Тизимнинг ушбу имкониятидан фойдаланиш учун Сиз авторизация қилинишингиз керак!
Рўйхатдан ўтишни хоҳлайсизми? Ёки тизимга ўз логинингиз билан кирасизми?

Авторизация қилиш Рўйхатдан ўтиш

×
 ×
Ustav fondida davlat ulushi bo‘lgan korxonalarning samarali boshqarilishini va davlat mulkining zarur darajada hisobga olinishini ta’minlash chora-tadbirlari to‘g‘risida

IV. O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi huzuridagi Davlat aktivlarini boshqarish markazining huquq va majburiyatlari

Vazirlar Mahkamasining
Davlat korxonalari to‘g‘risida NIZOM

I. Umumiy qoidalar

II. Davlat korxonasini ta’sis etish xususiyatlari

III. Muassisning huquq va majburiyatlari

IV. Davlat korxonasining mulki

V. Davlat korxonasi rahbarining majburiyatlari va javobgarligi

VI. Davlat korxonasining filiallari va vakolatxonalari

VII. Davlat korxonasining foydasi

VIII. Davlat korxonasining javobgarligi

IX. Davlat korxonasi faoliyatini nazorat qilish

X. Davlat korxonasini qayta tashkil etish va tugatish

Vazirlar Mahkamasining
Korxonalardagi ichki audit xizmati to‘g‘risida NIZOM

I. Umumiy qoidalar

II. Ichki audit xizmatining asosiy vazifalari va funksiyalari

III. Ichki audit xizmatining huquq va majburiyatlari

IV. Ichki audit xizmatiga qo‘yiladigan talablar

V. Ichki audit xizmatining mustaqilligi

VI. Ichki audit o‘tkazishga va uni o‘tkazish natijalari bo‘yicha yig‘ma hisobot tuzishga qo‘yiladigan talablar

VII. Ichki audit xizmatining javobgarligi

Vazirlar Mahkamasining
Davlatga tegishli aksiyalar paketlarini (ulushlarni) ishonchli boshqaruvga berish tartibi to‘g‘risida NIZOM

I. Umumiy qoidalar

II. Davlat aktivlarini ishonchli boshqaruvga berish tartiboti

III. Ishonchli boshqaruvchining maqomi, huquqlari va majburiyatlari

V. Ishonchli boshqaruvchi faoliyatini taqdirlash

VI. Tomonlarning javobgarligi

VII. Ishonchli boshqarish huquqini to‘xtatish

_______________________________ ishonchli boshqarishning davlat aktivlari (aksiyalar paketi yoki ulushlar)ni NAMUNAVIY ShARTNOMASI

Vazirlar Mahkamasining
O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining o‘z kuchini yo‘qotgan qarorlari ro‘yxati

Vazirlar Mahkamasining
Vazirlar Mahkamasining “Xususiylashtirilgan korxonalarni korporativ boshqarishni takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2003-yil 19-apreldagi 189-son qaroriga kiritilayotgan o‘zgartirishlar

Hujjat 06.07.2015 sanasi holatiga
Amaldagi versiyaga o‘tish
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
bozor qiymati eng kam oylik ish haqining ming baravari miqdoridan oshadigan mol-mulkini ushbu Nizomning 17-bandiga muvofiq mulkni tasarruf etish uchun davlat korxonasining ijro etuvchi organiga ruxsatnomalar berish to‘g‘risidagi qarorni tegishli ravishda Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi yoki uning hududiy boshqarmasi bilan kelishish.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
mazkur bandning ikkinchi va uchinchi xatboshida ko‘rsatilgan hollardan tashqari, O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining qarorlari davlat aktivlarini ishonchli boshqaruvga berish uchun asos hisoblanadi.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.

