asosidagi ishlab chiqarish va xizmatlar o‘rtasida kooperatsiyani kengaytirishni rag‘batlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-3706-sonli Farmonini amalga oshirish bo‘yicha Toshkent shahar komissiyasi | |
19. | Toshkent shahar hokimligi huzuridagi xorijiy tillarni o‘rganish bo‘yicha o‘quv kurslarini tashkil qilish sohasida nodavlat ta’lim muassasalari faoliyatini litsenziyalash bo‘yicha hududiy komissiyasi | Toshkent shahar Xalq ta’limi bosh boshqarmasi (maktabdan tashqari ta’lim sohasidagi faoliyatni litsenziyalash bo‘yicha vakolatlarni topshirgan holda) |
20. | Toshkent viloyatidan Toshkent shahriga o‘tkazilgan yerlarni ishlash va tekshirish bo‘yicha komissiya | Toshkent shahar Yer resurslari va davlat kadastri boshqarmasi |
21. | Toshkent shahar hududida qog‘oz chiqindilarini to‘plash, tayyorlash va qayta ishlash uchun yetkazib berish masalalari bo‘yicha komissiya | Toshkent shahar Iqtisodiyot va hududlarni kompleks rivojlantirish bosh boshqarmasi |
22. | Toshkent shahar hokimligi reklama-axborot faoliyati bo‘yicha komissiyasi | Toshkent shahar Qurilish bosh boshqarmasi |
23. | Toshkent shahar yer uchastkalarini qayta ko‘rib chiqish va kompleks iqtisodiy baholash bo‘yicha komissiyasi | O‘zbekiston Respublikasi Xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining Toshkent shahar hududiy boshqarmasi |
24. | Toshkent shahar lotin alifbosiga asoslangan o‘zbek alifbosini joriy etish komissiyasi | Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashi |
25. | To‘ylarni, oilaviy tadbirlarni, marosimlarni va xotira tadbirlariga bag‘ishlangan masalalarni tartibga solish komissiyasi | |
26. | Toshkent shahar alkogol mahsulotlarining chakana savdosiga litsenziya berish komissiyasi | Toshkent shahar tumanlari hokimlarining apparati |
27. | Toshkent shahri kompyuterlashtirish va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish bo‘yicha Hududiy muvofiqlashtirish kengashi | Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligining Toshkent shahar hududiy boshqarmasi |
28. | 2016 ― 2020-yillarda bolalar musiqa va san’at maktabi faoliyatini yanada takomillashtirish davlat dasturini muvofiqlashtirish bo‘yicha Toshkent shahar hududiy komissiyasi | Toshkent shahar Xalq ta’l�mi bosh boshqarmasi |
29. | Toshkent shahar axborot-kutubxona tizimi faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha idoralararo kengashi | Axborot-kutubxona tizimi faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha idoralararo kengashi |
30. | Toshkent shahar uy-joy kommunal xo‘jaligida tarif va islohotlar dasturini bajarish monitoringi bo‘yicha komissiyasi | Toshkent shahar Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bosh boshqarmasi |
№ | Korxona nomi | Izoh |
1. | “Kapital qurilish boshqarmasi” DUK | “Toshkent qurilish invest IK” DUKga qo‘shilish orqali qayta tashkil etiladi |
2. | “Yagona buyurtmachi xizmati IK” DUK | |
3. | “Toshkent uy-joy qurilish” DUK | |
4. | “Moddiy-texnik ta’minot boshqarmasi” DK | |
5. | “Toshkent shahar hokimligi investitsiyalar, innovatsiyalar, turizmni rivojlantirish va xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish boshqarmasi” DUK | Munitsipal aktivlarini boshqarish markaziga qo‘shilishi orqali qayta tashkil etiladi |
6. | “Toshkent shaxar axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish markazi” DUK | vazifa va funksiyalari Toshkent shahar hokimi apparatining axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish bo‘limiga o‘tkazilgan holda tugatiladi |
7. | “Toshkent Xalqaro biznes markazi” DUK | Munitsipal aktivlarini boshqarish markaziga qo‘shilishi orqali qayta tashkil etiladi |