200__ y. “___” _________

_____________ sh.

“Foyda oluvchi” hisoblangan davlatning manfaatlarini ifodalaydigan O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi huzuridagi Davlat aktivlarini boshqarish markazi nomidan ish ko‘ruvchi, keyingi o‘rinlarda “Markaz” deb ataladigan, Davlatga tegishli aksiyalar paketlarini (ulushlarni) ishonchli boshqaruvga berish tartibi to‘g‘risidagi nizom asosida vakolat berilgan __________ning bosh direktori bir tomondan va ustav asosida vakolat berilgan _____________________ rahbari (yuridik shaxslar uchun)

lavozimi, F.I.O.

nomidan ish ko‘ruvchi, keyingi o‘rinlarda “Ishonchli boshqaruvchi” deb ataladigan _________________________________________________ ikkinchi tomondan,

yuridik shaxsning nomi (jismoniy shaxs — davlatning ishonchli vakilining F.I.O.)


__________________________________________________________________________ning

(O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, Aksiyadorlik birlashmalari va kompaniyalaridagi aksiyalarning davlat ulushidan samarali foydalanish ustidan monitoring olib borish bo‘yicha komissiyaning yoki O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi Hay’atining)

__________dagi _____-son qarori asosida ushbu shartnomani (keyingi o‘rinlarda matnda “Shartnoma” deb ataladi) tuzdilar.


I. Shartnoma mavzusi

1. Markaz mazkur Shartnomaning 2-bandiga muvofiq uchinchi shaxslarning majburiyatlari yuklanmagan yoki istalgan boshqa usul bilan begonalashtirilmagan (doimiy ravishda yoki vaqtincha) davlatga tegishli ______________________ni ishonchli boshqaruvga beradi.

(aksiyalar paketi yoki ulush)

Ishonchli boshqaruvchi esa qonun hujjatlarida va mazkur Shartnomada nazarda tutilgan vakolatlar doirasida Foyda oluvchi manfaatlarini ko‘zlab _______________________ ni ishonchli boshqarishni

(aksiyalar paketi yoki ulush)

amalga oshiradi.

2. Ishonchli boshqarishga beriladigan davlatga tegishli ________________________ tavsifi:

(aksiyalar paketi yoki ulush)

Korxona: ___________________________ (keyingi o‘rinlarda Jamiyat deb ataladi)

(korxonaning nomi)

Davlatga tegishli ____________________ miqdori, ustav fondining __foizi.

(aksiyalar paketi yoki ulush)

Jami aksiyalar soni* _____ta.
Aksiyaning nominal qiymati* _____so‘m.
Boshqa tavsiflar ___________________.


II. Shartnomaning amal qilish muddati

3. Mazkur Shartnoma tuzilgan sanadan boshlab �uchga kiradi. Shartnomaning amal qilish muddati — uzaytirish huquqi bilan 1 yil.

4. Shartnomaning amal qilish muddati tamom bo‘lgandan keyin uni to‘xtatish to‘g‘risida tomonlardan birining arizasi mavjud bo‘lmagan taqdirda, u mazkur Shartnomada nazarda tutilgan muddatga va shartlarda uzaytirilgan deb hisoblanadi.


III. Davlatga tegishli _______________________ ni ishonchli boshqaruvga berish tartibi

(aksiyalar paketi yoki ulush)

5. Davlatga tegishli aksiyalar paketini berish mazkur Shartnoma tuzilgan paytdan boshlab besh ish kuni mobaynida Markazning topshirig‘i bo‘yicha aksiyalarni Ishonchli boshqaruvchining “depo” hisob raqamiga o‘tkazish orqali amalga oshiriladi

(aksiyalar paketlarini ishonchli boshqaruvga berish hollari uchun)

Mazkur Shartnoma davlat ulushi Ishonchli boshqaruvchiga ishonchli boshqaruvga haqiqatda berilganligining tasdig‘i hisoblanadi





(ulushlarni ishonchli boshqaruvga berish hollari uchun )

6. Mazkur Shartnomaga muvofiq Markaz Jamiyat boshqaruv organlarida davlat manfaatlarini ifodalash bo‘yicha harakatlarni amalga oshirish huquqini beradi, ishonchli boshqaruvchi esa qabul qilib oladi

_______________________________________________________________________________

(aksiyalar paketlarini ishonchli boshqaruvga berish hollari uchun — Markaz tomonidan aksiyalar paketi Markazning “depo” hisob raqamidagi Ishonchli boshqaruvchining subhisob raqamiga o‘tkazilgan paytdan boshlab, ulushlarni ishonchli boshqaruvga berish hollari uchun — mazkur Shartnoma tuzilgan paytdan boshlab).


IV. Ishonchli boshqaruvchining huquq va majburiyatlari

7. Ishonchli boshqaruvchi quyidagi huquqlarga ega:

O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga va mazkur Shartnoma shartlariga muvofiq ishonchli boshqarish uchun olingan davlatga tegishli ___________________ ga

(aksiyalar paketi yoki ulush)

nisbatan barcha yuridik va amaliy harakatlarni amalga oshirish, begonalashtirish va undan garov sifatida foydalanish bundan mustasno;

unga ishonchli boshqaruvga berilgan ___________________________ ga muvofiq Jamiyatning Kuzatuv

(aksiyalar paketi yoki ulush)

kengashi a’zosi va qatnashchisi sifatida o‘zining barcha vakolatlaridan foydalanish;
mazkur Shartnoma shartlariga va qonun hujjatlariga muvofiq taqdirlanish, davlat aktivlarini ishonchli boshqarishni amalga oshiruvchi davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari bundan mustasno.
8. Ishonchli boshqaruvchi quyidagilarga majbur:

mazkur davlatga tegishli ___________________________ni ishonchli boshqarish shartnomasiga muvofiq

(aksiyalar paketi yoki ulush)

Jamiyatda Foyda oluvchining manfaatlarini ifodalash;

ishlab chiqarish samaradorligini oshirish, foyda hajmini ko‘paytirish va uni taqsimlashda davlatning manfaatlariga rioya qilgan holda davlatga tegishli ________________________ miqdori bilan

(aksiyalar paketi yoki ulush)

beriladigan huquqlar doirasida va amaldagi qonun hujjatlariga muvofiq harakatlarni amalga oshirish;

Jamiyatning moliya-xo‘jalik faoliyatini yaxshilashga va barcha darajadagi budjetlar, ish haqi va boshqa majburiy to‘lovlarni to‘lash bo‘yicha uning qarzdorligi paydo bo‘lishiga yo‘l qo‘ymaslikka yo‘naltirilgan yagona strategiyani amalga oshirish;

ijro etuvchi organning faoliyati ustidan zarur nazoratni ta’minlash, uning tomonidan biznes-reja parametrlari bajarilishi, Jamiyatning moliyaviy resurslaridan oqilona foydalanish, davlatga tegishli _________________________________ bo‘yicha hisoblangan dividendlarni budjetga o‘z

(aksiyalar paketi yoki ulush)

(aksiyalar paketi yoki ulush) vaqtida to‘lash yuzasidan chora-tadbirlar ko‘rish;

davlatga tegishli ______________________________ga nisbatan davlatning manfaatlari(huquqlari)

(aksiyalar paketi yoki ulush)

buzilishini bartaraf etishni talab qilish, Jamiyatni boshqaruv organlariga yoki sudga murojaat qilish yo‘li bilan davlatning manfaatlari buzilishini bartaraf etishga yo‘naltirilgan harakatlarni amalga oshirish;

mahsulotning turlari kengayishiga va sifati yaxshilanishiga ko‘maklashish;

raqobatbardoshli mahsulot ishlab chiqarilishini ta’minlash uchun ishlab chiqarishni zamonaviy texnologiya asbob-uskunalari va texnologiyalar asosida rekonstruksiya qilish va texnika bilan qayta jihozlash uchun investitsiyalarni jalb etish chora-tadbirlarini ko‘rish;

xo‘jalik jamiyatida davlat budjetiga, davlat maqsadli fondlariga soliqlar va boshqa majburiy to‘lovlar bo‘yicha, ish haqi bo‘yicha qarzdorlik paydo bo‘lganda, shuningdek ketma-ket ikki chorak mobaynida biznes-reja parametrlari bajarilmaganda jamiyatning k�zatuvchi kengashiga ijro etuvchi organ rahbarining ishlarini baholash hamda u bilan mehnat munosabatlarini davom ettirishning maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida tegishli qaror qabul qilish uchun aksiyadorlar (qatnashchilar)ning navbatdan tashqari umumiy yig‘ilishini chaqirish masalasini kiritish;

davlatga tegishli ___________________________________ni hech bir shaklda

(aksiyalar paketi yoki ulush)