8. | “Toshkent shahar hokimligi ma’muriy binolardan foydalanish direksiyasi” DUK | vazifa va funksiyalari Toshkent shahar hokimi apparatining ishlar boshqarmasiga o‘tkazilgan holda tugatiladi |
9. | “O‘zbekiston — Koreya axborot texnologiyalari o‘quv markazi” DUK | Faoliyatni davom ettirishga zarurat yo‘qligi munosabati bilan tugatiladi |
10. | “Toshkent texnotrans logistik” DUK | |
11. | “Landshaft dizayn markazi” DUK | |
12. | “Tashkent tender konsalting” DUK |
Tushumlar turi | Ajratmalar miqdori, foiz hisobida | |||
Toshkent shahar budjeti | O‘zbekiston Respublikasining respublika budjeti | Vakolatli organ yoki Davlat xizmatlari agentligining maxsus hisobi | ||
I. LITSENZIYA BERISh UChUN DAVLAT BOJLARI | ||||
1. | Nodavlat ta’lim xizmati ko‘rsatish sohasida faoliyatni amalga oshirishga litsenziya berish va uning amal qilish muddatini uzaytirish uchun davlat boji (maktabgacha va maktabdan atshqari ta’lim qismida). | 80 | 20 | |
2. | Dori vositalari va tibbiy buyumlarning chakana realizatsiyasini amalga oshirishga litsenziya berish va uning amal qilish muddatini uzaytirish uchun davlat boji. | 80 | 20 | |
3. | Turistik faoliyatni amalga oshirish huquqini beruvchi litsenziya olish uchun davlat boji. | 80 | 20 | |
4. | Veterinariya faoliyatini amalga oshirish huquqini beruvchi litsenziya olish uchun davlat boji. | 80 | 20 | |
5. | Telekommunikatsiya sohasida faoliyatni amalga oshirishga litsenziya berish uchun davlat boji (teleradioeshittirishlarni (translatsiya)tarqatish tarmoqlarining xizmat ko‘rsatish qismida – kabel tarmog‘i bo‘yicha teleradiodasturlarni qayta translatsiya qilish va ma’lumotlar yetkazuvchi tarmoqlar provayderining, shu jumladan “Internet”, ma’lumotlar yetkazuvchi operatorlarning tarmoqlari orqali xizmat ko‘rsatish). | 50 | 50 | |
II. RUXSATNOMA BERIShDAN TUShGAN YIG‘IMLAR | ||||
8. | Konsert-tomosha tadbirlarini tashkillashtirish uchun ruxsatnoma berish yig‘imi. | 80 | 20 | |
9. | Davlat mulki bo‘lgan yer uchastkal�ri, binolar va inshootlarda reklama konstruksiyalarini inshootlarda o‘rnatishga ruxsatnoma berish, shuningdek tashqi reklama o‘rnatilgan obyektlar uchun har oyda to‘lanadigan yig‘imlar. | 100* | ||
III. BOShQA TUShUMLAR | ||||
10. | Yo‘l harakati xavfsizligi buzilgani uchun jarimalardan kelgan tushumlar. | 15 | 30 | 55 |
11. | Auksion o‘tkazish orqali avtotransport vositalariuchun oshirilgan to‘lov stavkalari bo‘yicha ro‘yxatdan o‘tkazilgan davlat raqami belgisini berishdan kelgan tushumlar. | 50 | 20 | |
12. | Miunitsipal mulkni ijaraga berishdan kelib tushadigan mablag‘lar. | 75 | 25** |
№ | Tushumlar nomlanishi | Sana |
1. | O‘zbekiston Respublikasi Soliq kodeksining 113-, 114-, 119- va 121-moddalari bo‘yicha soliq huquqbuzarliklari uchun jarimadan kelib tushadigan tushumlar. | 2018 yil, |
2. | O‘zbekiston Respublikasi ma’muriy javobgarlik to‘g‘risidagi Kodeksining 49-3-, 50-, 51-1-, 64-, 99-, 109-, 110-, 161-, 164-, 165-, 165-1-, 176-, 178-, 186-1- moddalarida nazarda tutilgan ma’muriy huquqbuzarliklar uchun jarimadan keladigan tushumlar. | 2018 yil, |
3. | Yakka tadbirkorlardan suv resurslaridan foydalanganlik uchun undirilgan soliq tushumlari. | 2018 yil, |
4. | Jismoniy shaxslarning mulkini ijaraga berishdan keluvchi daromadlaridan soliq tushumlari . | 2019 yil, |
Tadbirlar nomlanishi | Amalga oshirish shakli | Ijro muddatlari | Mas’ul ijrochilar | |
I. POYTAXTNING KOMPLEKS IJTIMOIY-IQTISODIY | ||||