begonalashtirmaslik, unga boshqa shaxslarning majburiyatlarini yuklamaslik va undan garov sifatida foydalanmaslik;

aksiyadorlar (muassislar) umumiy yig‘ilishining qarori bilan rekonstruksiya qilishga, texnika bilan qayta jihozlashga, ishlab chiqarish, xo‘jalik faoliyatini rivojlantirishga va boshqa ishlab chiqarish ehtiyojlariga yo‘naltirilgan sof foydaning bir qismidan maqsadli foydalanilishi ustidan monitoring olib borilishini ta’minlash;

yuridik shaxslarning ustav fondlarida qatnashish (ta’sis etish) bo‘yicha Jamiyatning niyatlari, Jamiyat muassisi (qatnashchisi) bo‘lgan yuridik shaxslarning tugatilishi, qayta tashkil etilishi, shuningdek Jamiyatning moliya-xo‘jalik holati, boshlanishi Jamiyatning moliya-xo‘jalik faoliyati yomonlashishiga va davlat manfaatlariga zarar yetkazilishiga olib kelishi mumkin bo‘lgan hodisalar to‘g‘risida Markazni xabardor qilish;

Markazning O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga muvofiq berilgan topshiriqlari va ko‘rsatmalarini bajarish;

Jamiyatning kuzatuv kengashi va qatnashchilarining umumiy yig‘ilishi ko‘rib chiqishi uchun kiritiladigan masalalar bo‘yicha qonunda belgilangan tartibda ovoz berish siyosatini Markaz bilan kelishish;

unga ishonchli boshqaruvga berilgan aksiyalar paketi begonalashtirilganligi to‘g‘risida Markaz bildirishnomasi olingandan keyin ikki ish kunida aksiyalar paketini M�rkazning “depo” hisob raqamiga o‘tkazish;

o‘zining qayta tashkil etilishi fakti to‘g‘risida qayta tashkil etish kunida Markazni xabardor qilish. Markaz huquqiy voris bilan ishonchli boshqarish shartnomasini tuzishni rad etganda davlatga tegishli aksiyalar paketi ikki kun muddatda Markazga qaytarilishi kerak;

o‘ziga yuklangan vakolatlarni amalga oshirishda unga ma’lum bo‘lgan ma’lumotlarni uchinchi shaxslarga oshkor qilmaslik va ulardan davlat manfaatlariga zid maqsadlarda foydalanmaslik;

Markaz bilan kelishmasdan Jamiyatning boshqaruv organlarida boshqa aksiyadorlar (muassislar)ning manfaatlarini ifodalamaslik;

har chorakda Markazga Markaz tomonidan belgilangan tartibda, muddatlarda va shakl bo‘yicha hisobot taqdim etish.


V. Markazning huquq va majburiyatlari

9. Markaz quyidagi huquqlarga ega:

Ishonchli boshqaruvchidan ushbu Shartnomada va amaldagi qonun hujjatlarida nazarda tutilgan muddatlarda Jamiyat faoliyati to‘g‘risidagi ma’lumotlar va hisobotlarni olish;

Ishonchli boshqaruvchiga Shartnoma shartlarining bajarilishi, Foyda oluvchi uchun noqulay oqibatlarni bartaraf etish, shuningdek ushbu Shartnomaning shartlari buzilgan taqdirda moddiy zararni va boy berilgan foydani qoplash bo‘yicha talablar qo‘yish, agar Ishonchli boshqaruvchi yoki uning ishonchli vakili tomonidan ushbu zararlar bartaraf etib bo‘lmaydigan kuchlar oqibatida ro‘y berganligi isbotlanmasa.