1. | Toshkent shahar bosh rejasini ishlab chiqish va tasdiqlash, shu jumladan quyidagilar nazarda tutiladi: shaharning noyob arxitektura-shaharsozlik qiyofasini yaratish; poytaxtning ma’muriy chegarasini kengaytirish istiqbollari; poytaxtning arxitektura jihatdan rivojlanishi yo‘nalishlarini aniq belgilash va shahar hududidan samarali foydalanish; “yashil shahar”, piyoda yurishga mo‘ljallangan ko‘chalar, parklar va xiyobonlar ko‘p bo‘lgan ekologik toza muhitni shakllantirish; poytaxtning markaziy qismini bo‘shatish uchun shahar darajasidagi yirik periferiyada (chetda) markaz tizimini yaratish; uy-joy, ijtimoiy, madaniy va turistik ahamiyatidagi obyektlarni, ishlab chiqarish infratuzilmasini kompleks joylashtirish, shuningdek muhandislik va yo‘l-transport kommunikatsiyalarini va boshqalarni ildam rivojlantirish. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasi | 2019-yil | Toshkent shahar hokimi, “Toshkentboshplan LITI” DUK, manfaatdor vazirliklar va idoralar |
2. | 2019 ― 2025-yillarda Toshkent shahrini rivojlantirish Konsepsiyasini ishlab chiqish va tasdiqlash, unda quyidagilar nazarda tutilgan: shahar rivojlanishining ustuvor yo‘nalishlarini belgilash; “aqlli shahar” va “yashil shahar” tizimlarini joriy etish; mahalliy davlat hokimiyati organlariningaholi va biznes bilan o‘zaro hamkorlik mexanizmini takomillashtirish; faoliyatning yuqori samarali va innovatsion turlarini rivojlantirish; shaharning investitsiyaviy jozibadorligini oshirish, kommunal xo‘jaligi, yo‘l-transport infratuzilmasini obodonlashtirish va yaxshilashga investitsiyalarni jalb qilish; tadbirkorlik va turizmni hamda aholining bo‘sh vaqti uchun infratuzilmani rivojlantirish; shaharning arxitektura qiyofasini yangilash. | Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
3. | “O‘zbekiston Respublikasi poytaxtining maqomi to‘g‘risida” O‘zbekiston Respublikasining Qonun loyihasini ishlab chiqish, unda quyidagilar nazarda tutiladi: poytaxtning alohida huquqiy maqomini belgilash; poytaxtning hududiy organlari bilan respublika organlarining asosiy o‘zaro hamkorlik prinsiplarini o‘rnatish; Toshkent shahrida uning poytaxt maqomiga egaligi va boshqa munosabati bilan bu erda faoliyat ko‘rsatayotgan davlat boshqaruvi organlari zimmasiga yuklanayotgan qo‘shimcha vazifa va funksiyalar. | O‘zbekiston Respublikasi Qonuni loyihasi | 2018-yil | Adliya vazirligi, |
4. | Respublika va munitsipal mulkning aniq ro‘yxatini tasdiqlash bilan birga ommaviy mulkni respublika va munitsipal mulkka aniq ajratish. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori loyihasi | 2018-yil | Adliya vazirligi, |
5. | Quyidagilarni tegishlicha Toshkent shahar va tumanlar hokimlari bo‘ysunuviga hamda Toshkent shahar va tumanlar hokimlari devonlari tuzilmasiga o‘tkazish: Toshkent shahar iqtisodiyot va hududlarni kompleks rivojlantirish bosh boshqarmasi hamda tumanlarning iqtisodiyot va hududlarni kompleks rivojlantirish bo‘limlari; Toshkent shahar hokimligi Moliya bosh boshqarmasi va tuman hokimliklarining moliya bo‘limlari; Toshkent shahar Qurilish bosh boshqarmasi va tumanlar qurilish bo‘limlari; Toshkent shahar Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bosh boshqarmasi va tumanlar uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limlari; Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasining Toshkent shahri bo‘yicha hududiy boshqarmasi va investitsiyalar bo‘yicha tuman bo‘limlari. | Kompleks tadbirlar | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
O‘tkaziladigan huquqiy eksperiment talablarini hisobga olgan holda ko‘rsatilgan bosh boshqarmalar to‘g‘risida yangi tahrirdagi nizomlarni tasdiqlash. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | ||
6. | Toshkent shahar va tumanlari xalq deputatlari Kengashlari faoliyatining samaradorligini quyidagicha oshirish: tegishli mahalliy budjet mablag‘lari hisobidan moliyalashtiriladigan, davlat muassasasi shaklidagi doimiy asosda faoliyat yurituvchi Toshkent shahar va tumanlar xalq deputatlari Kengashlari kotibiyatini tashkil etish; xalq deputatlari Kengashlari kotibiyatining tuzilmasini tasdiqlash; kotibiyatga rahbarlik qilishni xalq deputatlari Kengashlari deputatlari orasidan biriga yuklash; kotibiyat tarkibini xalq deputatlari Kengashlari deputatlari orasidan jamlash; xalq deputatlari tegishli Kengashlarining joriy faoliyatini ta’minlash majburiyatlarini kotibiyat zimmasiga yuklash. | Toshkent shahri va Toshkent shahar tumanlari xalq deputatlari Kengashlarining qarori | 2018-yil | Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashi |
7. | Real vaqtdagi quyidagi imkoniyatlarni taqdim etuvchi Toshkent shahri va tumanlar hokimlari devonining interfaol portallarini yaratish orqali mahalliy budjet daromadi va sarflarining shaffofligini ta’minlash: fuqarolardan mahalliy budjetning muayyan qismi mablag‘larini eng ko‘p ovoz olgan maqsadlarga yo‘naltirish bo‘yicha takliflar olish; mahalliy budjetga tushumlarni kuzatish, shuningdek, amalga oshirilayotgan tadbirlarni va ularga sarflangan mablag‘larning shaffofligi va ochiqligini ta’minlagan holda qayd etish orqali ularning sarflanishini monitoring qilish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
8. | Joylarda kelib chiqadigan muammolarni yechishda fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati samaradorligini oshirish masalasini quyidagilar orqali ishlab chiqish: mulk va yer solig‘ini yig‘ish bo‘yicha vazifani fuqarolarni o‘zini o‘zi boshqarish organlari zimmasiga yuklash; tuman hokimliklari har bir mahalla bo‘yicha mulk va yer solig‘i yig‘ishdan tushadigan mablag‘larning muayyan qismini ularga yo‘naltirgan holda alohida hisob raqamlarini ochish; to‘plangan mablag‘larni mahalla aholisi taklifiga binoan ishlatish (yo‘llarni ta’mirlash, elektr tarmoqlarini modernizatsiya qilish va hokazo); fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarini soliq to‘lovlarini qabul qilish uchun elektron terminallar bilan ta’minlash. | Tashkiliy tadbirlar | 2019-yil | Adliya vazirligi, |
10. | Toshkent shahrida kanallardan foydalanish va ularga tutash hududlarni obodonlashtirish boshqarmasi faoliyatini tashkil etib, shu jumladan quyidagilar nazarda tutilsin: Boshqarmaning tashkiliy tuzilmasi va Nizomini tasdiqlash; Boshqarmaning moddiy-texnik bazasini takomillashtirish; kanallarga tutash hududlarda suv yig‘uvchi mashina va mexanizmlarni o‘rnatish, shuningdek, vaqtincha, doimiy inshootlar va imoratlar barpo etish ishlarini Boshqarma bilan kelishish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi |
II. TOShKENT ShAHAR VA TOShKENT ShAHRIDAGI TUMANLAR | ||||
11. | Mahalliy davlat hokimiyati organlari faoliyatini tartibga solish sohasida ularga xos bo‘lmagan va bir-birini takrorlovchi vazifa va funksiyalarni tizimlashtirish va chiqarib tashlash maqsadida qonun hujjatlarini xatlovdan o‘tkazish hamda mahalliy davlat hokimiyati organlari faoliyatini tartibga solish va takomillashtirish bo‘yicha takliflar tayyorlash. | Normativ-huquqiy hujjatlar loyihasi | 2018-yil | Adliya vazirligi, |
12. | O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi, Iqtisodiyot vazirligi, Qurilish vazirligi, Uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish vazirligi va Investitsiyalar bo‘yicha davlat qo‘mitasining Toshkent shahar hududiy boshqarmalari rahbarlarini Toshkent shahar hokimi tomonidan tegishli vazir bilan kelishilgan holda, ularning tuman bo‘linmalari rahbarlarini esa Toshkent shahrining tegishli hududiy davlat boshqaruvi organi rahbari bilan kelishilgan holda tuman hokimi tomonidan lavozimga tayinlash va lavozimdan ozod etishni nazarda tutuvch� tartibini kiritish. | Ichki idoraviy hujjatlari | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