10. Markaz quyidagilarga majbur:

ushbu ishonchli boshqaruv Shartnomasining zarur darajada bajarilishi bo‘yicha monitoringni amalga oshirish;

Ishonchli boshqaruvchi faoliyatiga Markazga Davlat mulkini boshqarish bo‘yicha berilgan huquqlarga muvofiq ko‘maklashish;

Ishonchli boshqaruvchiga qonun hujjatlarida belgilangan tartibda ko‘rsatmalar yuborish;

Ishonchli boshqaruvchini ushbu Shartnomaga muvofiq va qonun hujjatlarda belgilangan tartibda taqdirlash;

Ishonchli boshqaruvchini davlatga tegishli ____________________________ ni begonalashtirish

(aksiyalar paketi yoki ulush)

to‘g‘risida belgilangan tartibda qabul qilingan qaror (oldi-sotdi shartnomasi tuzilganligi yoki davlatga tegishli ________________________ni boshqa korxona ustav fondiga berish to‘g‘risida

(aksiyalar paketi yoki ulush)

Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining buyrug‘i chiqarilganligi) haqida qaror qabul qilingandan keyin bir hafta muddatda xabardor qilish.


VI. Ishonchli boshqaruvchi faoliyatini taqdirlash

11. Ishonchli boshqaruvchi faoliyatini taqdirlash qonun hujjatlariga va Jamiyat ustaviga muvofiq O‘zbekiston Respublikasi Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi hamda Moliya vazirligi tomonidan tasdiqlanadigan Tartib asosida amalga oshiriladi.

12. Ishonchli boshqaruvchi faoliyatini taqdirlash quyidagi shakllarda va miqdorlarda amalga oshiriladi:

13. Taqdirlash summasini to‘lash muddatlari: _____________________________


VII. Alohida shartlar

14. Ishonchli boshqaruvchi qayta tashkil etilgan taqdirda Shartnoma Markazning qaroriga ko‘ra uning huquqiy vorisi bilan qayta tuzilishi mumkin, bunda ushbu Shartnoma bo‘yicha barcha huquqlar, majburiyatlar va javobgarlik huquqiy vorisga o‘tadi. Markaz huquqiy voris bilan ishonchli boshqarish shartnomasini tuzishni rad etgan taqdirda

____________________________
(davlatga tegishli aksiyalar paketi Markazning “depo” hisob raqamiga o‘tkazish yo‘li bilan 2 kun muddatda qaytariladi)

____________________________
(davlat ulushi ushbu Shartnoma to‘xtatilgan vaqtdan boshlab Markazga qaytarilgan deb hisoblanadi)


VIII. Tomonlarning javobgarligi

15. Ishonchli boshqaruvchi:
o‘ziga ishonib topshirilgan davlatga tegishli ________________________ning saqlanishi uchun;

(aksiyalar paketi yoki ulush)

uning harakatlari (harakatsizligi) tufayli yetkazilgan zararlar uchun, agar ushbu zararlar yengib bo‘lmaydigan kuchlar yoxud Markaz harakatlari oqibatida ro‘y berganligini isbot qilmasa;

qonun hujjatlariga muvofiq taqdim etilayotgan hisobot va axborotning o‘z vaqtidaligi va ishonchliligi uchun qonun hujjatlarida belgilangan tartibda javob beradi.

16. Agar Ishonchli boshqaruvchi davlatga tegishli ___________________________ni ishonchli

(aksiyalar paketi yoki ulush)

boshqarishda Foyda oluvchining manfaatlari to‘g‘risida zarur darajada qayg‘urmasa, u Foyda oluvchiga davlatga tegishli _______________________________ni ishonchli boshqarish davridagi zararlarni

(aksiyalar paketi yoki ulush)

va boy berilgan foydani to‘laydi.

17. Ishonchli boshqaruvchi (uning rahbari) va Markaz o‘z majburiyatlarini zarur darajada bajarmaganligi uchun amaldagi qonun hujjatlarida belgilangan tartibda, quyidagi shakllarda javob beradilar:

ishonchli boshqarish shartnomasini muddatidan oldin to‘xtatish;

ularning noto‘g‘ri harakatlari oqibatida yetkazilgan zararlarni qoplash (kompensatsiya qilish) (sud qaroriga ko‘ra);

Ishonchli boshqaruvchi va Markaz mansabdor shaxslarini shartnoma intizomi buzilganligi uchun javobgarlikka tortish;

javobgarlikning qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa shakllari.
18. Ishonchli boshqaruvchi davlatga tegishli ___________________________ni boshqarishda yengib

(aksiyalar paketi yoki ulush)

bo‘lmaydigan kuch yoxud Markazning harakatlari tufayli Markaz manfaatlariga yetkazilgan zarar yoki ziyon uchun javob bermaydi (agar bu sud tartibida isbotlansa).