13. | Mahalliy budjetlar daromadlari prognozini oshirib bajarish hisobiga xalq deputatlari Kengashlari kotibiyati, Toshkent shahar hokimi va tumanlar hokimlari devoni, shuningdek, davlat boshqaruvi hududiy tuzilmalari xodimlarining faoliyatini baholash natijasiga ko‘ra ularning lavozim maoshlariga lavozim maoshining 200 foiziga qadar miqdorda ustama belgilashni nazarda tutuvchi tartibni tasdiqlash. | Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashi, |
14. | Toshkent shahar hokimi devoni va uning tarkibiga kiruvchi tumanlarning tarkibiy bo‘linmalari (hokim devoni, tashkiliy-nazorat va tahlil boshqarmasi, tashkiliy-kadrlar bo‘limi, tashqi iqtisodiy va xalqaro aloqalar bo‘limi va boshqalar ) to‘g‘risida nizomlarni tasdiqlash. | Toshkent shahar va tumanlar hokimlarining qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi |
15. | Toshkent shahar va tumanlari hokimlarining devonlari, tashkiliy-nazorat va axborot-tahliliy ishlarining samaradorligini quyidagi yo‘l bilan oshirish: hokimlar devonlarining tashkiliy-nazorat va axborot-tahliliy ishlarining aniq shakli va usullarini o‘rnatish; Toshkent shahar hokimi devoni tashkiliy-nazorat va axborot-tahliliy boshqarmasi tomonidan Toshkent shahar tumanlarining ijtimoiy-iqtisodiy holatini har xaftada kompl�ks o‘rganish; Toshkent shahrining har bir tumani bo‘yicha ijtimoiy-iqtisodiy kompleks rivojlanishi, shu jumladan tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash, yangi ish o‘rinlarini yaratish, arzon uy-joylar va boshqa obyektlar qurish bo‘yicha chora-tadbirlarni nazarda tutuvchi “Yo‘l xaritasini” har chorakda tayyorlash; ichki tekshiruvlar, birinchi navbatda ijro intizomining buzilishini aniqlashga qaratilgan mexanizmlarini joriy etish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi |
16. | Toshkent shahar va tumanlar hokimlari hamda ularning o‘rinboarlarining ish samaradorligini oshirish choralarini quyidagi yo‘l bilan amalga oshirish: har bir hokim va uning o‘rinbosarlarining aniq kun tartibi hamda hokimlar va ularning o‘rinbosarlarining har haftalik ish rejasini tasdiqlash tartibini joriy etish; hokim devonining tashkiliy-nazorat va tahliliy boshqarmasi tomonidan xokimlar va o‘rinbosarlari ish rejalarini har haftada yig‘ib borish va bajarilishi holatini tahlil qilish; hokim devonining tashkiliy-nazorat va tahl�liy boshqarmasi tomonidan tegishli hokimga tahliliy hisobotni aniqlangan muammolari va ularning yechimi bo‘yicha takliflari bilan birga hamda keyingi haftaning ish rejasi loyihasini kiritish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi |
17. | Toshkent shahar va tumanlar hokimlari real vaqt rejimida hokimlar devoni tegishli hududlar aholisi bilan o‘zaro hamkorlikni amalga oshirishdaquyidagi imkoniyatlarni taqdim etuvchi interfaol portallarini yaratish: poytaxt aholisining uy-joy kommunal, transport va boshqa infratuzilma, hududlarni obodonlashtirish masalalari bo‘yicha takliflari va mulohazalarini qabul qilish; xokimlar va xokim devonlari xodimlarining poytaxt aholisi taklif va mulohazalariga operativ tarzda harakat qilish; poytaxt aholisi taklif va mulohazalari ijrosini nazorat qilish; Toshkent shahrida arzon uy-joyga talabgorlarning navbati va shaxslar ro‘yxatini ochiq shakllantirish; hududlarni rivojlantirish dasturlarini joylashtirish, obyektlarni qurish va rekonstruksiya qilish, �adbirkorlik subyektlarining takliflarini qabul qilish; poytaxt aholisining ovoz berish yakunlariga ko‘ra tuman hokimlari va davlat boshqaruvining hududiy organlari rahbarlari reytingini aniqlash. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
18. | Hokimliklar huzuridagi unitar korxonalarni quyidagicha optimallashtirish: Toshkent shahar hokimligi huzuridagi 12 ta unitar korxonalarni (“Yagona buyurtmachi xizmati IK” DUK, “Kapital qurilish boshqarmasi” DUK, “Toshkent uy-joy qurilish” DUK, “Moddiy-texnik ta’minot boshqarmasi” DK, “Toshkent shahar hokimiyati investitsiyalar, innovatsiyalar, turizmnirivojlantirish va xususiylashtirilgan korxonalarga ko‘maklashish boshqarmasi” DUK, “Toshkent shaxar axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini rivojlantirish markazi” DUK, “O‘zbekiston — Koreya axborot texnologiyalari o‘quv ??rkazi” DK, “Toshkent texnotrans logistik” DUK, “Toshkent Xalqaro biznes markazi” DUK, “Landshaft dizayn markazi” DUK, “Tashkent tender konsalting” DUK, “Toshkent shahar hokimligi ma’muriy binolardan foydalanish direksiyasi” DUK) tugatish; tashkil etiladigan Munitsipal mulkni boshqarish markaziga 6 ta unitar korxonalarni topshirish (“Poytaxt qurilish va xizmat” DUK, “Binolardan foydalanish departamenti” DK, “Oromgoh” DUK, “Toshkent agro zaxira xizmat” DUK, “Toshkent shahar hokimiyati xo‘jalik hisobidagi maxsus korxona” DUK); Toshkent shahar tumanlari hokimliklari huzuridagi 17 ta davlat unitar korxonalarini tugatish; tugatilayotgan unitar korxonalarning foydalanilmayotgan bino va inshootlarini keyinchalik ulardan samarali foydalanish uchun Munitsipal aktivlarni boshqarish markaziga topshirish; Toshkent shahar tumanlari hokimliklari devoni huzurida davlat unitar korxonalarini tashkil qilishni taqiqlash. Munitsipal mulk bo‘lgan foydalanilmayotgan bino va inshootlarni keyinchalik Munitsipal aktivlarni boshqarish markaziga berish uchun ularni xatlovdan o‘tkazish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
III. IQTISODIYOTNI VA TADBIRKORLIKNI RIVOJLANTIRISh | ||||
19. | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Loyiha boshqaruvi milliy agentligi tomonidan ma’qullangan yoki ishlab chiqilgan rentabelli investitsiya loyihalariga aholining bo‘sh mablag‘larini Toshkent shahrining obligatsiyalari yoki yangi tashkil etilayotgan xo‘jalik jamiyatlari aksiyalari shaklida qimmatli qog‘ozlarni chiqarish orqali jalb etish. | Toshk?nt shahar xalq deputatlari Kengashi qarori | zaruratga qarab | Toshkent shahar xalq deputatlari Kengashi, |
20. | Dehqon bozorlari, savdo komplekslari, umumiy ovqatlanish obyektlari faoliyatini takomillashtirish hamda mablag‘lar to‘liq kelib tushishini quyidagicha ta’minlash: a) dehqon bozorlari va savdo komplekslarida savdo joylari uchun shaffof elektron taqsimlash va to‘lov tizimini joriy qilish, unda quyidagilar nazarda tutiladi: savdo uchun joy oluvchi shaxsning tanlovi va navbati bo‘yicha elektron katalogdan elektron talon-ruxsatnoma olishi uchun maxsus bankomatlar o‘rnatish; joy oluvchi shaxsning tanloviga ko‘ra bir kun yoki undan ko‘proq kunga talon-ruxsatnomani olish uchun oldindan to‘lov qilish; b) dehqon bozorlariva savdo komplekslari hududlarida (yonida)gi avtoturargohlarga kirishda (chiqishda) hisobga olish va to‘lovni qabul qilishda odam ishtirokisiz avtomatlashtirilgan tizimni joriy qilish; v) Vazirlar Mahkamasining 2011-yil 7-yanvardagi 6-son qarori bilan tasdiqlangan Yuridik shaxsni tashkil qilmasdan yakka tartibda tadbirkorlik bilan shug‘ullanish mumkin bo‘lgan faoliyat turlari ro‘yxatiga dehqon bozorlari va savdo komplekslarida tovarlar tashish xizmatini kiritish, xizmatlar ko‘rsatish uchun aravachalarni ijaraga berish imkonini taqdim etish va tashish bilan shug‘ullanuvchi shaxslarga eng kam ish haqi miqdorining 1 baravari hajmida qat’iy belgilangan soliq stavkasini o‘rnatish; g) umumiy ovqatlanish punktlari va savdo shahobchalariga soat 23-00 dan keyin faoliyat olib borishlari uchun alohida oylik to‘lovi evaziga ruxsat berish tartibini joriy qilish. | Normativ-huquqiy hujjat | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