IX. Boshqa qoidalar

19. Shartnomaning qo‘shimcha qoidalari tomonlarning kelishuviga ko‘ra quyidagilarni o‘z ichiga oladi:

_____________________________ _____________________________


X. Shartnomaning amal qilishini to‘xtatish

20. Ishonchli boshqaruvchi bilan tuzilgan shartnoma quyidagi holatlarda to‘xtatilishi mumkin:

tomonlardan birining shartnoma muddatining tugaganligi, ikkinchi tomonning o‘z majburiyatlarini bajarmaganligi yoki zarur darajada bajarmaganligi, Jamiyatning qayta tashkil etilishi, tugatilishi, Jamiyatning yoki ishonchli boshqaruvchining bankrot deb e’tirof etilishi, Foyda oluvchining shartnoma bo‘yicha foyda olishni rad etishi, shuningdek ishonchli boshqaruvchining unda ishonchli boshqarishni amalga oshirish imkoniyati yo‘qligi sababli boshqarishni amalga oshirishdan voz kechishi munosabati bilan shartnomani to‘xtatish to‘g‘risidagi asoslangan arizasi olinganda. Shartnoma ariza taqdim etilgan vaqtdan boshlab 10 kun o‘tgandan keyin bekor qilingan hisoblanadi;

Davlatning ishonchli vakilini Markaz tomonidan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining tegishli komplekslari bilan birgalikda o‘tkazilgan attestatsiya natijalariga binoan attestatsiyadan o‘tolmagan deb e’tirof etilganda;

ishonchli boshqaruvchi hisoblangan fuqaro vafot etganda, u muomalaga layoqatsiz, muomalaga cheklangan holda layoqatli yoki bedarak ketgan deb e’tirof etilganda;

davlatga tegishli ____________________________________ begonalashtirilishi to‘g‘risida belgilangan

(aksiyalar paketi, ulushlar (ularning bir qismi)

tartibda qaror qabul qilinganda.
Shartnoma quyidagi hollarda bekor qilingan hisoblanadi:
__________________________________________________________
(aksiyalar paketi berilgan taqdirda — davlatga tegishli aksiyalar paketi ishonchli boshqaruvchining “depo” hisob raqamidan Markazning hisob raqamiga o‘tkazilgan vaqtdan boshlab Markazning: (ulush berilgan taqdirda — Markaz tomonidan Ishonchli boshqaruvchi:
oldi-sotdi shartnomasi tuzilganligi; Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining:
oldi-sotdi shartnomasi tuzilganligi;__________________ni ustav fondiga berish
Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasining:(ulush (yoki uning bir qismi)
______________ni ustav fondigato‘g‘risidagi buyrug‘i chiqarilganligi to‘g‘risida xabardor qilingan vaqtdan boshlab)
(aksiyalar paketi, ulushlar (ularning bir qismi)
berish to‘g‘risidagi buyrug‘i chiqarilganligi haqidagi bildirishnomasiga muvofiq)


Ishonchli boshqaruvchi bilan shartnoma qonun hujjatlarida nazarda tutilgan boshqa asoslar bo‘yicha to‘xtatilishi mumkin.


XI. Nizolarni hal etish

21. Nizolar paydo bo‘lgan taqdirda tomonlar ular�i o‘zaro kelishuv asosida hal etish uchun butun sa’y-harakatlarni ishga soladilar.

22. O‘zaro kelishuv bo‘yicha hal etilmagan nizolar sud tartibida hal qilinadi.


Ishonchli boshqaruvchi:

Foyda oluvchi:
O‘zbekiston Respublikasining Xususiylashtirish, monopoliyadan chiqarish va raqobatni rivojlantirish davlat qo‘mitasi huzuridagi Davlat aktivlarini boshqarish markazi _________________________
(yuridik manzili)

________________________________
(yuridik shaxsning nomi (shartnomani imzolagan shaxsning F.I.O., lavozimi),
jismoniy shaxs — davlat ishonchli vakilining F.I.O).
________________________________
(yuridik shaxs uchun — yuridik manzili, bank rekvizitlari, STIR, jismoniy
shaxs — davlat ishonchli vakili uchun — doimiy yashash joyining manzili,
pasportiga oid ma’lumotlar, STIR).

Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
Oldingi tahrirga qarang.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Davlat mulki qo‘mitasi faoliyatini takomillashtirishga doir chora-tadbirlar to‘g‘risida” 2006-yil 26-apreldagi PQ-335-son va “Qimmatli qog‘ozlar bozorini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2006-yil 27-sentabrdagi PQ-475-son qarorlariga muvofiq, shuningdek davlat mulkidan foydalanish samaradorligini oshirish, investitsiyalarni jalb etish uchun shart-sharoitlar yaratish maqsadida Vazirlar Mahkamasi qaror qiladi:
4. O‘zbekiston Respublikasi Hukumatining 4-ilovaga muvofiq ayrim qarorlari o‘z kuchini yo‘qotgan deb hisoblansin.
1. Ushbu Nizom O‘zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksiga va boshqa qonun hujjatlariga muvofiq davlat korxonasining huquqiy maqomini, davlat korxonasini, uning filiallari va vakolatxonalarini tashkil etish va ularning faoliyati xususiyatlarini, muassisning, ijro etuvchi organning huquq va majburiyatlarini, davlat korxonasi bilan uning muassisi o‘rtasidagi mulkiy munosabatlarni belgilaydi.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
ushbu Nizomning 17-bandiga muvofiq mulkni tasarruf etish shartlari;
 LexUZ sharhi
Keyingi tahrirga qarang.
1. Mazkur Nizom O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Qimmatli qog‘ozlar bozorini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2006-yil 27-sentabrdagi PQ–475-son qaroriga muvofiq aktivlarining balans qiymati 1 mlrd. so‘mdan ortiq bo‘lgan korxonalarda ichki auditni tashkil etishga qo‘yiladigan yagona talablarni hamda uning ishini tashkil etishning metodologik asoslarini belgilaydi.
Keyingi tahrirga qarang.
har yili korxonaning kuzatuvchi kengashi tomonidan tasdiqlanadigan rejaga muvofiq mazkur Nizomning 12-bandida ko‘rsatilgan yo‘nalishlar bo‘yicha tegishli tekshirishlar o‘tkazish yo‘li bilan ichki auditni amalga oshirish (har chorakda va hisobot yili yakunlari bo‘yicha);
mazkur Nizomning 13—18-bandlarida belgilangan talablarga muvofiq hisobotlar tuzish;
14. O‘tkazilgan ichki audit yakunlari bo‘yicha, mazkur Nizomning 12 va 13-bandlariga muvofiq, ichki audit rahbari tomonidan imzolanadigan yig‘ma hisobot tuziladi.
16. Yig‘ma hisobotning tahliliy qismi mazkur Nizomning 12 va 13-bandlariga muvofiq, ichki audit xodimlari tomonidan o‘tkazilgan tekshirishlar natijalari to‘g‘risidagi umumlashtirilgan axborotni o‘z ichiga olishi kerak.
1. Mazkur Nizom O‘zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksiga va boshqa qonun hujjatlariga muvofiq davlatga tegishli aksiyalar paketlarini (ulushlarni) ishonchli boshqaruvga berish tartibini belgilaydi.
mazkur Nizomning III va IV bo‘limlariga muvofiq tomonlarning huquq va majburiyatlari;
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
Keyingi tahrirga qarang.
a) ilova nomidagi va 2-banddagi “aksiyadorlik” so‘zi “xo‘jalik” so‘zi bilan almashtirilsin;
b) 3-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
v) 5-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
g) 6-bandning birinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
ikkinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
beshinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
ikkinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
uchinchi xatboshidagi “aksiyadorlik” so‘zi “xo‘jalik” so‘zi bilan almashtirilsin;
j) 9-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
ikkinchi va uchinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
yettinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
k) 11-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
l) 12-banddagi “aksiyadorlik” so‘zi “xo‘jalik” so‘zi bilan almashtirilsin.

Hujjatda xato topganingizda, uni belgilab Ctrl+Enter ni bosing.

© O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi “Adolat” нuquqiy axborot markazi”