21. | Toshkent shahar dehqon bozorlari va savdo komplekslarining rentabelligini quyidagi yo‘llar bilan oshirish: Toshkent shahrining dehqon bozorlari va savdo komplekslari tomonidan “Toshbozorsavdo” assotsiatsiyasini tugatishda tashabbus ko‘rsatish; dehqon bozorlari va savdo komplekslari ustav jamg‘armasidagi Toshkent shahar hokimi devoni ulushlarini boshqarish funksiyalarini Munitsipal aktivlarni boshqarish markaziga topshirish; 2-3 ta norentabel dehqon bozorlarining ulushini boshqaruvchi kompaniyalarning ishonchli boshqaruviga sinov tariqasida topshirish, olingan sof foydadan kelib chiqib ularga mukofot haqi to‘lash sharti bilan berish; dehqon bozorlari va savdo kompleksi hududlarida (yonida) joylashgan avtoturargohlarni tadbirkorlik subyektlariga davlat-sheriklik shartlarida ishonchli boshqaruvga berish. | Tashkiliy-huquqiy tadbirlar | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
22. | Poytaxt favvoralarini quyidagi yo‘l bilan qurish va holatini yaxshilash: a) “Toshkent favvorasi” DUKni Munitsipal aktivlarni boshqarish markazi boshqaruviga berish; b) favvoralarga tutash hududlarni yoki ularni qurish uchun hududlarni tadbirkorlik subyektlariga uch yildan o‘n yilgacha muddatga beg‘araz foydalanish uchun davlat-xususiy sheriklik shartlarida berish, unda quyidagilar nazarda tutiladi: favvorani tadbirkorlik subyekti mablag‘lari hisobiga qurish va mukammal ta’mirlash; favvoraga tutash hududlardan savdo yoki ko‘ngilochar joy sifatida foydalanish; favvoraning bekamu ko‘st ishlashini hamda tutash hududlarni unda ko‘chmas mulk obyekti qurishni taqiqlagan holda obodonlashtirish ishlarini ta’minlash. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
23. | Tashqi reklama obyektlari qurilmalarini joylashtirishga ruxsatnoma berish va reklama faoliyati to‘g‘risidagi qonunchilikning ijrosini nazorat qilish tizimini quyidagicha takomillashtirish: tashqi reklama obyektlarining qurilmalarini joylashtirish uchun taqdim etiladigan hududlar ro‘yxatlarini shakllantirish Toshkent shahar Qurilish bosh boshqarmasi tomonidan ichki ishlar organlari va O‘zbekiston Respublikasi Davlat raqobat qo‘mitasining hududiy bo‘linmalari bilan birgalikda amalga oshirish tartibini o‘rnatish; tashqi reklama obyektlari qurilmalarini joylashtirishga ruxsatnoma berishdan kelib tushadigan barcha mablag‘larni mahalliy budjetlarga yo‘naltirish. | Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi | 2018-yil | Quril?sh vazirligi, IIV, |
IV. KAPITAL QURILISh, KOMMUNIKATSIYALAR VA KOMMUNAL | ||||
25. | Noturar obyektlar qurilishi uchun ajratilgan yer uchastkalarini o‘zlashtirish samaradorligini quyidagi yo‘l bilan oshirish: noturar obyektlar qurilishi uchun ajratilgan yer uchastkalarini o‘zlashtirish muddatini 3 yildan 2 yilga qisqartirish; noturar obyektlar qurilishi uchun ajratilgan yer uchastkal�rini o‘zlashtirishning aniq mezonlarini belgilash. | O‘zbekiston Respublikasi qonuni loyihasi | 2018-yil | Adliya vazirligi, |
26. | Jismoniy va yuridik shaxslarga ajratilgan yer uchastkalaridan oqilona foydalanish choralarini ko‘rish, unda: jismoniy va yuridik shaxslarga noturar obyektlar qurish uchun ajratilgan Toshkent shahridagi yer uchastkalarini o‘zlashtirish zarurligi to‘g‘risida yozma talabnoma yuborish; noturar obyektlar qurish uchun ajratilgan jismoniy va yuridik shaxslarning o‘zlashtirilmagan yerlarini olib qo‘yish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil keyinchalik — doimiy | Toshkent shahar hokimi, |
27. | Tugatilayotgan “Yagona buyurtmachi xizmati” IK, “Kapital qurilish boshqarmasi”, “Toshkent uy-joy qurilish boshqarmasi” va “Moddiy-texnik ta’minot boshqarmasi” davlat unitar korxonalari negizida Toshkent shahri hududida obyektlarni qurish, rekonstruksiya qilish va mukammal ta’mirlashni tashkillashtirish bo‘yicha yagona buyurtmachi sifatidadavlat unitar korxonasi shaklidagi “Toshkent qurilish invest” injiniring kompaniyasini tashkil etish. | Toshkent shahar hokimi qarori | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
28. | Toshkent shahri hududida bo‘lgan yer uchastkalari va binolaridan oqilona foydalanish va fuqarolarning mulkiy huquqlarini eski va avariya holatidagi uy-joylarni bosqichma-bosqich buzish tadbirlarini olib borish, undagi fuqarolarni boshqa joyga ko‘chirish orqali himoyasini ta’minlash, bo‘shayotgan hududlarda keyinchalik maydoni 20 gektardan kam bo‘lmagan, ko‘p qavatli uylardan va boshqa “Local City” (shahar ichida shahar) prinsipi bo‘yicha zarur infratuzilmadan iborat turar-joy komplekslarini qurish. | Huquqiy va tashkiliy-texnik tadbirlar | 2018 ― 2020-yillar davomida | Toshkent shahar hokimi, tadbirkorlik subyektlari, |
29. | Turar-joy obyektlarini noturar joy obyektlari toifasiga o‘tkazayotganda shaharsozlik norma va qoidalariga rioya qilishni ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish, unda quyidagilar nazarda tutiladi: turar-joy obyektlari noturar joy obyektlari toifasiga o‘tkazilgan ko‘p qavatli uylarning birinchi qavatlari shaharsozlik norma va qoidalariga qat’iy mosligi nuqtai nazaridan, qoida buzilishlarini bartaraf etish choralarini ko‘rgan holda ularni xatlovdan o‘tkazish; xatlovdan o‘tkazish davrida ko‘p qavatli uylarning birinchi qavatlarida turar-joy obyektlarini noturar-joy obyektlari toifasiga qayta o‘zgartirish va o‘tkazishni taqiqlash; aholi o‘rtasida turar-joy va noturar-joy obyektlarini o‘zboshimchalik bila� qayta qurish va planini o‘zgartirishning salbiy oqibatlari to‘g‘risida tushuntirish ishlarini o‘tkazish. | Kompleks chora-tadbirlar | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
Xatlov yakuniga ko‘ra turar-joy obyektlarini noturar-joy obyektlari toifasiga o‘tkazish tartibini qayta ko‘rib chiqish bo‘yicha takliflar kiritish. | Vazirlar Mahkamasi qarori loyihasi | 2018-yil | ||
30. | Davlat-sheriklik shartlarida Toshkent shahar hokimi devonining muvaqqat uy-joy fondida birinchi galda avariya holatidagi va eskirgan uy-joylarni buzish zonalarida bir nechta ko‘p qavatli uylar qurish, ijara shartnomasiga ko‘ra bu uylarda fuqarolarning vaqtincha yashashlari uchun kvartira taqdim etiladi. | Tashkiliy tadbirlar | 2018-2019-yillar davomida | Toshkent shahar hokimi, |
31. | Maishiy va qurilish chiqindilarini yig‘ish va tashish bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatishni takomillashtirish hamda ularni qayta ishlash bo‘yicha loyihalarni tuzish, unda: Toshkent shahar “Maxsustrans” DUK va uning filiallarini hamda “Chiqindilarni qayta yuklash va utilizatsiya kilish” DUKni (“Maxsustrans” DUKga birlashtirgan holda) tegishli ravishda Toshkent shahar va tumanlar hokimlari hamda Toshkent shahar va tumanlar hokimlari devonlari tasarrufiga o‘tkazish; yer uchastkalarini tadbirkorlik subyektlariga maishiy va qurilish chiqindilarini qabul qilish, utilizatsiya qilish va ikkimlamchi xomashyoga qayta ishlash bo‘yicha loyihalarni amalga oshirish uchun keyinchalik daromadning bir qismini mahalliy budjetga yo‘naltirish majburiyati bilan davlat-sheriklik shartlarida topshirish. | Tashkiliy-huquqiy tadbirlar | 2018-yil | Toshkent shahar hokimi, |
32. | Toshkent shahrining eskirgan muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlarini quyidagi yo‘l bilan almashtirishni ta’minlash: Toshkent shahrining muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlari eskirganligini aniqlash nuqtai nazaridan ularni xatlovdan o‘tkazish; Toshkent shahrining eskirgan muhandislik-kommunikatsiya tarmoqlarini almashtirish uchun mablag‘lar, birinchi galda xalqaro moliya institutlarining mablag‘larini jalb qilish. | Tashkiliy-texnik tadbirlar | 2019-yil | Toshkent shahar hokimi, |